Idd , dacht in eerste instantie dat het een vent was met lang haarquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef thekat het volgende:
http://www.rpp.com.pe/201(...)es-audio_269317.html
Lelijke meisje
Tja, dat was Natalee ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef thekat het volgende:
http://www.rpp.com.pe/201(...)es-audio_269317.html
Lelijke meisje
Lijkt wel of hij er wordt ingeluisd door die moeder van Natalee. Een lijk achterlaten in je hotelkamer op jouw naam is niet echt zijn stijl.quote:Joran van der Sloot hoofdverdachte van moord in Peru
Tatiana Flores Stephany Ramirez werd dood aangetroffen in een hotelkamer van hotel Tac in het Peruaanse Miraflores. De kamer was op naam van Van der Sloot geboekt.
Daarnaast zouden medewerkers van het hotel aan de politie hebben verklaard dat ze Van der Sloot afgelopen weekend met het slachtoffer hebben gezien.
Ja zullen ze dat meisje expres vermoord hebben om Joran erin te luizenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij er wordt ingeluisd door die moeder van Natalee. Een lijk achterlaten in je hotelkamer op jouw naam is niet echt zijn stijl.
Precies mijn gedachte, daarom zij ik ook al: Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij er wordt ingeluisd door die moeder van Natalee. Een lijk achterlaten in je hotelkamer op jouw naam is niet echt zijn stijl.
Ja dat is ook al zo verdacht en waar hebben ze dat meisje verdronken??quote:
Hujquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef B3nn0 het volgende:
Ziek, als hij daar berecht gaat worden is dat volgens mij gewoon de doodstraf door ophanging!!
Het is een complot. Hij is gewoon onschuldig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zal tijd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef B3nn0 het volgende:
Ziek, als hij daar berecht gaat worden is dat volgens mij gewoon de doodstraf door ophanging!!
Nee hoor in Peru kan je alleen de doodstraf krijgen in geval van landverraad in een oorlogssituatie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef B3nn0 het volgende:
Juist ze hebben dat andere meisje expres laten vermoordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het is een complot. Hij is gewoon onschuldig.
Ik weet niet of hij een 'stijl' heeft maar dit is wel iets heel anders dan dat met Natalee. Met haar geloof ik opzich nog wel in het verhaal dat ze niet door zijn schuld overleed maar dat hij wel het lichaam heeft weggewerkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Had je dat niet even voor je kunnen houden? Was net zo vrolijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee hoor in Peru kan je alleen de doodstraf krijgen in geval van landverraad in een oorlogssituatie.
Ehhhh?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan men in Peru hem niet aan VS uitleveren!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |