Die er vandoor ging met 110.000 euro!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Flurrie het volgende:
Hee dat was 1 van de buurmannen van een aantal jaar geleden!
en 133.000 euro dus..quote:Andre (31) elektromonteur en Jeroen (33) accountmanager horeca-apparatuur; buurmannen. meerwaarde ¤ 83.000 - winnaars
Renate? O die, nou ja, die heeft iig nog vriendinnetjes gemaakt.... Maar gelukkig hebben we volgende week nog!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god, onze wereld stort in! Wat moeten we hierna? Gewoon maar discussieren over die vette zeug met haar bitterballen?
WIe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Renate? Nou ja, die heeft iig nog vriendinnetjes gemaakt.... Maar gelukkig hebben we volgende week nog!
Ik hoorde hem niets zeggen over een veiling?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week, met de veiling.
Meestal is er toch een veiling? Ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik hoorde hem niets zeggen over een veiling?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
"ja het is wel dubbel zoveel werk, je moet alles die trappen op sjouwen"
WTF
V.
Ja, dat is een flink pluspunt. Mijn broer woont toevallig ook in Amsterdam op vier hoog met een groot dakterras en dat is echt een meerwaarde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat dakterras van appartement 4, is dat nou zón enorm pluspunt? Ik zie zelden iemand op z'n dakterras zitten als er 85 woningen uitzicht op je hebben. Heb je toch geen enkele privacy? En je kunt dat dakraam wel openzetten, maar als het regent mag ie toch weer dicht, dus of je daar nou zo graag mee in de weer bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |