Avonden na een middagje terras zijn alleen altijd wat minder, maar eens een sterke bak koffie nemen.quote:
Raad het niet-cursieve citaat.quote:"In Nederland zijn politici te bang voor de stem van het volk. Bang om met directe democratie te worden geconfronteerd."
Maar u bent terughoudend met het democratiseren van uw eigen partij. Moet het daar niet beginnen?
"Het is goed om die discussie te voeren, maar ik beslis dat niet zelf. Ik ben niet de PVV, maar enkel de politiek leider. In de nieuwe fractie zal daarover democratisch worden beslist."
Bent u er zelf voor?
"Ik ben daar nog niet uit. Het heeft voor- en nadelen."
In 1998?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef Montov het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik een mp3-speler heb gekocht met weinig opslagruimte.
Ik heb hetzelfde gevoel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik een Ipod heb gekocht. Maar het ding doet het nog prima, dus ik kan het ook weer niet naar mezelf toe verantwoorden een nieuwe te kopen.
Zo'n groot mogelijk scherm met zo snel mogelijke processor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:00 schreef Reya het volgende:
Ik ben van plan een netbook te kopen. Iemand een suggestie met betrekking tot merk en type?
Ik heb een weekendje mogen stoeien met een ipad. Dat ding maakt elke netbook overbodig.quote:
Iets met een gangbare resolutie, zoals 1024*768 (4:3), is wel handig als je er oude spelletjes op mee wil kunnen spelen. Maar dan kom je eerder bij de kleine notebooks uit omdat het scherm veelal groter zal zijn dan 10 inch. Maar in veel gevallen maakt het eigenlijk niet uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:00 schreef Reya het volgende:
Ik ben van plan een netbook te kopen. Iemand een suggestie met betrekking tot merk en type?
Daarom was ik maar doorgegaan naar een verjaardagquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Avonden na een middagje terras zijn alleen altijd wat minder, maar eens een sterke bak koffie nemen.
Al Gore heeft gelijk gekregen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:59 schreef ethiraseth het volgende:
Wtf, voor vrijdag wordt er 30 tot 35 graden verwacht. Nu is het nog ver weg, maar mag hopen dat het niet uitkomt.
Dat heb ik uiteraard ook wel weer gedaan, maar er moest even een pizzaatje in de oven.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom was ik maar doorgegaan naar een verjaardag. Die jongen mag vandaag de flesjes bier gaan zoeken in de taxushaag
![]()
Sinds je een poesje hebt...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard ook wel weer gedaan, maar er moest even een pizzaatje in de oven.![]()
De katers lijken ook enorm mee te vallen sinds ik niet meer rook.
Haha nou ik ga zo maar weer door naar de volgende verjaardag. Zal wel weer half 2 ofzo worden dat ik op bed lig vanavond. Zware maandagen, nu alquote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard ook wel weer gedaan, maar er moest even een pizzaatje in de oven.![]()
De katers lijken ook enorm mee te vallen sinds ik niet meer rook.
Zeker op International Day of Slayer!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef Monolith het volgende:
Eens in de zoveel tijd moet je gewoon even Reign in blood luisteren. Gewoon omdat het een van de meest geniale albums ooit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |