Viel wel mee toch? Hij heeft me nog bijna aan de overwinning geholpenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Hij was zo'n fokking arrogante bal gister
Denk het ook! HAHA!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef ThePianoMan het volgende:
kutkabouter zogenaamd 'aan het zuipen', hij zit gewoon offline 24/7 mee te kijken
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef ThePianoMan het volgende:
kutkabouter zogenaamd 'aan het zuipen', hij zit gewoon offline 24/7 mee te kijken
Hij heeft het vast te druk, met al die gehosselde chickies die vallen voor z'n spectaculaire looksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef ThePianoMan het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Hij heeft het vast te druk, met al die gehosselde chickies die vallen voor z'n spectaculaire looks
Is het zo hopeloos?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
vast en zeker
Ik ga maar even uitzoeken wat ik ga herkansen. Mijn docenten mailen me niet eens terug.. zeg dan tenminste dat je het niet wil geven omfg.
Jij bent gewoon geslaagd heurquote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
vast en zeker
Ik ga maar even uitzoeken wat ik ga herkansen. Mijn docenten mailen me niet eens terug.. zeg dan tenminste dat je het niet wil geven omfg.
Mensen die 24/7 of Fok zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
ik lach jullie allemaal uit, in cherso een Voe lookalike gescoord van 17![]()
ow en mensen die denken dat ik 24/7 op fok zit
Pics? Ik had bijna een Zweedse schone, helaas niet meer teruggezien daarna. Zo maar even smsen en een romantische internetrelatie beginnenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
Je geloofwaardigheid daalt met de minuutquote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
Pure kanker in 1 post, gefeliciteerdquote:
ik zoek morgen wel even, ik ben echt kapot en ik heb 800 foto's dus dat komt morgen welquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Pics? Ik had bijna een Zweedse schone, helaas niet meer teruggezien daarna. Zo maar even smsen en een romantische internetrelatie beginnen
quote:
ze was nederlands, ik zei alleen dat ze op Voe leekquote:Op maandag 14 juni 2010 02:35 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
OT: Enne: gefeliciteerd, beiden een Scandinavisch meisje gefixt! 17 en nu op Cher? Gotta be fjortisar. Zelfs sms-contact. Heb ik nou nooit
Waarom is dat het vermelden waard? Ik kom zo met een scherpe analyse. Eerst voetball enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ze was nederlands, ik zei alleen dat ze op Voe leek
ik heb wel veel scandinavische mensen ontmoet en ze zijn echt geniaal, wat een supervet en supermooi volk![]()
wat? dat ze nederlands was of dat ik veel scandinaviërs heb ontmoet?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:17 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Waarom is dat het vermelden waard? Ik kom zo met een scherpe analyse. Eerst voetball enzo.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat? dat ze nederlands was of dat ik veel scandinaviërs heb ontmoet?
je klonk serieusquote:Op maandag 14 juni 2010 12:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Geintje man! Ik fok gewoon met je.. Waarom ben je de enige serieuze hier..het kan werkelijk niemand een bal schelen wat je hebt gedaan daar, maar als 't voor jouw zelfvertrouwen goed is.. ook prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |