Oprah betaalt haar eigen beveiliging. Dit komt nu ten koste van de Turkse belastingbetaler en die hoeven wat mij betreft niet op te draaien voor de barbaarse moordpartijen en bezettingspolitiek van de staatsterroristen van Israel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dus omdat het de schuld van isreal is dat de joden in turkije niet veilig zijn, moeten ze ook geen bescherming krijgen? waar slaat dit nou weer op.
Daarnaast wil ik vragen waarom mensen het feit dat turkije de joden extra bescherming geeft negatief bekijken? dat is toch alleen maar goed? oke, tuurlijk is het beter als het niet nodig was, maar oprah bijvoorbeeld kan ook niet zonder bescherming op straat lopen.
Jezus heb jij wel hersenen of ben jij vroeger van de trap af geflikkerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oprah betaalt haar eigen beveiliging. Dit komt nu ten koste van de Turkse belastingbetaler en die hoeven wat mij betreft niet op te draaien voor de barbaarse moordpartijen en bezettingspolitiek van de staatsterroristen van Israel.
Ah, de huis antisemiet. Welkom terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Waarom krijgen Joden in Turkije in hemelsnaam meer bescherming? Dat mensen een steeds grotere hekel aan ze krijgen hebben ze toch echt te danken aan die staatsterroristen die Israël regeren. Dan moet je ook maar gewoon met de consequenties leven. Het is niet alsof ze daar geen ervaring mee hebben...
Ah, dus wanneer fundamentalistische moslims iin een bepaald land de boel terroriseren, kunnen alle moslims ter wereld wraak op hun verwachten en dat vind je dan normaal? Zijn ze wel gewend? eigen schuld? Lekkere mening danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Waarom krijgen Joden in Turkije in hemelsnaam meer bescherming? Dat mensen een steeds grotere hekel aan ze krijgen hebben ze toch echt te danken aan die staatsterroristen die Israël regeren. Dan moet je ook maar gewoon met de consequenties leven. Het is niet alsof ze daar geen ervaring mee hebben...
Dat gebeurt toch ook? Je doet net alsof dat niet voorkomt in dit land.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, dus wanneer fundamentalistische moslims iin een bepaald land de boel terroriseren, mogen we hier wraak nemen op alle moslims? Lekker dan
Ach kom zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook? Je doet net alsof dat niet voorkomt in dit land.
Pardon? Ben je nu dingen aan het ontkennen? Ah, Ferdo... yeah i got it. Frontpage influence...quote:
Jij herinnert je geen brandende moskeeén en Islamitische scholen? Besmeurde ruiten en dode dieren? Imams die molotov-cocktails hebben ontweken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef paddy het volgende:
Ik zie geen racistische terroriserende daden naar moslims toe hier. jij wel? Voorbeeld?
Geef eens een paar voorbeelden? Je bedoelde een moskee waar op gekalkt werd? Of een kerk waar ze een brandbom tegenaan hebben gegooid? De jood die in elkaar geslagen is in Amsterdam?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Ben je nu dingen aan het ontkennen? Ah, Ferdo... yeah i got it. Frontpage influence...
Herinner jij de kerken die in de fik gestoken werden? Ligt zeker ook aan Israël?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij herinnert je geen brandende moskeeén en Islamitische scholen? Besmeurde ruiten en dode dieren? Imams die molotov-cocktails hebben ontweken?
Christus te paard, jij hebt echt last van selectieve blindheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden? Je bedoelde een moskee waar op gekalkt werd? Of een kerk waar ze een brandbom tegenaan hebben gegooid? De jood die in elkaar geslagen is in Amsterdam?
Kom dan eens met voorbeelden.
Een antwoord met een tegenvraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Herinner jij de kerken die in de fik gestoken werden? Ligt zeker ook aan Israël?
-edit- nee, ik ga me niet verlagen tot dat niveau , wanneer jij hebt over selectief zijn hebt zeg. Het valt me de laatste dagen pas echt op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Christus te paard, jij hebt echt last van selectieve blindheid.
JIJ ontkent GLASHARD het een en ander. Ik geef daar voorbeelden van. Wat wil je nou? Ik zeg namelijk JUIST dat het in Nederland voorkomt. Over spiegelen gesproken zeg, je gedraagt je soms echt als een nitwit. JIj komt dan ineens met voorbeelden over Joden in Nederland en/of brandende kerken in Nederland, wat de neuk doet dat af aan mijn voorbeelden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef paddy het volgende:
[..]
-edit- nee, ik ga me niet verlagen tot dat niveau , wanneer jij hebt over selectief zijn hebt zeg. Het valt me de laatste dagen pas echt op.![]()
Jij spiegelt, ik spiegel, wij spiegelen.
Jij ziet werkelijk maar één kant en vind er maar één kant slachtoffer. Ik denk dus niet zo. Jammer dan
zoals ik hier boven al zei; het is niet zo dat moslims worden getreiterd door daden van andere landen. Het is de angst. En in dat opzicht zou de regringen in Europa een voorbeeld moeten nemen aan die Erdogan. Hebben ze ook gedaan toen met de moslims. En daar hebben we het over.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een antwoord met een tegenvraag beantwoorden.
Beide even dom, en beide gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ah, dus wanneer fundamentalistische moslims iin een bepaald land de boel terroriseren, kunnen alle moslims ter wereld wraak op hun verwachten en dat vind je dan normaal? Zijn ze wel gewend? eigen schuld? Lekkere mening dan
Ik ONTKEN verdorie niet dat het gebeurt, ik geloof alleen niet dat het met een situatie in een ver LAND te maken heeft. Die brandbom in een mosskee en in een kerk ontken ik dus niet. Ik ontken dat dit te maken heeft met Israël of met een ver land.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
JIJ ontkent GLASHARD het een en ander. Ik geef daar voorbeelden van. Wat wil je nou? Ik zeg namelijk JUIST dat het in Nederland voorkomt. Over spiegelen gesproken zeg, je gedraagt je soms echt als een nitwit. JIj komt dan ineens met voorbeelden over Joden in Nederland en/of brandende kerken in Nederland, wat de neuk doet dat af aan mijn voorbeelden?![]()
Het gaat mij nu juist om dingen die jij niet wil inzien. Of denk je dat 9/11 geen gevolgen heeft gehad voor moslims in Nederland, bijvoorbeeld. Ik vind die naiviteit zo stuitend en zo irritant. Helemaal als je dan ineens de discussie poogt te verschuiven naar aanvallen op kerken en/of joden in Nederland. Alsof het een het ander minder erg maakt. Je deed net alsof er totaal geen racistische aanvallen op moslims hebben plaatsgevonden in Nederland.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:07 schreef paddy het volgende:
[..]
zoals ik hier boven al zei; het is niet zo dat moslims worden getreiterd door daden van andere landen. Het is de angst. En in dat opzicht zou de regringen in Europa een voorbeeld moeten nemen aan die Erdogan. Hebben ze ook gedaan toen met de moslims. En daar hebben we het over.
Je hebt altijd een groep haters, en ja, die zitten er ook tegen moslims, christenen, joden, westerlingen, Marokkanen, Nederlanders etc.
Dat jij dat niet wilt zien snap ik niet
Dat heeft bijvoorbeeld niets met Turkije en de koerden te maken. Heeft niets te maken met ruzies in verre landen tussen moslims en anderen.
Dat heeft te maken met hoe hier de situatie is denk ik.
Was dat niet na de moord op Van Gogh? Of herinner ik me dat verkeerd? Ik kan me inderdaad nog wel beelden herinneren van een brandende Moslim school.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij herinnert je geen brandende moskeeén en Islamitische scholen? Besmeurde ruiten en dode dieren? Imams die molotov-cocktails hebben ontweken?
Ik zeg niet dat het te maken heeft met Israel en/of een ver land. Het gaat om collective punishment, wat ook gewoon hier plaatsvindt. Als een Mohammed B iemand vermoord, dan staan er Islamitische scholen in brand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ONTKEN verdorie niet dat het gebeurt, ik geloof alleen niet dat het met een situatie in een ver LAND te maken heeft. Die brandbom in een mosskee en in een kerk ontken ik dus niet. Ik ontken dat dit te maken heeft met Israël of met een ver land.
Racisten zijn er in Nederland. JA! En die vormen zich niet alleen vanuit het blanke ras.
Daar heeft de regering hier duidelijk op gehamerd. Ja, er zullen een paar haters hier in Nederland zitten, en ja, er zullen een paar haters zitten in Turkijequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij nu juist om dingen die jij niet wil inzien. Of denk je dat 9/11 geen gevolgen heeft gehad voor moslims in Nederland, bijvoorbeeld. Ik vind die naiviteit zo stuitend en zo irritant. Helemaal als je dan ineens de discussie poogt te verschuiven naar aanvallen op kerken en/of joden in Nederland. Alsof het een het ander minder erg maakt. Je deed net alsof er totaal geen racistische aanvallen op moslims hebben plaatsgevonden in Nederland.
Stuitend, hoe slecht jij leestquote:Je deed net alsof er totaal geen racistische aanvallen op moslims hebben plaatsgevonden in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |