Ik moest niet lachen door het resultaat. x(quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moest lachen door je fantastische omschrijving.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Strobe vind ik niet zo boeiend.
Dit is de beste:
Grapjequote:
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen door het resultaat. x(
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
Ja wtf is dat nou weer voor bullshit.
Ik moest een onderdeel voor project maken. Degene die het gehele beroepsproduct heeft zegt tegen mij dat ik het deel wat ik afheb naar haar moet toesturen zodat ze daarna weer het gehele beroepsproduct weer naar mij toestuurt, inplaats van dat ze het beroepsproduct van dat ze tot dan toe afheeft naar mij toestuurt zodat ik mijn deel er zelf ik kan zetten. Nee het moet omslachtig.
Break ya fuckin' neck boyyy!quote:
Hey sister, go sister, soul sister, flow sisterquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb Hey, Soulsister inn mein Kopf.
Dat gezeik toen van hem op mij, met die frietpanquote:
Doe datttttttquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar Strobe is zooooo chill om te ontspannenIk ga mijn iPodjuh ff pakkuh denk iikkk
Nu heb ik die in mijn hoofdquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hey sister, go sister, soul sister, flow sister
Hey sister, go sister, soul sister, go sister
He met Marmalade down in old Moulin Rouge
Ik ook!quote:
Ja dat roep ik al maaaaanden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?
Een heerlijke rustgevende massage.
Zoek dan iemand die dat voor je doet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat roep ik al maaaaanden.En FML is by far het beste nummer van Deadmau5, sowieso. Die opbouw omg
En ja gee zin in moeilijk doen met qwoootsss
Zijn er geen settings?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef Renesite het volgende:
Hoe zet ik die flitser van die macbook camera uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |