Godver, waar haal je deze inteeltproducten toch steeds vandaanquote:
quote:
Een kinderfeestje met Feestpeter, een betere 17e verjaardag kan ik mij echt niet voorstellen.quote:Stan Brouwers
6 maanden actief op Marktplaats | Geplaatst op 01-11-2009
harstikke leuk, mijn zoontje is laatst 17 geworden en ik heb de clown ingehuurd voor zijn kinderfeestje. Het was hartstikke gezellig.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Een kinderfeestje met Feestpeter, een betere 17e verjaardag kan ik mij echt niet voorstellen.
Tis gewoon even lekker andersquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Een kinderfeestje met Feestpeter, een betere 17e verjaardag kan ik mij echt niet voorstellen.
Welk topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef tho_Omas het volgende:
Pieter-utd, ik denk dat het niet lang meer duurt voordat je in het schouderklopjestopic gaat komen. Verder pleit ik voor een 1 pagina regel, waarna alle posts van haters worden verwijderd. Stelletje kutnozems.
Nee, ga weg als je niet kan genieten van dit soort topmuziek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Aalbers het volgende:
Het ludieke met zulke topics is nu wel voorbij..
Niet zeiken, ik kende Henk nog niet, ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Aalbers het volgende:
Het ludieke met zulke topics is nu wel voorbij..
Nee Tom Waes doet t voor de fun en is leuk.quote:
die reactie bij het nummer Bring it home to me danquote:
mooien radiomuziek hoor heb ik op de werkplaats helen dag aan staan lekker radio lueken liedjes luistere ik wort daar erch blei vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
die reactie bij het nummer Bring it home to me dan
"
radiosintbernard
3 maanden geleden hallo Domenico D 'Avanzo
Met dj sintbernard van radio-dolfijn ik vindt muziek dat super mooi klinken.
Je blijft een gouden stem houden zo mooi kom je met muziek songs voor de dag!
Toppie ga zo door dan haal die grote berg met nog meer super mooie songs.
"
radio-dolfijn
fein om te horuh ker'lquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
mooien radiomuziek hoor heb ik op de werkplaats helen dag aan staan lekker radio lueken liedjes luistere ik wort daar erch blei van
Jaloers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef BenSherman het volgende:
ga je nog 10.000 van dit soort topics openen? zoveel van die loser-'zangers' zijn er namelijk.
Echte fans zijn abonnee. Ook op clipsproducties, dezilverendame en bogerssound. Diepenbrock heeft trouwens een schitterend duet met Wout vd Lei opgenomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:47 schreef Mummiepak het volgende:
Dit topic kan wel wat René Diepenbrock gerbruiken.![]()
Dat hele kanaal (clipstudio) staat boordevol met talent!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Echte fans zijn abonnee. Ook op clipsproducties, dezilverendame en bogerssound. Diepenbrock heeft trouwens een schitterend duet met Wout vd Lei opgenomen.
Je bent geblokkeerd en daardoor mag je niet subscriben op hem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer dan
Inderdaad, die is al weer op haar oud gewicht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Suger Lee is toch allang kapot? :s :s
Daar gaan ze spijt van krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer dan
ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef o.us het volgende:
In overleg met TS blijft alleen dit topic open in KLB. De volgende deel vindt dan plaats in ONZ voordat jullie hem mochten zoeken als dit gesloten is.
Jij weet gewoon niet waar ONZ is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZDan zit het topic zo vol met allemaal hilarische ONZ-figuren die het verneuken en ermee aan de haal gaan, pleur het dan naar MUZ
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef o.us het volgende:
In overleg met TS blijft alleen dit topic open in KLB. De volgende deel vindt dan plaats in ONZ voordat jullie hem mochten zoeken als dit gesloten is.
Inderdaad. Dan krijg je van die pathetische Paul-figuren. MUZ is beter, dat vindt alleen de echte liefhebber.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZDan zit het topic zo vol met allemaal hilarische ONZ-figuren die het verneuken en ermee aan de haal gaan, pleur het dan naar MUZ
Zanger Rinus schijnt 800 euro p/10 min te kosten...quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Treedt dit soort volk ook op? Verdienen ze geld met deze meuk?
nee, niemand die hem kentquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef samsalabim het volgende:
Kennen jullie de toffe zanger 'gewoon rutger'?
Ik zit op mijn ipod dus ik kan geen linkjes plaatsen, maar hij is het youtuben zeker waard.
Toch zijn ze beter als ze gewoon over voedsel zingenquote:
Chinees-Indisch restaurant gaan ze nooit evenaren vrees ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch zijn ze beter als ze gewoon over voedsel zingen
Volgens mij wel, maar Roel Brtting is ook een heldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef Mummiepak het volgende:
Heeft dit ontroerende nummer van Frank van Etten de revue hier al gepasseerd?
Wat een nummer, wat een clipquote:
Jammer dat er zo gespeeld wordt met een topic van dit kaliber.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij stond maar voor een paar minuten in MUZ
Wat een held inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |