Zo las ik het niet. Eerder dat Tezz ook gelukkig was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wabt nu is mijn burgerbezit waardeloos?![]()
![]()
Stukjes, was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Awww
Borisz heb je Lagerhuis gezien? Wat vond je ervan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogteVoorheen werkte ik 'te laag'. Wereld van verschil
Had ik eerder moeten doen. Of beter moeten opletten bij verpleegkundige praktijkvaardigheden
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.quote:
quote:
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.
Welles!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.
Werk-e-lijk waar, on-voor-stel-baar.
Soms
Je let ook niet op he. TAV is veel blonder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij kan ook schaterlachenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt trouwens alsof het hondebeest glimlacht op de eerste foto, hoe zoet
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. gelukkig is ie nog wel liefMaar als pup was het echt een dotje ja!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Als ik het goed begrijp vind jij dat kort haar me beter staat?quote:
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.
En zo gaat het bij alles een beetje, iedereen wacht een beetje tot ik zeg hoe het moet.
Ik probeer het de laatste twee weken maar niet te laten escalerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?
Ik las rukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. lekker nog even lezen in bed en dan fijn tukken.
Vind je het gek, al dat waterquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ikke ook! zal vast heerlijk slapen aangezien ik me rozig voel. nog 1 dagje werken en dan... weekend!
en ik luid het vrijdag in bij de kaakchirurg, de laatste 2 verstandskiezen trekken
goed! lekker weer heb je ervoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het gek, al dat water
Iewww die kiezen trekken
Morgen en vrijdag maar weer eens met de fiets & het pontje naar het werk
tis de tijd denk ikquote:
ff crtl+shift doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Heb geloof ik 2 dagen gemistMaar leuk binnenkomen met foto's van Sam de hond <3
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Dus voor wie het wel zo heeft: wat is je taalinstelling en je toetsenbordtaal?
Ctrl en Shift tegelijk indrukken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.
@Borisz en @Memo: le-zen
Dat maakt geen reet uit, Isa.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezen)
Het wèrkt éindelijk weer!! En ik kan weer praten @ julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dat maakt geen reet uit, Isa.
Wat jij wil.Nederlands?
Gelúkkig maar Isaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wèrkt éindelijk weer!! En ik kan weer praten @ jullie
En patiënten kan ik weer normaal spellen
ik zie dat nergens maar in dit geval zou ik t niet zo erg vinden, gadver wat een figuurquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog hoor. Gerucht op twitter is nu dat Joran van der Sloot dood is. Uh huh.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Vaak rechtsonderin kun je dat aanpassen (staat een blokje UK, kun je omzetten naar NL).
En Isa!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nou, ik ben wel een keer benieuwd wat nu de waarheid is, al vrees ik dat met al die verhalen die Joran elke keer weer anders maakt de waarheid een nogal rekbaar begrip is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zie dat nergens maar in dit geval zou ik t niet zo erg vinden, gadver wat een figuur
ik geloof niet in zijn onschuld in, nu, beide zaken en het is walgelijk dat ie nog vrij rond mocht lopen ook met die vrouwenhandel e.d. wat een figuurquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel een keer benieuwd wat nu de waarheid is, al vrees ik dat met al die verhalen die Joran elke keer weer anders maakt de waarheid een nogal rekbaar begrip is.
Zou ik jammer vinden. Ik wil namelijk wel weten wat ie gedaan heeft en hem berecht zien. Levenslang in een cel in Peru lijkt mij wel geschikt voor hem, maar ik weet niet of wij een uitleveringsverdrag met dat land hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog hoor. Gerucht op twitter is nu dat Joran van der Sloot dood is. Uh huh.
Ik ben ook helemaal voor als hij schuldig isquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Zou ik jammer vinden. Ik wil namelijk wel weten wat ie gedaan heeft en hem berecht zien. Levenslang in een cel in Peru lijkt mij wel geschikt voor hem, maar ik weet niet of wij een uitleveringsverdrag met dat land hebben.
De andere kant van het gras ligtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef borisz het volgende:
Jammer dat Pa vd Sloot al aan de andere kant van het gras ligt. DIe weet meer dan hij ooit verteld heeft.
WOwquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Computeren, Lost kijken, Slapen, Schoonmaken, Koken, Raiden
Ik moet vooral de was doen en dat droogt zo lekker met mooi weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:05 schreef MissHobje het volgende:
WOw![]()
leuke verdeling
Of nu schoonmaken dan hoef je dat niet met het mooie weer te doen, gratis tip van hob
mijn droger is nu echt kapot geloof ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet vooral de was doen en dat droogt zo lekker met mooi weer
En mijn kledingkast uitmesten(lees: alles wat ik niet pas even in plastic zakken doen)
ben je zoveel afgevallen of aangekomen? sowieso alle kleding wat je niet meer leuk vindt of t nu te groot of te klein is wegdoen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn kledingkast uitmesten(lees: alles wat ik niet pas even in plastic zakken doen)
een half jaar geleden ofzo was het dat de timerknop al doorgedraaid was, kon het toen ik de knop eruit had wel weer werkend krijgen om met een tang aan het schroefje te draaien. (ik ben zo erg technisch aangelegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Droogt hij niet meer of wat gaat er mis, SoL? Misschien kan het nog gerepareerd worden?
Ik denk dat t niet waar is. FP-bericht: Joran probeert zijn advocaat te bereikenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit het net te lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat t niet waar is. FP-bericht: Joran probeert zijn advocaat te bereiken
O gelukkig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo las ik het niet. Eerder dat Tezz ook gelukkig was.
en wat voor model is het nieuwe speelgoedje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is het met Joran? Is ie al dood? Ik ga eens googlen...
Heb eindelijk mijn nieuwe foon binnen, pff. Die oude was echt helemaal stuk. Ik zag alles in spiegelbeeld op mijn beeldschermpje. Gister de hele avond met mijn nieuwe foon gespeeld, hihi, net een klein kind!
En vandaag is het heerlijk weer! Een mooie dag om maar tot half drie te werken!
Oh, een goedkope Samsung (Shark). Ik ben niet zo van de gadgets. Ik moet er mee kunnen bellen, that's it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
en wat voor model is het nieuwe speelgoedje?
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, een goedkope Samsung (Shark). Ik ben niet zo van de gadgets. Ik moet er mee kunnen bellen, that's it.
Oi, leuk zeg!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ben je er? Ik heb een nieuwe Leuk-Mensfladderjurk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |