Volgens mij ga je vanzelf ook wel kapot in die cellen in peru.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee hoor in Peru kan je alleen de doodstraf krijgen in geval van landverraad in een oorlogssituatie.
Het is net een real life-soap inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar het vervolg hierop.
Dat weer wel natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij ga je vanzelf ook wel kapot in die cellen in peru.
Dat is wel zo'n enorme hel. Iedereen in dat land zo corrupt als de pest.
Ja joh, niks aan de hand. Hartstikke goede gozer die Joran, steek jij maar even je handen in het vuur voor dat gastje. Burn!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:16 schreef Mistbank het volgende:
Mensen die Joran veroordelen op basis van enkele matige reportages van ene Peter de Vries of all people.
Vooroordelen, bahquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dat die kerel in Peru rond hangt zegt eigenlijk al genoeg.
Ik geloof er geen reet van dat hij daar voor de geweldige natuur is.
Wat ik al zei: 1 grote criminele takkebende daaro.
geldt dat niet voor heel zuid amerika?? een groot cocaine snuivend, feestend en niet werkend, lamlendig kut continent!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Dat die kerel in Peru rond hangt zegt eigenlijk al genoeg.
Ik geloof er geen reet van dat hij daar voor de geweldige natuur is.
Wat ik al zei: 1 grote criminele takkebende daaro.
Niemand zegt dat hij een goede gozer is, maar hem op basis van vrijwel niets nu al in deze zaak veroordelen is wel het andere uiterste. Lekker populistisch ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja joh, niks aan de hand. Hartstikke goede gozer die Joran, steek jij maar even je handen in het vuur voor dat gastje. Burn!
welke verhalen bedoel jequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wat voor verhaal gaat hij straks weer vertellen!.
lekker onwaarschijnlijk ook.................dommerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:38 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij een goede gozer is, maar hem op basis van vrijwel niets nu al in deze zaak veroordelen is wel het andere uiterste. Lekker populistisch ook.
Dan kan hij een doodstraf in VS krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |