oh.quote:
jammer, vroeger was het altijd erg gezellig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd een beetje dood.
:3quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Het is hier in ieder geval dolletjes.![]()
![]()
![]()
xD
Als jij er een krijgt wil ik er ook een mij gaf hij er geenquote:
ik heb nog wel tips.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als jij er een krijgt wil ik er ook een mij gaf hij er geen
Zelfs tieten trekt geen users meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:00 schreef Seam het volgende:
[..]
jammer, vroeger was het altijd erg gezellig.
Vind ik een beetje geil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je er toch niet in kan kijken?
potver heb net camshot gemaakt maar dan probeer ik dat ook maar niet te postenquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs tieten trekt geen users meer
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 staquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik hoef geen notes, ik kan ze toch niet lezen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben te lief om ze te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 sta_
ik denk er anders over hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb gekocht toen ik er 34 had.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 sta_
Probeer het eens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
8.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb gekocht toen ik er 34 had.
viel tegen, je ziet niet eens wie ze heeft geplaatst.
Nee hoor, ik weet het meestal gewoon te omzeilenquote:
Vaak is dat makkelijk te raden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Wel hoor, laatst kon k dat zien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Waarom was je er niet dan de laatste paar nachten?quote:
veelal remlof, denk ik zo.quote:
Sinds wanneer heb ik tetten dan:???quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom was je er niet dan de laatste paar nachten?We hadden echt een beetje input nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |