Welk gedeelte van mijn post brengt je in verwarring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
huizen staan al op Funda/ huizenzoeker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Flurrie het volgende:
Nu je het zegt, er is trouwens nog niets over een veiling gezegd.
Hoe gaan ze dit dan aanpakken als de huizen niet verkocht worden?
Het zijn toch 10 weken dat je elke woensdag een thuis hebt.... je deelt lief en leed met ze en wat moet ik nu volgende week doen?quote:
Oh god, onze wereld stort in! Wat moeten we hierna? Gewoon maar discussieren over die vette zeug met haar bitterballen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zijn toch 10 weken dat je elke woensdag een thuis hebt.... je deelt lief en leed met ze en wat moet ik nu volgende week doen?
zou ook kunnen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien veilig al geweest, gekocht door makelaars die de huizen weer op funda hebben gezet?
Michel gedaan hequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Wtf, die schuur?
En ineens is het dakterras af??![]()
Betalen ze het dubbele voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig zeg, worden de apps door anderen afgebouwd... hebben M&M voor niets zitten ploeteren....
Ja, maar niet voor niets he. Alles wordt keer 2 bovenop de startwaarde geteld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Wtf, die schuur?
En ineens is het dakterras af??![]()
Dat blijkt ja.quote:
x2quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Flurrie het volgende:
Ja maar alle extra afmaak kosten van Michel worden x3 bij de startwaarde opgeteld
Met ovenhandschoenen, terwijl ie nog niet gebakken isquote:
Die er vandoor ging met 110.000 euro!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Flurrie het volgende:
Hee dat was 1 van de buurmannen van een aantal jaar geleden!
en 133.000 euro dus..quote:Andre (31) elektromonteur en Jeroen (33) accountmanager horeca-apparatuur; buurmannen. meerwaarde ¤ 83.000 - winnaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |