Zo las ik het niet. Eerder dat Tezz ook gelukkig was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wabt nu is mijn burgerbezit waardeloos?![]()
![]()
Stukjes, was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Awww
Borisz heb je Lagerhuis gezien? Wat vond je ervan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogteVoorheen werkte ik 'te laag'. Wereld van verschil
Had ik eerder moeten doen. Of beter moeten opletten bij verpleegkundige praktijkvaardigheden
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.quote:
quote:
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.
Welles!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.
Werk-e-lijk waar, on-voor-stel-baar.
Soms
Je let ook niet op he. TAV is veel blonder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij kan ook schaterlachenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt trouwens alsof het hondebeest glimlacht op de eerste foto, hoe zoet
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. gelukkig is ie nog wel liefMaar als pup was het echt een dotje ja!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Als ik het goed begrijp vind jij dat kort haar me beter staat?quote:
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.
En zo gaat het bij alles een beetje, iedereen wacht een beetje tot ik zeg hoe het moet.
Ik probeer het de laatste twee weken maar niet te laten escalerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?
Ik las rukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. lekker nog even lezen in bed en dan fijn tukken.
Vind je het gek, al dat waterquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ikke ook! zal vast heerlijk slapen aangezien ik me rozig voel. nog 1 dagje werken en dan... weekend!
en ik luid het vrijdag in bij de kaakchirurg, de laatste 2 verstandskiezen trekken
goed! lekker weer heb je ervoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het gek, al dat water
Iewww die kiezen trekken
Morgen en vrijdag maar weer eens met de fiets & het pontje naar het werk
tis de tijd denk ikquote:
ff crtl+shift doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Heb geloof ik 2 dagen gemistMaar leuk binnenkomen met foto's van Sam de hond <3
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Dus voor wie het wel zo heeft: wat is je taalinstelling en je toetsenbordtaal?
Ctrl en Shift tegelijk indrukken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.
@Borisz en @Memo: le-zen
Dat maakt geen reet uit, Isa.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezen)
Het wèrkt éindelijk weer!! En ik kan weer praten @ julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dat maakt geen reet uit, Isa.
Wat jij wil.Nederlands?
Gelúkkig maar Isaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wèrkt éindelijk weer!! En ik kan weer praten @ jullie
En patiënten kan ik weer normaal spellen
ik zie dat nergens maar in dit geval zou ik t niet zo erg vinden, gadver wat een figuurquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog hoor. Gerucht op twitter is nu dat Joran van der Sloot dood is. Uh huh.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Vaak rechtsonderin kun je dat aanpassen (staat een blokje UK, kun je omzetten naar NL).
En Isa!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nou, ik ben wel een keer benieuwd wat nu de waarheid is, al vrees ik dat met al die verhalen die Joran elke keer weer anders maakt de waarheid een nogal rekbaar begrip is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zie dat nergens maar in dit geval zou ik t niet zo erg vinden, gadver wat een figuur
ik geloof niet in zijn onschuld in, nu, beide zaken en het is walgelijk dat ie nog vrij rond mocht lopen ook met die vrouwenhandel e.d. wat een figuurquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel een keer benieuwd wat nu de waarheid is, al vrees ik dat met al die verhalen die Joran elke keer weer anders maakt de waarheid een nogal rekbaar begrip is.
Zou ik jammer vinden. Ik wil namelijk wel weten wat ie gedaan heeft en hem berecht zien. Levenslang in een cel in Peru lijkt mij wel geschikt voor hem, maar ik weet niet of wij een uitleveringsverdrag met dat land hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog hoor. Gerucht op twitter is nu dat Joran van der Sloot dood is. Uh huh.
Ik ben ook helemaal voor als hij schuldig isquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Zou ik jammer vinden. Ik wil namelijk wel weten wat ie gedaan heeft en hem berecht zien. Levenslang in een cel in Peru lijkt mij wel geschikt voor hem, maar ik weet niet of wij een uitleveringsverdrag met dat land hebben.
De andere kant van het gras ligtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef borisz het volgende:
Jammer dat Pa vd Sloot al aan de andere kant van het gras ligt. DIe weet meer dan hij ooit verteld heeft.
WOwquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Computeren, Lost kijken, Slapen, Schoonmaken, Koken, Raiden
Ik moet vooral de was doen en dat droogt zo lekker met mooi weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:05 schreef MissHobje het volgende:
WOw![]()
leuke verdeling
Of nu schoonmaken dan hoef je dat niet met het mooie weer te doen, gratis tip van hob
mijn droger is nu echt kapot geloof ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet vooral de was doen en dat droogt zo lekker met mooi weer
En mijn kledingkast uitmesten(lees: alles wat ik niet pas even in plastic zakken doen)
ben je zoveel afgevallen of aangekomen? sowieso alle kleding wat je niet meer leuk vindt of t nu te groot of te klein is wegdoen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn kledingkast uitmesten(lees: alles wat ik niet pas even in plastic zakken doen)
een half jaar geleden ofzo was het dat de timerknop al doorgedraaid was, kon het toen ik de knop eruit had wel weer werkend krijgen om met een tang aan het schroefje te draaien. (ik ben zo erg technisch aangelegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Droogt hij niet meer of wat gaat er mis, SoL? Misschien kan het nog gerepareerd worden?
Ik denk dat t niet waar is. FP-bericht: Joran probeert zijn advocaat te bereikenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit het net te lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat t niet waar is. FP-bericht: Joran probeert zijn advocaat te bereiken
O gelukkig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo las ik het niet. Eerder dat Tezz ook gelukkig was.
en wat voor model is het nieuwe speelgoedje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is het met Joran? Is ie al dood? Ik ga eens googlen...
Heb eindelijk mijn nieuwe foon binnen, pff. Die oude was echt helemaal stuk. Ik zag alles in spiegelbeeld op mijn beeldschermpje. Gister de hele avond met mijn nieuwe foon gespeeld, hihi, net een klein kind!
En vandaag is het heerlijk weer! Een mooie dag om maar tot half drie te werken!
Oh, een goedkope Samsung (Shark). Ik ben niet zo van de gadgets. Ik moet er mee kunnen bellen, that's it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
en wat voor model is het nieuwe speelgoedje?
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, een goedkope Samsung (Shark). Ik ben niet zo van de gadgets. Ik moet er mee kunnen bellen, that's it.
Oi, leuk zeg!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ben je er? Ik heb een nieuwe Leuk-Mensfladderjurk
[ afbeelding ]
ik vind het wel helemaal zo goed van je dat je weer begonnen bent met hardlopen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:34 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen.wat een leuke foto's van sam. En leuk jurkje cf! Heb trouwens, niet veel tot nu toe, spierpijn in mijn bovenbenen van t eerste lesje hardlopen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind het wel helemaal zo goed van je dat je weer begonnen bent met hardlopen!
Vraag me af hoeveel je daar van moet gelovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Hoorde net op de radio dat het op Twitter barst van de meldingen dat Joran dood is gevonden inderdaad.
Ben benieuwd.
rustig aan doen Elf, je lichaam heeft behoorlijk wat te verduren gehad!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]had t ook echt gemist. Nu hopen dat mijn conditie wat snel opbouwt, dat rent wat meer ontspannen
ik heb liever dat hij leeft en veroordeeld wordt voor waar hij nu voor gezocht wordt, wat een engerd is hijquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Hoorde net op de radio dat het op Twitter barst van de meldingen dat Joran dood is gevonden inderdaad.
Ben benieuwd.
Hoe ging je gesprek dinsdag eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
SOL, wat lief van Milou zeg dat ze zo in de weer is met huishouden!ik ben er altijd te lui voor geweest om het te leren
![]()
Over Joran; hij is toch gewoon op de vlucht? Dat is het denk ook. Zolang het niet op het nieuws is dat hij is gevonden, is ie niet dood... zielig voor zn moeder. man dood, zoon ontspoord..
anyway, vandaag laatste daggie werk! weer word net als gisteren. Tis weer zwembadblauw. Vanavond lekker terrasje pakken!
Voor verkoop van je huis of ga je kopen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Vandaag maar weer eens de makelaar bellen met een tegenreactie op hun bod. Eens zien hoe lang het gaat duren.
Ik heb niets te verkopen. Dus kopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Voor verkoop van je huis of ga je kopen?
Haha .. spannnend!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb niets te verkopen. Dus kopen.
hihi had ik al verteldquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoe ging je gesprek dinsdag eigenlijk?![]()
oooh spannend, laat weten he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Vandaag maar weer eens de makelaar bellen met een tegenreactie op hun bod. Eens zien hoe lang het gaat duren.
Spannend!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb niets te verkopen. Dus kopen.
Ik lees niet terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi had ik al verteldmaar was niet zoveel best ok. afgesproken dat ik bedrijfsfeesten direct betaald krijg, andere feesten ga ik kijken of ik dat wil aangezien ik op de debiteur moet wachten. volgens haar duurt dat een maand. dat geeft niet, maar issue is dat ik 1,5 jaar voor haar gewerkt heb zonder geld te zien. en dat heb ik nog niet dus ik ben zeer voorzichtig. zij had zo haar redenen want geen geld bla bla, en wel anderen betalen. maar dat was niet de hoofdreden dat ik wegging hoor, ben heeeel loyaal. er speelde nog veel meer.
nu maar rustig aan. ik ben rustig geworden en zodra er weer veel shit is en ik voel me niet goed dan ben ik weer weg, want ik weet dat ik mij zonder dansen voor haar ook kan vermaken met leuke dingen
als ik zo die verhalen hoor dan moet dat welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef SeaOfLove het volgende:
FF, heb vandaag niet echt zin om iets te ondernemen en ga niet richting stad en markt. En ja, milou is echt zo erg lief
volgens haar vergeet ze dat niet, en ik wacht nog steeds geduldig in de hoop dat het ooit nog komt. ik heb gemerkt dat loyaliteit van 1 kant kwam, na 5 jaar en dat deed behoorlijk pijn omdat het me meer is gebeurd maar ik had zo'n intensieve werkrelatie met haar dat ik dacht dat ik altijd bij haar terechtkon. maar ik ben het eigenlijk soort van 'vergeten' wat er allemaal is gebeurd, dat is het beste anders word ik gek en depressief. en we gaan weer vrolijk verderquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik lees niet terug![]()
Betaald krijgen is wel zo prettig voor al je inspanningen! Maar krijg je van die 1,5 jaar ook nog dan? Of wordt dat nu 'vergeten' ?
Heel verstandig ja. En anders kan je ook evt ergens anders dansen. Want loyaal zijn is oke, maar dat moet van twee kanten komen
wat gaat nou weg? strippenkaart of ov chipkaart? ik hoop het laatste!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef cybermans het volgende:
faaltje op nu
[ afbeelding ]
ze hebben het nu al gefixed
ik heb nieteens een balkonquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik zo die verhalen hoor dan moet dat wel![]()
blijf je lekker in de tuin toch vandaag, met de zon op je snuitje
ook goed toch! en je hebt geen balkon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb nieteens een balkonheb Milou wel beloofd om naar de speeltuin te gaan vanmiddag
Denk dat je lang kan wachtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens haar vergeet ze dat niet, en ik wacht nog steeds geduldig in de hoop dat het ooit nog komt. ik heb gemerkt dat loyaliteit van 1 kant kwam, na 5 jaar en dat deed behoorlijk pijn omdat het me meer is gebeurd maar ik had zo'n intensieve werkrelatie met haar dat ik dacht dat ik altijd bij haar terechtkon. maar ik ben het eigenlijk soort van 'vergeten' wat er allemaal is gebeurd, dat is het beste anders word ik gek en depressief. en we gaan weer vrolijk verder
WZZquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Denk dat je lang kan wachten![]()
Hoop dat het nu allemaal beetje goed gaat komen en anders snel wegwezen hoor!
is stom he, dat je allemaal nieuwe onderdelen moet kopen (net) nadat je een auto hebt aangeschaft. zijn geen leuke bijkomende kosten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ben weer arm
De auto had een nieuwe ventilatieunit nodig. Bijna 300 EUR
En dat alleen omdat het anders in de zomer niet te harden is in dat ding
Als het zo doorgaat heb ik straks alle onderdelen vervangen en dus een gloednieuwe auto
Mijn auto is niet nieuw hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is stom he, dat je allemaal nieuwe onderdelen moet kopen (net) nadat je een auto hebt aangeschaft. zijn geen leuke bijkomende kosten.![]()
maar scheelt wel dat je niet gaat wegsmelten
Allemaal pure luxequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ben weer arm
De auto had een nieuwe ventilatieunit nodig. Bijna 300 EUR
En dat alleen omdat het anders in de zomer niet te harden is in dat ding
Als het zo doorgaat heb ik straks alle onderdelen vervangen en dus een gloednieuwe auto
heb je em weggepest?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:05 schreef Den_Haag het volgende:kantoor van een vertrokken manager ingepikt
heerlijk mijn eigen ruimte.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allemaal pure luxe. Ik heb niet eens een ventilator unit. Als ik hard genoeg rijd komt er lucht in de ventilatieschacht (opening op de kofferklep) en heb ik frisse rijwind in mijn gezicht
.
mannen en auto's/gadgetsquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk ben dan ook een luxebeest
Gadgetsquote:
ik word oudquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GadgetsMijn PDA met dat nieuwe gewichtsmonitortooltje
Echt heel tof
Zeker met de desktop applicatie erbij. Allemaal toffe grafiekjes en zo
Oude media omarmt nieuwe mediaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, een twittervraag: Kun je ook op onderwerp zoeken? Ik wil bijvoorbeeld alle tweets over joran van der Sloot lezen. kan dat? En hoe dan? Ik zie alleen maar hoe ik kan zoeken op mensen (twitteraars).
Op jouw advies aangeschaft voor de iPhone. Gek genoeg ben ik hier wel tevreden over. Alle andere applicaties zijn veel complexer en negatiever.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel een programma die automatisch een trendlijn berekent, P? Imho heeft het dan alleen zin, omdat de fluctuaties dag-naar-dag erg demotiverend is.... als je naar het bovenstaande voorbeeld kijkt, dan zie je dat tussen begin maart en 10 maart het gewicht 'nagenoeg' gelijk is gebleven (demotiverend) terwijl de trendlijn aangeeft dat je wel degelijk de goede kant op aan het gaan bent (motiverend
).
Bovenstaande is overigens niet van mij, ik weeg 10 kg minder.
Ik zie idd een soort van trendlijn verschijnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel een programma die automatisch een trendlijn berekent, P? Imho heeft het dan alleen zin, omdat de fluctuaties dag-naar-dag erg demotiverend is.... als je naar het bovenstaande voorbeeld kijkt, dan zie je dat tussen begin maart en 10 maart het gewicht 'nagenoeg' gelijk is gebleven (demotiverend) terwijl de trendlijn aangeeft dat je wel degelijk de goede kant op aan het gaan bent (motiverend
).
Bovenstaande is overigens niet van mij, ik weeg 10 kg minder.
Zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oude media omarmt nieuwe media
In de rechterkolom op je Twitter pagina staat een zoekveld. Daar kun je op Joran of #Joran zoeken.
Heb je Fatwatch aangeschaft?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op jouw advies aangeschaft voor de iPhone. Gek genoeg ben ik hier wel tevreden over. Alle andere applicaties zijn veel complexer en negatiever.
Hier krijg je tenminste te zien hoe je het kan verbeteren (suggesties) en op welk niveau je zit. Ben benieuwd over een maand.
Hijs fijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie idd een soort van trendlijn verschijnenIk heb ook de data van de afgelopen maand ingevoerd om vergelijkscijfers te hebben. En ik heb gisteravond zitten spelen....ik zie voldoende mogelijkheden om dit vermoedelijk wel te gaan aanschaffen
Jupquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je Fatwatch aangeschaft?Het is echt ideaal. Je bent je eigen feedback loop door je gewicht te meten. In combinatie met Hacker's Diet te gebruiken. http://www.fourmilab.ch/hackdiet/
Ik moet er nog ff goed in duiken voor ik dit soort dingen goed ga snappen denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik ideaal vind is de Trend Analysis pagina. Die zegt gewoon:
Laatste week: -0.42 kg afgevallen, dus je hebt die week een caloriedeficiëntie gehad van -458 kcal/dag.
In een ander programma heb ik uitgerekend dat ik gemiddeld 1600-1700 kcal per dag heb gegeten die week, dus dat betekent dat mijn basismetabolisme voor die week op 2000-2100 kcal per dag lag. En dat klopt wel voor iemand met mijn postuur en het feit dat ik die week niet heb gesport.
Fantastisch.
Ook. Maar dit is leuker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
Pff ga toch gewoon trainen ipv al die nerderige grafiekjes
Trainen is voor niet-nerdsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef kaasplankje het volgende:
Pff ga toch gewoon trainen ipv al die nerderige grafiekjes
Zonde van de tijd dusquote:Exercising causes your body to burn more, but few people have the time or inclination to exercise enough to make a big difference. An hour of jogging is worth about one Cheese Whopper. Now, are you going to really spend an hour on the road every day just to burn off that extra burger?
Alles goed ingevuld jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
BMR van 3400 kcal?Je bent best een grote jongen, maar da's best veel: heb je wel leeftijd / lengte / gewicht goed ingevuld?
We zullen zienquote:Ik vond je gestelde doel van zoveel kilo's eraf in zo'n korte tijd wel heel strak hoor, wel veel discipline nodig om dat te kunnen halen, als het al haalbaar is.
Die 25% is wat de app ook pakt idd.quote:Maar je komt van hoogdus het kan wellicht wel. Een gezonde energiedeficientie zou zijn ongeveer 25% van je BMR.
Jeetje zeg....teveel variabelenquote:Vet verliezen is heel simpel gezegd dit. 100 gram vet = 900 kcal aan reservebrandstof op je lichaam. Als je dus 100 gram vet wil verliezen, moet je dus ongeveer 900 kcal méér verbranden dan dat je eet. Dat kan door meer te verbranden (sporten) of minder te eten. Het maakt het gecompliceerder doordat er nog twee andere brandstoffen zijn: koolhydraten (100 gram koolhydraten = 400 kcal) en eiwitten (100 gram eiwitten = 400 kcal).
Daar was ik al achterquote:That's it.Theorie is makkeljk. Volhouden is moeilijker.
Yeahquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, P heeft een zinnetje gevonden die hem aanstaat.
Je mag gerust zeggen dat ik dik ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Grote jongens zijn jullie![]()
Ik heb een BMR van 1800 kcalEn dus een onderhoudsniveau van ongeveer 2100-2300 kcal, afhankelijk van hoeveel ik sport.
Je mag ook gerust zeggen dat ik een dwerg ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat ik dik ben.
Um....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef borisz het volgende:
http://www.schooltv.nl/weekjournaal/index.jsp?site=2123681&nr=2405668&item=2901754
Bouw wat spiermassa op, meer verbrandingquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trainen is voor niet-nerds
[..]
Zonde van de tijd dus
Thuis in Barendrecht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:20 schreef Aure het volgende:
Hoooi
Ik ben weer lekker thuis en ik heb besloten dat ik vanavond maar weer eens babi ketjap ga makenyummie
Ik ben helaas niet voor sporten geschiktquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bouw wat spiermassa op, meer verbranding
dan ook niet voor afvallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet voor sporten geschikt
Da's niet waar natuurlijk. Je kunt een grotere energiedeficientie creeeren door fanatiek te sporten. Maar door minder te eten dan je basismetabolisme ga je ook vet verbranden - zij het minder snel.quote:
We zullen zienquote:
quote:There is a difference between eating a varied diet and chowing down on a cup of lard and sugar once a day. Programmers know this instinctively: they balance their daily menu among the four major food groups: caffeine, sugar, grease, and salt.
ik heb nieteens een balkonquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik zo die verhalen hoor dan moet dat wel![]()
blijf je lekker in de tuin toch vandaag, met de zon op je snuitje
Kortom....een combinatie van beter letten op wat ik eet en cijfertjes zijn dan heel goed om me met mijn neus op de feiten te drukkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet waar natuurlijk. Je kunt een grotere energiedeficientie creeeren door fanatiek te sporten. Maar door minder te eten dan je basismetabolisme ga je ook vet verbranden - zij het minder snel.
Minder eten dan dat je verbrandt. Meten is weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom....een combinatie van beter letten op wat ik eet en cijfertjes zijn dan heel goed om me met mijn neus op de feiten te drukkenen meer bewegen dan ik nu doe lees: meer wandelen en fietsen gaat het dus worden maar minder snel dan als je 3x per week gaat sporten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:even naar de stad geweest. Leuk ondergoed gekocht (triumph is een fijne winkel ) en een rokje bij de hema voor maar 10 euro! Dat kan een mens niet laten hangen dan hé?
quote:Nu eens wat voorbereiden voor t eten. Maak gegrilde aubergine en groentencurry.
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Minder eten dan dat je verbrandt. Meten is weten.
quote:GRATIS KOFFIE* BIJ IEDERE TANKBEURT / *minimaal 25 liter (Shellstation Oss)
Lekker leventjequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
currypasta ruikt zalig! Nu met een schaaltje knollekes, een fles evian, zonnebril en boek in t zonnetje zitten
Volgens mij is banaan van alle fruit echt het kei-ongezondste! Oók als het in toverwoord 'smoothie' zit.quote:
Wrom ongezond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is banaan van alle fruit echt het kei-ongezondste! Oók als het in toverwoord 'smoothie' zit.
Mwah zit natuurlijk een hoop natuurlijke suiker in. Maar goed ook vezels, vitamine A, B, C. Als je die normaal gebruik eet is er niets aan de hand.Vanuit Kcal gezien is het slecht, maar het zijn wel gezonde Kcalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij is banaan van alle fruit echt het kei-ongezondste! Oók als het in toverwoord 'smoothie' zit.
Nee. Dat waren allemaal oude. Maar bijv. mijn uitstapjes naar Dude en Sun / TAV zijn weg. Mijn vakantieplannen. Concerten. De hele rataplanquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef Laydina het volgende:
@P Je collega's weten wss welke het zijn.. (die zijn immers gecanceld)
Nopequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Laydina het volgende:
Balen man.. maar concerten heb je kaartjes van.. toch?
Tis klote werk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope3voor12 he....geen kaartjes nodig
Maar ik moet dus gewoon weer het hele excelsheet gaan zitten invoeren
Gaat het nou niet door?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Dat waren allemaal oude. Maar bijv. mijn uitstapjes naar Dude en Sun / TAV zijn weg. Mijn vakantieplannen. Concerten. De hele rataplan![]()
Joehoeoeoeoe *Oquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Duderella het volgende:
Gaat het nou niet door?![]()
O by the way: Er komen definitief wél Franse draken in Huize Dudarty. Wat zullen we nog wel eens hopen dat het kwartje de andere kant was opgevallen.![]()
![]()
![]()
Ga een weekend naar Berlijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Laydina het volgende:
[klaagmodus]
Echt ik heb een vrijdagsgevoel en ik heb gelijk weer een klotebuiOf nouja.. het valt opzich wel mee.. Maar heb t gevoel dat het de laatste tijd toch niet zo denderend is.. wanneer heb ik weer eens gewoon veel lol en leuke dingen
[/klaagmodus]
Volgend probleem: ik vind dergelijke zaken niet echt leuk ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Duderella het volgende:
Ga een weekend naar Berlijn.
Of Antwerpen.
Berlijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ga een weekend naar Berlijn.
Of Antwerpen.
Echt welquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gaat het nou niet door?![]()
O by the way: Er komen definitief wél Franse draken in Huize Dudarty. Wat zullen we nog wel eens hopen dat het kwartje de andere kant was opgevallen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij hadden we het hier eerder over gehad, maar wat vind je nu écht leuk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgend probleem: ik vind dergelijke zaken niet echt leuk ofzo.
Van Antwerpen snap ik niet wat mensen daar zo bijzonder aan vinden.. ga ik liever naar Utrecht
Ja. Jij stond er wel in hoorquote:
Dementieva geeft op nadat ze de eerste set verloor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga scores volgen op Roland Garros (internet)
Geen idee steer.. maar zoals ik zei, moest even het kwijt.. laten we het nu even rusten? Anders word ik echt nog depri vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij hadden we het hier eerder over gehad, maar wat vind je nu écht leuk?
Hahahaha...vanavond is het eerste wat uitgeschakeld wordt in ActiveSync alle agenda, todo's enc ontacten. Ik hou het graag heel allemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en P, goed punt, heb mijn Google Calendar en Contacts maar even in mijn Dropbox gebackupt. Veiliger als het op 2 servers staat.
quote:PDA's are nice toys for IT guys, you still have something to do because it does not work. But I can't imagine how normal people can use it
Ik denk dat met de komst van Android en iPhone dingen steeds meer 'gewoon werken' en dat daardoor normale mensen er steeds beter mee om kunnen gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...vanavond is het eerste wat uitgeschakeld wordt in ActiveSync alle agenda, todo's enc ontacten. Ik hou het graag heel allemaalHet enige wat gesynced mag worden is de dieet-zooi
Liefquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee steer.. maar zoals ik zei, moest even het kwijt.. laten we het nu even rusten? Anders word ik echt nog depri vandaag
ik keek net ja. wat heeft ze?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Dementieva geeft op nadat ze de eerste set verloor.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ruikers-make-up.htmlquote:Iraanse vrouwen grootgebruikers make-up
Uitgegeven: 3 juni 2010 15:02
Laatst gewijzigd: 3 juni 2010 15:13
AMSTERDAM – Iraanse vrouwen zijn de op één na grootste make-up gebruikers in het Midden-Oosten. Alleen dames uit Saoedi-Arabië kopen meer make-up. Vrouwen uit Iran besteden gemiddeld ruim tien procent van hun inkomen aan deze cosmetica.
Pfiew >:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Jij stond er wel in hoorWees niet bang
![]()
Als je hier A roept krijg je het hele alphabetty 7quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Laydina het volgende:
Geen idee steer.. maar zoals ik zei, moest even het kwijt.. laten we het nu even rusten? Anders word ik echt nog depri vandaag
Ik ga eerder dan altijd de bitch uithangen.. dus wees gewaarschuwdquote:
Dan zal ik geen A meer roepenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je hier A roept krijg je het hele alphabetty 7
Ja geen idee. Ze verloor de tb en gad opeens op. Wellicht dat haar kuitblessure nog meespeelt maar daar leek het niet op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik keek net ja. wat heeft ze?
Utrecht mijn stadsiequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgend probleem: ik vind dergelijke zaken niet echt leuk ofzo.
Van Antwerpen snap ik niet wat mensen daar zo bijzonder aan vinden.. ga ik liever naar Utrecht
Logisch als je het dan helemaal gehad hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Utrecht mijn stadsie![]()
Tevens g'morgen net gedoucht, ontbijtje erin gedaan ( bakkie yoghurt en aardbeien ) en zo even naar een jurkje kieken @ store. morgen ff vrij en dan het weekend 12 uurs diensten draaien:') en geloof ik dat ik maandag dan wel een soort van "done"ben!
Is het echt alleen aan de trainer te wijten dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef borisz het volgende:
Ik kijk even Holland Sport terug. Misa Kraaij te gast. Jammer dat ze neukt met dr trainer die doet meer fout dan goed.
Vast niet alleen, maar ik heb zo geen vertrouwen in die trainer van dr.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het echt alleen aan de trainer te wijten dan?
dacht ook al zoiets. Morgenochtend dus weer rustig aan hardlopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
Yeah, kun je het eruit trainen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Bloemendaol me dorpie zeg ik altijd maar
ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
17u naar huis... kan niet wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ook
vind je toch veels te drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik doe dat altijd wel, dan ben ik de spierpijn juist kwijt op de 1 of andere manierquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
sporten met spierpijn (matige trouwens, geen hele erge). Yeah or nee?
Was bij de laatste vier echt de dikke favoriet bij de bookies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Stosur 6-1 eerste set... damn, wat is die meid goed
1,5 week niet sporten is niet erg. na 6 weken zou ik toch maar weer es gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd wel, dan ben ik de spierpijn juist kwijt op de 1 of andere manier
Hier al 1,5 week niet gesport, geen bal zin ook, ga volgende week maar weer eens een schemaatje opzetten want anders kan ik nu 1 keer en dan weer dik 3 dagen niet, schiet ook niet echt op, op die manier heb ik dan wel steeds auw
Succes alvast
ja prachtige ballen en heel veel terug. ik dacht dat die Jankovic wel goed kon verdedigen aangezien die meid zo vast als een muur is... vandaag niet dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Was bij de laatste vier echt de dikke favoriet bij de bookies.
daarom? het is bij ons een kippen, nou ja.. hanenhokquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik druk? vandaag zeker niet.. ben helemaal murw van het vergaderen
Hehe, wordt sowieso zwaar voor mij het begin, maar maandag vrij dus dan lekker weer aan de slag ermee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1,5 week niet sporten is niet erg. na 6 weken zou ik toch maar weer es gaan
he wat vervelendquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef golfer het volgende:
Vroeg thuis, want zo door naar de fysio om mijn pijnlijke schouder te laten masseren.
Met dit soort dagen gaan we meestal niet naar het strand. Veel te vol toeristen dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef MissHobje het volgende:ehhe en kei lekker weer!
Zal wel druk zijn komende dagen bij jullie vanwege strand enzo
Is dat niet heel naar zo in de zomer? of juist geen last van? (jullie fietsen er dan weer makkelijker heen enzo maar die wegen ?)
dat is dan weer heerlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dit soort dagen gaan we meestal niet naar het strand. Veel te vol toeristen dan.
Maar als we die richting uitgaan dan fietsen we buiten alle files om door de duinen in 20-30 minuten naar het strand.
klopt gaat zo weer goed hoor. had ook al 6 weken niet meer gezwommen. gisteren ging ik weer en merkte niet dat ik zo lang al niet was geweest. komt wel goed dus, zeker omdat je loopt en fietst (nu het lekkerste met dit weer)quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hehe, wordt sowieso zwaar voor mij het begin, maar maandag vrij dus dan lekker weer aan de slag ermee.
Nu fiets ik wel deze dagen en loop ook aardig wat merk ik, dus heb wel beweging steeds gehad.
Enne ik heb wel eens vaker zo;n periode en merk wel dat je het dan toch wel redelijk makkelijk oppakt.
oja we kregen nog een reviewquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:24 schreef cybermans het volgende:
Gister ook heerlijk bij de mexicaan in in Amsterdam gegeten... lekker op het terras achter de tent
warm weer + terras =
of vanavond of morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja we kregen nog een review
nou ja! dat doet me denken aan toen mn zus mij vervelend vond toen we klein waren. vroeg ze aan mama of ze mij niet kon verkopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
gratis af te halen: een strontvervelend kind
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja! dat doet me denken aan toen mn zus mij vervelend vond toen we klein waren. vroeg ze aan mama of ze mij niet kon verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef TAV74 het volgende:
Omg, wat tijdverspilling vandaag...
Lang leve de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nja, hoeveel fileverhalen wil je horen? Die heb ik ook genoeg...quote:
Mwjah...op de een of andere manier heb ik altijd minder last van de files dan van het OV dat weer eens stupide acties uit haaltquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, hoeveel fileverhalen wil je horen? Die heb ik ook genoeg...
Omdat mensen het waanidee hebben dat ze dan zelf nog invloed hebben en niet aan een ander zijn overgeleverd. Resultaat is hetzelfde, met het verschil dat ik in een stilstaande of trage trein kan werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...op de een of andere manier heb ik altijd minder last van de files dan van het OV dat weer eens stupide acties uit haalt
Mijn pa is een eenheid met zijn auto. Alles doet ie met de auto. Maar toen hij een keer een week onverhoopt zijn rijbewijs kwijt was (aangehouden worden wegens meer dan 50 km/h te hard rijdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...op de een of andere manier heb ik altijd minder last van de files dan van het OV dat weer eens stupide acties uit haalt
Mja, als we visite vanuit Utreg of zo krijgen in de zomer, laten we ze altijd rond 16/17 komen dan is het wel weer te doen onze kant op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef MissHobje het volgende:
ehhe en kei lekker weer!
Zal wel druk zijn komende dagen bij jullie vanwege strand enzo
Is dat niet heel naar zo in de zomer? of juist geen last van? (jullie fietsen er dan weer makkelijker heen enzo maar die wegen ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |