quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Fiets is vreemd in het echt.
Maar jongens, nu hebben we tenminste geen last meer van nijn's notes.
Met zijn kekke nagellak.quote:
quote:
Op de meet niet? Ik welquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
We mochten zn echte naam niet zeggen op de meet
Geen idee, ik heb het niet meegekregnequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het heeft toch met z'n werk te maken.
Dat vind ik ook dom. :")quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Op de meet niet? Ik welAlleen niet hier posten.
Juh ik weet daar wat meer over.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ik zie dat een oud-vriend van mij ook nog wel doen, die heeft ook ooit eens zijn borsthaar enzo laten waxen door een vriendin, as part of a lost bet XDquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Fiets lijkt me ook raar, hij is gewoon naar een nagellakmeet geweest.
Hij is spion?quote:
Wat doet hij dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, nou, als ik mijn naam noem en het bedrijf waar ik werk vind je niet nog zo een. Maar als ik bij KPN werk of zo wel...quote:
Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik zie dat een oud-vriend van mij ook nog wel doen, die heeft ook ooit eens zijn borsthaar enzo laten waxen door een vriendin, as part of a lost bet XD
Ja, het bedrijf. Maar ik heb het alleen over je voornaam. Dat boeit toch niets.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou, als ik mijn naam noem en het bedrijf waar ik werk vind je niet nog zo een. Maar als ik bij KPN werk of zo wel...
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |