Maak een clown.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik kan niet meer anders wordt mn account verwijderd en dat zouden we allemaal niet willen al die geniale posts in een keer weg
Werkt niet in Chromequote:
Oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
zal me gewoon gedragen iets waar jij en jotcha een zeer goed voorbeeld aan kunnen nemen
die troep is best te drinken en ook stukken goedkoper ging laatst weg nou lekker halve liters bavaria jaja de ah pilser was op helaasquote:
Export bier is trouwens ook goed te drinkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
die troep is best te drinken en ook stukken goedkoper ging laatst weg nou lekker halve liters bavaria jaja de ah pilser was op helaas
daar durf ik niet alleen mee rond te lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Export bier is trouwens ook goed te drinken
Daarom kan je het het best in een glas gietenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
daar durf ik niet alleen mee rond te lopen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef RoBro het volgende:
laatste dan anders word ik nog te aanwezig
[ afbeelding ]
Zekerweten dat er wel verschil tussen zitquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Boeien, bier is bier. Behalve Oranjeboom.
Je hebt lekker bier en heul lekker bier!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Boeien, bier is bier. Behalve Oranjeboom.
Ja, Bafjes zijn geniaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zekerweten dat er wel verschil tussen zit
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zekerweten dat er wel verschil tussen zit
als je in de trein zit niet mangquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom kan je het het best in een glas gieten
Met sinasquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik drink niet. Hoewel ik wel eens een Bacardi Razz wil proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |