Voor een land dat deze spullen zo hard nodig heeft, durven ze het wel aardig makkelijk te weigeren, crisis in Gaza is ook zo enorm overdreven. Er is een veiligheidscrisis, meer niet, en niets minder.quote:
Nu alle aandacht op ze gericht is, kunnen ze voorwaarden stellen -zo lang die een beetje redelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:27 schreef DeParo het volgende:
Voor een land dat deze spullen zo hard nodig heeft, durven ze het wel aardig makkelijk te weigeren, crisis in Gaza is ook zo enorm overdreven. Er is een veiligheidscrisis, meer niet, en niets minder.
Logisch zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ik lees dat ze voorwaarden stellen.
Morgen weer een dag. Trusten allemaal.
Medische apparatuur en bouwmaterialen kunnen ze wel een paar dagen langer missen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:32 schreef Lolque het volgende:
Logisch zeg!
Ik heb vrijwel niks te eten, d'r staat ineens een bord met eten voor mn neus, lijkt mij het perfecte moment om voorwaarden te gaan stellen.
Hamas is inderdaad echt vóór het Palestijnse volk, of zou het wel meevallen met de nood?
Ik heb een tijdje kunnen meekijken met dit soort organisaties, ik zal geen namen noemen dat mag ik denk ik ook niet, maar het probleem is dat zij nooit volledig zijn in hun weergave.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:59 schreef Lolque het volgende:
Oh ik lees wat nieuws over de 'Nederlandse' opvarende.
Anne de jong is inderdaad geraakt door een rubberen kogel, uit een paintball gun welliswaar.
Ze heeft d'r een blauwe plek aan over gehouden.![]()
En die ene jongen met die moeilijke naam is een schatje, hij had al eerder een arm verloren in de "Strijd tegen Israël''![]()
bron
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Medische apparatuur en bouwmaterialen kunnen ze wel een paar dagen langer missen.
Niet zo dramatisch doen.
Ik denk niet dat Hamas voorwaarden hoeft te stellen, Israel heeft deze goederen niet nodig maar Gaza,quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:30 schreef svann het volgende:
[..]
Nu alle aandacht op ze gericht is, kunnen ze voorwaarden stellen -zo lang die een beetje redelijk zijn.
Een paar dagen meer of minder maakt niet echt uit.
Volgens mij snap jij het niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hamas voorwaarden hoeft te stellen, Israel heeft deze goederen niet nodig maar Gaza,
opnieuw laat Hamas dus weer het eigen volk totaal in de kou staan.
precies, want dat zijn de dingen die echt missen, niet dat 'we laten je wel eten maar niet leven' dieet dat bepaald wat nou wel of niet wordt toegelaten .. dat treitigere toelatingsbeleid. Of wil hier soms iemand met droge ogen beweren dat je van noten en kruidnagel een bom kan maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Medische apparatuur en bouwmaterialen kunnen ze wel een paar dagen langer missen.
Niet zo dramatisch doen.
Haha tsja daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:42 schreef Lolque het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet.
Als Israel de ''eisen'' van Hamas niet inwilligd dan hebben zei de noodhulp weer ontnomen van de Palestijnen natuurlijk.![]()
Zo werkt dat schijnbaar.
In de film "The Rock" hebben de Navy Seals een camera op hun schouder/hoofd zodat het commando centrum live mee kan kijken. Bestaat dat echt en wordt het ook in de praktijk gebruikt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:57 schreef svann het volgende:
Ook de commando's hebben hoogst waarschijnlijk veel beeldmateriaal.
Dat is natuurlijk militair geheim.
Eigenlijk is ''Commando'' in dit geval een misvatting.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In de film "The Rock" hebben de Navy Seals een camera op hun schouder/hoofd zodat het commando centrum live mee kan kijken. Bestaat dat echt en wordt het ook in de praktijk gebruikt?
Jazeker. Laatst werden er nog beelden vrijgegeven van Nederlandse mariniers die een schip dat door Somalische piraten was gegijzeld hadden bevrijd. Deze beelden zijn gemaakt door een camera op één van de mariniers en worden later ook door henzelf gebruikt om van fouten te leren etc., maar ook om als bewijs te dienen van wat er daadwerkelijk is gebeurd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In de film "The Rock" hebben de Navy Seals een camera op hun schouder/hoofd zodat het commando centrum live mee kan kijken. Bestaat dat echt en wordt het ook in de praktijk gebruikt?
Ja, en misschien hadden ze dat ook, maar dat is dan meer iets voor achteraf om van te leren dus niet live.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Bij mijn weten waren het leden van sjajetet 13.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Eigenlijk is ''Commando'' in dit geval een misvatting.
Net zoals we bij het leger ''Luchtmobiel'' hebben waarbij de Belgen hun mannetjes ''Para commando's'' noemen.
Deze militairen waren geen Commando's zoals wij ze kennen.
ik zie geen reden om Nederlandse tussen haakjes te zetten ...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarom gaat hier niemand op in?
Het weerlegt toch weer wat dingen.
Ik ga het morgen wel even navragen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef waht het volgende:
[..]
Bij mijn weten waren het leden van sjajetet 13.
Denemarken gebruikt ze in Afghanistan voor reguliere eenheden (infanterie enzo) dat is idd voor de debrief zodat ze er wat van kunnen leren (wat ging goed wat ging fout etc.)quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef waht het volgende:
[..]
Jazeker. Laatst werden er nog beelden vrijgegeven van Nederlandse mariniers die een schip dat door Somalische piraten was gegijzeld hadden bevrijd. Deze beelden zijn gemaakt door een camera op één van de mariniers en worden later ook door henzelf gebruikt om van fouten te leren etc., maar ook om als bewijs te dienen van wat er daadwerkelijk is gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik ga het morgen wel even navragen...
Trouwens, voedsel hebben ze sowieso niet nodig in Gaza.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben slapen, daag.![]()
* Data for these health rankings refer to the latest year available, 1999-2003.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Lolque het volgende:
Ik ga het morgen wel even navragen...
Trouwens, voedsel hebben ze sowieso niet nodig in Gaza.![]()
[ afbeelding ]
Dat ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Lolque het volgende:
[..]
En toch zou ik liever door Israëlische soldaten worden meegenomen dan door Somalische piraten, maar hey dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ik heb geen idee op welk schip die Nederlanders zaten, dus ook niet of je bericht nou wat weerlegt of niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:21 schreef Lolque het volgende:
[..]
D'r werd eerder gepost dat ook op de schepen waar geen verzet was met katapults, ijzeren staven etc ook schoten gelost waren tegen opvarende.
D'r zijn wel schoten gelost, maar niks ernstigers dan we op het bedrijfsuitje doen bij een middagje paintballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |