Zo las ik het niet. Eerder dat Tezz ook gelukkig was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wabt nu is mijn burgerbezit waardeloos?![]()
![]()
Stukjes, was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Awww
Borisz heb je Lagerhuis gezien? Wat vond je ervan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja goei! Ik werk nu op een betere werkhoogteVoorheen werkte ik 'te laag'. Wereld van verschil
Had ik eerder moeten doen. Of beter moeten opletten bij verpleegkundige praktijkvaardigheden
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.quote:
quote:
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo bijzonder is TAV nou ook weer niet.
Welles!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Groepsgenootjes, ben-ik-zo-slim-of-jij-zo-dom-gevoel, moet-dat-volgend-jaar-op-stage?-gevoel.
Werk-e-lijk waar, on-voor-stel-baar.
Soms
Je let ook niet op he. TAV is veel blonder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Hij kan ook schaterlachenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Het lijkt trouwens alsof het hondebeest glimlacht op de eerste foto, hoe zoet
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar - ik zit momenteel de afstudeerscriptie van iemand na te lezen (niet van mijn eigen afstudeerders, gelukkig) en vraag me echt af hoe die jongen het straks moet gaan redden op de werkvloer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. gelukkig is ie nog wel liefMaar als pup was het echt een dotje ja!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Als ik het goed begrijp vind jij dat kort haar me beter staat?quote:
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nu ook, ze weten dat ze niet weten hoe iets werkt. Maar zeggen wel dat ze dat wel willen maken. Daar beginnen ze dan om 22.00 aan, en morgen zou het dan af zijn. En dan om half elf komen ze op msn vertellen dat ze niet snappen hoe het werkt, en hopen ze dat ik zeg dat ik het wel doe.
En zo gaat het bij alles een beetje, iedereen wacht een beetje tot ik zeg hoe het moet.
Ik probeer het de laatste twee weken maar niet te laten escalerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet een smiley sturen met de mond dichtgeritst?
Ik las rukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. lekker nog even lezen in bed en dan fijn tukken.
Vind je het gek, al dat waterquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ikke ook! zal vast heerlijk slapen aangezien ik me rozig voel. nog 1 dagje werken en dan... weekend!
en ik luid het vrijdag in bij de kaakchirurg, de laatste 2 verstandskiezen trekken
goed! lekker weer heb je ervoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het gek, al dat water
Iewww die kiezen trekken
Morgen en vrijdag maar weer eens met de fiets & het pontje naar het werk
tis de tijd denk ikquote:
ff crtl+shift doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Heb geloof ik 2 dagen gemistMaar leuk binnenkomen met foto's van Sam de hond <3
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Dus voor wie het wel zo heeft: wat is je taalinstelling en je toetsenbordtaal?
Ctrl en Shift tegelijk indrukken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Kan iemand me helpen? Ik wil mijn toetsenbord instellingen weer zo hebben dat als ik eerst ' typ en dan een e dat ik dan een e met een accent aigu krijg
Ik heb al lopen prutsen, maar het lukt me niet. Ross heeft de instellingen nu al 2x terug gezet naar UK en dat wil ik grrrr helemaal niet. Oh ja, en op mijn 2 zit ook het apestaartje en als ik nu shift-2 toets krijg ik "
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt US-international nodig, Isa, als toetsenbordindeling.
@Borisz en @Memo: le-zen
Dat maakt geen reet uit, Isa.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan welke taal, Steer? (die wel kan lezen)
Het wèrkt éindelijk weer!! En ik kan weer praten @ julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dat maakt geen reet uit, Isa.
Wat jij wil.Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |