geef maar ff 'n stripjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef itchycoo het volgende:
ik geloof dat iedereen mijn advies van eerder heeft opgevolgd, het is dodelijk stil hier
Jij zou echt iedereen doen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:57 schreef BaasD het volgende:
[..]
T kan altijd erger eh. Dus ik zou d'r doen
Het tweede..quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:28 schreef ThePianoMan het volgende:
He ik heb een 4 voor latijn kutvogels doei!
Hoeveel punten heb je? Best goed cijferquote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:28 schreef ThePianoMan het volgende:
ik heb gister bij gala geprobeerd mijn latijn punt te ontfutselen, maar m'n leraar wilde niks zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:28 schreef ThePianoMan het volgende:
Hij was zo'n fokking arrogante bal gisterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:37 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
ik heb gister bij gala geprobeerd mijn latijn punt te ontfutselen, maar m'n leraar wilde niks zeggen
Awhquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb helemaal geen 4.. slechte droom ofzoWas het maar zo pff
![]()
ja echt, ik zou naakt door het centrum van Utrecht rennen voor een 4quote:
Hihiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja echt, ik zou naakt door het centrum van Utrecht rennen voor een 4Gaan jullie nog leren voor de uitslag bekend is of niet?
ignorantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:13 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Hihi
Nee, compleet niet. Maar ik ga er ook vanuit dat ik ben geslaagd
Viel wel mee toch? Hij heeft me nog bijna aan de overwinning geholpenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Hij was zo'n fokking arrogante bal gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |