Laat ze dan ook buiten dit soort topics, is totaal niet relevantquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier meer mensen die de daden van israil goed keuren dan andersom. Ik heb nooit gezegd dat die kinderen uit die vloot komen, maar het zijn wel onschuldige kinderen die slachtoffers zijn, wie de schuldige is doet er niet zoveel toe.
nou dat is apart, ik zie precies het omgekeerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laat ze dan ook buiten dit soort topics, is totaal niet relevant
En ik zie hier meer mensen die anti-israel zijn in deze topic-reeks dan mensen die pro-israel zijn. En zelfs de pro-israel posters wachten af tot er meer duidelijk wordt.
Hamas heeft het uitgelokt, maar het zijn de soldaten die daadwerkelijk de trekker overhalen, en de leiders gaven de opdracht, dus je kunt niet een schuldige aanwijzen vind ik. Ik sta neutral, maar als iemand niet met mij eens is dat het belangrijker is dat we de onschuldige slachtoffer horen te beschermen, in plaats van een kant te gaan kiezen is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Bij "onschuldige slachtoffers" draait het altijd om "wie nou fout is geweest".
Wat je hier zegt slaat nogal nergens op. Die Hamas heeft de boel uit zitten lokken, iets wat iedereen met enig verstand al eerder in zag, en kan dus aangerekend worden voor de slachtoffers.
Nou, vet man, Koerden uitroeien...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:31 schreef Dibble het volgende:
Dit is wat Turkije gisteren in het oosten heeft gedaan om een paar Koerden uit te roeien.
Paar van de Heli's op Israël afsturen
Goede oefenschijvenquote:
zat ze op de hamas boot dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:37 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Die Anne de Jong mogen ze wat mij betreft bij thuiskomst ook direct het gevang in gooien. Beetje Nederland een slechte naam geven door met die agressieve Hamas mee te vechten.
Je wil een heel volk platbombaderen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Dibble het volgende:
[..]
Goede oefenschijven
Dit werd trouwens ook live uitgezonden op tv een paar uur lang op de Nationale zenderPopcorn d'r bij. Voor ons alledaags vermaak.
Gaat nergens meer om, ben ook maar gestopt met reageren, zowel hier als in Feedback, jullie zien het vanzelf wel staan inderdaadquote:
nee ze nam deel aan de free gaza gedeelte, maar ik snap dat je deze nederlandse terrorist graag voorgoed wil opbergenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ze zat op de Hamas vloot inderdaad.
Nu wordt het opeens een warrig een Hamas vloot genoemd. Get your facts right. Je geeft valse informatie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ze zat op de Hamas vloot inderdaad.
Het was allang duidelijk dat het niet om "hulp" ging. Het ging om de confrontatie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Amos_ het volgende:
Ik las overigens dat israel de hulpmiddelen naar de gaza-strook wilde vervoeren maar dat hamas nu ineens niet thuis geeft? En ze niet wil overnemen, die goederen?
Waarom hoor je daar niemand over?
die Turkse boot was gesponsored door de IHH, gelieerd aan Hamas geloof ik, de andere boten waren van het onafhankelijke Free Gaza Movement ... zonder enige banden ... maar het is natuurlijk goedkoop scoren om die Nederlandse als terrorist weg te zetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nu wordt het opeens een warrig een Hamas vloot genoemd. Get your facts right. Je geeft valse informatie.
dat heet het politieke spelletje over de rug van de bevolking... Israel zegt dit, Hamas zegt dat... er is nog geen officiele verklaring van Hamas zelf hierover ... of wel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Amos_ het volgende:
Ik las overigens dat israel de hulpmiddelen naar de gaza-strook wilde vervoeren maar dat hamas nu ineens niet thuis geeft? En ze niet wil overnemen, die goederen?
Waarom hoor je daar niemand over?
nopequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef Amos_ het volgende:
Ik dacht dat de Free Gaza Movement juist gelieerd was/onderdeel is van de IHH.
Een woordvoerder van hamas heeft gezegd dat ze het belangrijker vinden dat de gevangenen vrijkomen. Dat is natuurlijk onzin want de 2 zaken zijn niet verbonden met elkaar, je kunt de hulpgoederen ontvangen en ondertussen "strijden" voor de gevangenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat heet het politieke spelletje over de rug van de bevolking... Israel zegt dit, Hamas zegt dat... er is nog geen officiele verklaring van Hamas zelf hierover ... of wel?
Is er nu al bewijs dat de entering onrechtmatig is? Want ik dacht toch te lezen ergens dat die niet onrechtmatig was?quote:
Mja, dat is net als de Israëlische regering hun versie geven......wij van wc-eend.quote:Tevens komen de eerste rapporten van getuigen van het gebeuren binnen op Turkse nieuwssites en de verhalen zijn zeker niet in faveure van Israël, waarom zie ik daar niets van terug hier?
Wat vind je hier bijvoorbeeld van?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Is er nu al bewijs dat de entering onrechtmatig is? Want ik dacht toch te lezen ergens dat die niet onrechtmatig was?
Doorlaten zonder controle is belachelijk, aangezien ze vorig jaar nog een lading wapens tussen de hulpgoederen vonden.
Tevens komen de eerste rapporten van getuigen van het gebeuren binnen op Turkse nieuwssites en de verhalen zijn zeker niet in faveure van Israël, waarom zie ik daar niets van terug hier? Mja, dat is net als de Israëlische regering hun versie geven......wij van wc-eend.
Ik geloof ze niet meer
Jij bent de enige die Anne als terrorist wegzet nu. Ik heb die stempel niet in de mond genomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef Re het volgende:
maar het is natuurlijk goedkoop scoren om die Nederlandse als terrorist weg te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |