Neuh, ik zit psychologisch in orde en vier vriendinnen van me studeren het plus ik heb bij een psycholoog gezeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
als jij eenmaal aan de psychologie zit weet ik zeker dat schieganger en zeroku je kant opkomenen ik zelf ook als ik aan een stuk door blijf wausen
Nee jijquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor jou schijnbaar wel. Met je, nee jij, nee jij, nee jij weerleggingen.
ikweetzelf daarom gebruik ik die troep nooit alleen drank maar dat maakt ook meer kapot dan een gemiddeld mens denktquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Slikken en snuiven is niet goed voor je.
Wanneer moet je weer terug?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh, ik zit psychologisch in orde en vier vriendinnen van me studeren het plus ik heb bij een psycholoog gezeten.
Ik zou toch nog eens een andere proberen, want volgens mij heeft het niet echt geholpen bij je...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh, ik zit psychologisch in orde en vier vriendinnen van me studeren het plus ik heb bij een psycholoog gezeten.
Dat maakt meer kapot dan de gemiddelde andere drug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
ikweetzelf daarom gebruik ik die troep nooit alleen drank maar dat maakt ook meer kapot dan een gemiddeld mens denkt
Hoe bevalt het nou, tegen lucht praten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eens een andere proberen, want volgens mij heeft het niet echt geholpen bij je...
Ik beschuldig niemand van het gebruiken van oneliners.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor jou schijnbaar wel. Met je, nee jij, nee jij, nee jij weerleggingen.
Jij reageert, dus blijkbaar praat ik niet tegen lucht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nou, tegen lucht praten?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
als jij eenmaal aan de psychologie zit weet ik zeker dat schieganger en zeroku je kant opkomenen ik zelf ook als ik aan een stuk door blijf wausen
Lijkt het erop alsof ik het serieus neem? Niks op dit forum is serieus tenzij anders aangegevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij reageert, dus blijkbaar praat ik niet tegen lucht.
in Eindhoven is er ook HBO Psychologie zei n collega van me.quote:
Lezen is schijnbaar ook te moeilijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand van het gebruiken van oneliners.
Tevens is dat "nee jij" niet zo vreemd. Je beschuldigt mij van iets wat je zelf meer doet.
Vriend, krijg jij lekker een gezwel aan je anus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Lijkt het erop alsof ik het serieus neem? Niks op dit forum is serieus tenzij anders aangegeven
Ja, maar daar kun je eigenlijk bagger weinig mee, zover ik weet. Ik wilde het namelijk eerst ook gaan doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
in Eindhoven is er ook HBO Psychologie zei n collega van me.
Jouw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lezen is schijnbaar ook te moeilijk.
Ook al zou dat zijn, met jou geweldige argumentatie valt zoiets toch niet te bewijzen.
Nah, ik zit graag lekker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, krijg jij lekker een gezwel aan je anus.
Danku.quote:
dan zal het tegen die tijd ook wel afvallen en SPH worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je eigenlijk bagger weinig mee, zover ik weet. Ik wilde het namelijk eerst ook gaan doen.
inderdaad en bier is op dus zit maar aan de jenever cola kan ook niet goed zijn voor een gemiddeld lichaamquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat maakt meer kapot dan de gemiddelde andere drug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |