abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82238230
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:27:01 #2
305429 Mankepoot
lekker soepel
pi_82238271
Kudo voor dit topic.
pi_82238282
homo!!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_82238341
90 kilo?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:29:16 #5
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_82238413
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas!

Jezus, ik zeker tien topics gemist. Can someone fill me in?
Zeker SSDD.

Ik ben een klein weekje wezen kamperen met de militairen van New York (West Piont devision en Fort Hamilton). Het had wat voeten in de aarde, maar ik ken iemand die daar gestationeerd is. Das een lang verhaal, komt nog wel. Het was tevens een soort wandeltocht. Ik moet toch echt meer oefenen voor Nijmegen. Kilometers in de benen maken! Ben echt gebroken. Elke dag wandelen en vaak nog off-road.

Nou, ik ben helemaal genezen van het kamperen. (alhoewel sommigen echt lekker waren, je werd er gewoon nat van dus dat maakte veel goed. ) Tering, wat is dat behelpen en was soms ook nog kutweer!. Lag je daar in je tent. We zouden op de kamping gaan staan voor de Nijmeegse Vierdaagse, maar daar kom ik op terug. Ik ga wel in een gastgezin o.i.d.

Het verhaal is nog langer, but who cares..

en hoe is het hier?
lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_82238435
En je wilt naar de 85..

Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..

Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
pi_82238452
in 5 maanden tijd 8 kg
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:31:53 #8
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238577
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

In het amerikaanse leger is het toch don't ask don't tell
ja, klopt. Lekker hypocriet, Maar goed, ik zit niet in het leger.. En op een gegeven moment vroegen ze het omdat ik natuurlijk verhalen vertel etc.. en als het bier vloeit...

maar goed, waar mee ik het meest optrok vonden het wel leuk! Sommigen vonden het niets.

ach, ik zie het als trainen voor als ik echt uit de kast kom naar mijn vrienden en familie..
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:32:15 #9
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238597
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
homo!!
hetero!!
Behold, I am coming soon
pi_82238611
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Deceit het volgende:
90 kilo?
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:33:26 #11
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238663
quote:
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
Behold, I am coming soon
pi_82238689
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:34:22 #13
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238711

Overtuigend heterofiel
Keukenkastje in een ruimteschip
pi_82238713
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

hetero!!
ook ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:34:31 #15
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238723
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
ja wel onderling vragen ze het ook niet. erg raar hier. Maar goed als sommigen het toch vragen aan me, dan krijgen ze eerlijk antwoord.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:06 #16
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82238745
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
Spiermassa weegt meer dan vet!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:18 #17
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238756
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

ook ja.
ben je verdwaald hier?
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:45 #18
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238775
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]

Overtuigend heterofiel
xie alleen een rood kruisje..
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:36:52 #19
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238828
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

xie alleen een rood kruisje..
Nu niet meer
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:37:30 #20
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238861
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]

Overtuigend heterofiel
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:38:45 #21
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238914
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Twizu het volgende:

[..]

Spiermassa weegt meer dan vet!
juist!

Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:39:20 #22
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238943
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Ik zie er hetero uit op die foto
Een hele prestatie
pi_82238988
hoeveel mag ik dan wegen met 1.91?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:42:45 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82239112
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:

Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:

Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.

Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.

Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.

Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).

Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.

Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.

Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.

Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.

Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).

Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.

Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).

Ik wil een vriend die het goed met al mijn persoonlijkheden kan vinden.

Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij
.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_82239172
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
En je wilt naar de 85..

Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..

Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
Ooooooooooohhh!!

Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt ( ) 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment. Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.

Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:45:08 #26
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239234
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ik zie er hetero uit op die foto
Een hele prestatie
Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:45:56 #27
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82239268
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.
Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomen
pi_82239290
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:

Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:

Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.

Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.

Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.

Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).

Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.

Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.

Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.

Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.

Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).

Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.

Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).

Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij
.
De advocaat?

Wel een mooi stukje tekst
pi_82239368
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomen
Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten. Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
pi_82239422
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ooooooooooohhh!!

Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt ( ) 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment. Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.

Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
Dat was me 84 kilo periode idd, die foto
Ga naar Gran Canaria over 2 maandjes en dus moet ik wel wat afgevallen zijn.. Voor mezelf!
Ik zit nu ook net voor de 100.. schommel nu tussen 96 en 98.. die 93 was na me stage in Wenen, 2007 alweer..
Die extra 4 kilo's zijn erbij gekomen dit jaar..!

Hoelang ben je? En hoeveel loop/fiets je?

En hoelang ben je?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:49:47 #31
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82239472
quote:

.
Ach, onzekere dan toch! Niet zo bang zijn!
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:50:09 #33
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239489
quote:

.

wat een eisen
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:50:47 #34
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82239522
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten. Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
Nou. Was het maar zo. Ik ben arm dus ik investeer zeg maar één keer in de maand in een of andere andrélon shampoo. Maar als het dan de verkeerde is moet ik die een hele maand gebruiken. Ik heb geen scheermesje want dat vergeet ik steeds bij mijn ouders. En ik heb maar heel weinig kleren. Het is allemaal echt

Ik wilde dat ik ervoor koos
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:51:01 #35
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239535
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef Deceit het volgende:
hoeveel mag ik dan wegen met 1.91?
Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:52:52 #36
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239619
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ooooooooooohhh!!

Als je stopt met roken dan kan je aan komen. Door het roken heb je een snelle metabolism.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:53:27 #37
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239645
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:

wapperqueen
Behold, I am coming soon
pi_82239659
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Daar heb ik toch een weegschaal voor
En bij mij zie je het wel, als ik afval is het overal
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:54:28 #39
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:55:09 #40
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239722
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ik heb alleen nivea o.i.d voor mijn gezicht and that's it. Ik zie het aan Anthony hier, die echt alle cremes en shit heeft, maar die is ook meer handtasseriger.
Behold, I am coming soon
pi_82239827
Bij mij blijft het meeste vet op mijn borst hangen... heel irritant.. de rest valt wel mee...
pi_82239849
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:

[..]

Dat was me 84 kilo periode idd, die foto
Ga naar Gran Canaria over 2 maandjes en dus moet ik wel wat afgevallen zijn.. Voor mezelf!
Ik zit nu ook net voor de 100.. schommel nu tussen 96 en 98.. die 93 was na me stage in Wenen, 2007 alweer..
Die extra 4 kilo's zijn erbij gekomen dit jaar..!

Hoelang ben je? En hoeveel loop/fiets je?

En hoelang ben je?
Ik was dus gestopt met roken en ben dus wel in de snaai-valkuil gevallen, waardoor ik op een gegeven moment ruim 103 woog (en ik ben 1m93). Dat was wel heeeeeeeelll erg, maar stukje bij beetje begon het afvallen, ik paste wel mijn eetpatroon aan en ik haal zo goed als nooit koekjes en chips in huis, want als ik aan chips begin, is die zak zo leeg. Verder ben ik gaan hardlopen, maar dat moet je wel langzaam opbouwen en je houden aan een goed schema. Je moet bij hardlopen wel heel gedisciplineerd zijn. Maar wel lekker om te doen, als je de "drive" op een gegeven moment hebt.

Maar ik haat het om in kou of regen te lopen en omdat ik ook wel redelijk snel kan opgeven of denken dat het allemaal niet haalbaar is, waardoor ik snel weer omdraai om naar huis te gaan, ben ik begonnen met fietsen. Ik heb bij mijn ouders wel een racefiets staan, maar hier niet. Dus ik fiets op een gewone, goede fiets, maar dan fiets ik gewoon lekker door. Oordopjes in, Slam FM aan, lekker het buitengebied in en dan een keer of drie, vier per week lekker een uur doorfietsen. Niemand die je kent, je bent niet in een naar zweet stinkjende sportschool die je tientallen euro's per maand kan kosten - als je maar gewoon lekker beweegt. En minder zout eten, ban de chips en de snoepjes en als je bijv een moedervlek hebt die je eerst goed kon zien en die nu door een love handle uit het zicht is gevallen, dan is het leuk dat je die dan weer opnieuw ziet. En je verliest zo 1 a 1,5 kilo als je een lekker tempo aanhoudt. En je voelt je een mongool, maar ga gewoon meteen naar het buitengebied en je hebt van niemand last.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:57:36 #43
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239852
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

mangina'tje
ja zo gebruik ik em wel
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:58:23 #44
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239896
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij blijft het meeste vet op mijn borst hangen... heel irritant.. de rest valt wel mee...
niet de buikstreek? En met mate(n) alcohol drinken. Daar kom je ook zo van aan.
Behold, I am coming soon
pi_82239900
Oh ja, dus nu al 10 a 11 kilo kwijt vanaf het "hoogte"punt. Zwaartepunt. Dus het werkt wel.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:00:48 #46
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240003
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, dus nu al 10 a 11 kilo kwijt vanaf het "hoogte"punt. Zwaartepunt. Dus het werkt wel.
je moet sowieso sporten als je dagelijkse vaste patroon ontwikkelen. Veel mensen beginnen fanatiek te sporten/trainen en dan krijgen ze de 3 maanden dip...dan stoppen ze omdat ze niet gemotiveerd meer zijn of het niet meer leuk vinden.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:01:24 #47
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240023
It's not fair

Ik een beetje een eetstoornis ontwikkelen en afvallen het afgelopen anderhalve jaar en jullie worden allemaal dik
Ik vind het vals hoor, ik hoor er ook nooit bij
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:01:58 #48
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82240044
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
It's not fair

Ik een beetje een eetstoornis ontwikkelen en afvallen het afgelopen anderhalve jaar en jullie worden allemaal dik
life's a bitch
pi_82240046
En oh ja: geen frisdrank meer! Water-water-water-water! Lekker fris, neem dan spa-rood als je prikloos te saai vindt, maar lekker gekoeld water, heerlijk fris! Geen cola/upjes meer of bier en alles.
pi_82240073
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
En oh ja: geen frisdrank meer! Water-water-water-water! Lekker fris, neem dan spa-rood als je prikloos te saai vindt, maar lekker gekoeld water, heerlijk fris! Geen cola/upjes meer of bier en alles.
Crystal Clear
pi_82240100
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

je moet sowieso sporten als je dagelijkse vaste patroon ontwikkelen. Veel mensen beginnen fanatiek te sporten/trainen en dan krijgen ze de 3 maanden dip...dan stoppen ze omdat ze niet gemotiveerd meer zijn of het niet meer leuk vinden.
Ja idd dan eet je twee keer lekker en hop, het zit er weer aan. Maar sporten is inderdaad belangrijk. Maar daar weet jij ook alles wel van. Fit voor de film. Dat is een norm: filmfit zijn.
pi_82240153
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Crystal Clear
Neeneenee, geen zoete troep! Water! Alle suiker en alles!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:04:51 #53
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240172
quote:
It's not fair

ja, maar zij zijn wat ouder dan gaat het er niet meer zo makkelijk eraf. Jij bent nog een teenager.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:05:54 #54
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240215
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja maar als je de hele tijd water drinkt dan gaat dat je ook tegen staan. Het is euh..zo plat.. afwisseling is beter. Het moet geen marteling zijn, moet wel leuk blijven..
Behold, I am coming soon
pi_82240226
quote:
It's not fair

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd hoor, dankzij jou.

Omarmmmmm het hongergevoelllll......

Omárrrrrrrmmmm....... het hongergevoel........

Maar het hielp niet.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:06:39 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82240246
quote:
It's not fair

Had je net zo goed meer kunnen eten bij hey gaydinay!

*miauw*

L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:06:53 #57
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240258
Afvallen is heel, heel, heel gemakkelijk.
Kwestie van minder calorieen innemen dan je lichaam verbruikt.
Klaar.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:07:43 #58
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240303
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Had je net zo goed meer kunnen eten bij hey gaydinay!

*miauw*

Why you no love me, mr. Superman
pi_82240304
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ja maar als je de hele tijd water drinkt dan gaat dat je ook tegen staan. Het is euh..zo plat.. afwisseling is beter. Het moet geen marteling zijn, moet wel leuk blijven..
Ja maar als je echt een pensje hebt die er echt af moet.... dan moet je wel! En ik wissel af met spa blauw en spa rood/mintgroen.
pi_82240358
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Trouwens, buiten de deur drink ik nooit water... En af en toe een spaje of een prikdrankje.

Ik ben een hypocriet.

Maar iig dus niet neurotisch, laat dat duidelijk zijn.
pi_82240383
En van heel die lijst Gaymuziek nu weer 2 liedjes voorbij gekomen die gay zijn.. Laura Pausini en Celine Dion
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:29 #62
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240384
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef Keukenkast het volgende:
Klaar.
en erbij bewegen.

Ik geloof dat het Sonja Bakkeren nu over is? Het is nu toch Dr. Frank?
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:53 #63
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240401
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd hoor, dankzij jou.

Omarmmmmm het hongergevoelllll......

Omárrrrrrrmmmm....... het hongergevoel........

Maar het hielp niet.
Je moet natuurlijk wel wilskracht hebben, sugartits
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:10:57 #64
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240448
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

en erbij bewegen.

Ik geloof dat het Sonja Bakkeren nu over is? Het is nu toch Dr. Frank?
Je hoeft niet te bewegen, niet per sé.
Wat je niet inneemt, hoef je ook niet te verbranden.

Maar luister vooral niet naar mij als het over afvallen gaat
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:11:08 #65
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240455
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Trouwens, buiten de deur drink ik nooit water... En af en toe een spaje of een prikdrankje.

Ik ben een hypocriet.

Maar iig dus niet neurotisch, laat dat duidelijk zijn.
als je het maar integreert in je dagelijkse leven. Anders is het een crashdiet. Totdat de kiloos eraf zijn en dan weer je 'normale' patroon volgen, dat is erg fout.
Behold, I am coming soon
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 16:11:13 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_82240462
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef Keukenkast het volgende:
Klaar.
Nee. Niet uithongeren, dat werkt averechts. Je lichaam gaat dan in 'survival-modus' en gaat vet opslaan.

Gewoon zo min mogelijk (liefst geen) koolhydraten (pasta, rijst, brood, aardappelen) en zo min mogelijk suiker binnen krijgen, veel eiwitten en goede vetten. En verder 5 tot 6 keer per dag iets eten om je stofwisseling op peil te houden.

En uiteraard veel sporten.
F.K.A. SuperwormJim
pi_82240481
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik was dus gestopt met roken en ben dus wel in de snaai-valkuil gevallen, waardoor ik op een gegeven moment ruim 103 woog (en ik ben 1m93). Dat was wel heeeeeeeelll erg, maar stukje bij beetje begon het afvallen, ik paste wel mijn eetpatroon aan en ik haal zo goed als nooit koekjes en chips in huis, want als ik aan chips begin, is die zak zo leeg. Verder ben ik gaan hardlopen, maar dat moet je wel langzaam opbouwen en je houden aan een goed schema. Je moet bij hardlopen wel heel gedisciplineerd zijn. Maar wel lekker om te doen, als je de "drive" op een gegeven moment hebt.

Maar ik haat het om in kou of regen te lopen en omdat ik ook wel redelijk snel kan opgeven of denken dat het allemaal niet haalbaar is, waardoor ik snel weer omdraai om naar huis te gaan, ben ik begonnen met fietsen. Ik heb bij mijn ouders wel een racefiets staan, maar hier niet. Dus ik fiets op een gewone, goede fiets, maar dan fiets ik gewoon lekker door. Oordopjes in, Slam FM aan, lekker het buitengebied in en dan een keer of drie, vier per week lekker een uur doorfietsen. Niemand die je kent, je bent niet in een naar zweet stinkjende sportschool die je tientallen euro's per maand kan kosten - als je maar gewoon lekker beweegt. En minder zout eten, ban de chips en de snoepjes en als je bijv een moedervlek hebt die je eerst goed kon zien en die nu door een love handle uit het zicht is gevallen, dan is het leuk dat je die dan weer opnieuw ziet. En je verliest zo 1 a 1,5 kilo als je een lekker tempo aanhoudt. En je voelt je een mongool, maar ga gewoon meteen naar het buitengebied en je hebt van niemand last.
Oeh en nu ben je dus nog steeds bezig met hardlopen en fietsen?
Hoelang heb je erover gedaan om van die 103 naar die 93 te gaan?

Ik heb ook een paar keer hardgelopen, maar nooit doorgezet, denk dat ik vanavond echt ga beginnen, weer!

En het ergste: het eten na je avond-eten.. Kan me dan helemaal volproppen met brood en saucijzenbroodjes en bapao's..
Als ik dat niet meer doe moet het lukken!
pi_82240516
Dr. Atkins zou ik ook niet kunnen, ik leef van brood..
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:12:50 #69
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240531
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nee. Niet uithongeren, dat werkt averechts. Je lichaam gaat dan in 'survival-modus' en gaat vet opslaan.

Gewoon zo min mogelijk (liefst geen) koolhydraten (pasta, rijst, brood, aardappelen) en zo min mogelijk suiker binnen krijgen, veel eiwitten en goede vetten. En verder 5 tot 6 keer per dag iets eten om je stofwisseling op peil te houden.

Don't go there.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:12:56 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82240539
2 meter en 90 kg. Perfect .

Of loop ik een pagina achter?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:13:31 #71
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240561
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:13:32 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82240562
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Why you no love me, mr. Superman
I wuv you baby, you know I do!
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:01 #73
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_82240587
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Don't go there.
Ben er mee bezig.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:32 #74
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240624
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

I wuv you baby, you know I do!
You love me how much?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:33 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82240626
Waxx.... je bent toch niet dik nu he?
L'Amour menaçant:
pi_82240640
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

In Crystal Clear zit geen suiker volgens mij
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:58 #77
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240646
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar keer hardgelopen, maar nooit doorgezet, denk dat ik vanavond echt ga beginnen, weer!

En het ergste: het eten na je avond-eten.. Kan me dan helemaal volproppen met brood en saucijzenbroodjes en bapao's..
saucijzenbroodjes

maar wel heel slecht s avonds. Eet yoghurt of van die dingen..
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:15:08 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82240657
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

You love me how much?
How much is the size of happiness?
L'Amour menaçant:
pi_82240703
Ik tennis maar ik wil er iets bij gaan doen... ik overweeg zwemmen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:17:14 #80
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240779
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

How much is the size of happiness?
I knew that once.
In a tent...

Remember
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:17:42 #81
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240799
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik tennis maar ik wil er iets bij gaan doen... ik overweeg zwemmen!
Das ook heel goed. Ik heb in Thailand elke dag een uur in de zee gezwommen. (Nee, niet dobberen op ee matje met een cock-tail) Maar echt van het ene punt naar het andere punt van het eiland. Was na twee weken bijna 5 kilo afgevallen. En liet geen drankje of eten staan.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:18:33 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82240846
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

I knew that once.
In a tent...

Remember
O ja! Onze lowlands one night stand
I totaally forgot we had sex Hoe KON ik dat vergeten!!!???
L'Amour menaçant:
pi_82240952
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Waxx.... je bent toch niet dik nu he?
Nou, alks je mijn Hyves ziet, dat was zo ongeveer toen... Vandaar dat ik het moet updaten. Ik bedoel, qua dikke reet... Ik kreeg toen die broek pas dicht als ik effe m'n adem inhield. Toevallig, realiseer ik me nu, heb ik dezelfde broek nu aan en hij zakt af zonder riem. Dus ik wás wel wat vadsig ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:21:08 #84
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240972
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja! Onze lowlands one night stand
I totaally forgot we had sex Hoe KON ik dat vergeten!!!???
Ik had het ook een tijdje verdrongen, als ik eerlijk ben
pi_82241015
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ben je verdwaald hier?
ja.
pi_82241072
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:

[..]

Haha ja stop daar maar eens mee! Ik dacht dat jij van de magere lounge-hapjes was, maar saucijzenbroodjes en alles 's avonds... En ga anders gewoon een stukje wandelen, hoe ouboillig dat ook is. Als je een hondje thuis hebt, laat JIJ hem dan eens uit, hoe erg dat je ouders ook zal verbazen, Deceit die opeens de hond uitlaat! Als je maar beweegt! En je moet op het punt zitten dat je echt denkt en écht weet dat het zo écht niet langer kan. Dat je als jonge vent van 22 en 1m90 echt niet 100 kilo moet gaan wegen!
pi_82241152
Waxxer
pi_82241162
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:20 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, alks je mijn Hyves ziet, dat was zo ongeveer toen... Vandaar dat ik het moet updaten. Ik bedoel, qua dikke reet... Ik kreeg toen die broek pas dicht als ik effe m'n adem inhield. Toevallig, realiseer ik me nu, heb ik dezelfde broek nu aan en hij zakt af zonder riem. Dus ik wás wel wat vadsig ja.
Wat is je hyves?
pi_82241167
Zaterdag waarschijnlijk powerfest Moet alleen nog ff kijke naar me monnie

Ik ben trouwens 1.88
pi_82241185
Oh en Ang3l, vond je mij dikkig toen je me zag? dat was ik met 96 kg
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:27:06 #91
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82241249
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

ja.
je moet oppassen dat je niet telang hier blijft hangen anders wordt je het ook.

Behold, I am coming soon
pi_82241353
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:

[..]

Wat is je hyves?
Die had je toch al..?
pi_82241391
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef NetSphere het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk powerfest Moet alleen nog ff kijke naar me monnie

Ik ben trouwens 1.88

Wat is dat?
pi_82241408
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Waxxer
Ja nou ik help alleen maar.

Maar dan moet het wel werken he.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:30:39 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82241448
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Oh en Ang3l, vond je mij dikkig toen je me zag? dat was ik met 96 kg
96? Jeumiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Neem een voorbeeld aan mij!

L'Amour menaçant:
pi_82241476
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat is dat?
Hij bedoelt vast Powerfist.

Daar heb je het al!

Ik zei het gisteren of eergisteren nog!
pi_82241511
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

je moet oppassen dat je niet telang hier blijft hangen anders wordt je het ook.

ja baas
pi_82241513
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Die had je toch al..?
Oja
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:35:19 #99
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82241703
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
bitch, eat a burger
Behold, I am coming soon
pi_82241755
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Deceit het volgende:

[..]

Oja
Dus mét de fiets naar je werk in plaats van met de bus, geen ruzie meer met de rij-instructeur waardoor je uit frustratie gaat eten, lekker hop naar buiten, zie de lammetjes springen in de wei naast hun mamma, zie de koetjes grazen en ruik het net gemaaide gras dat ligt te drogen in de zon, en kijk, kijk daar, daar vliegt een ooievaar, en voor je het weet is er een uur voorbij en kom je doorweekt weer thuis, dus weer wat vocht kwijt dat door te veel zout werd vastgehouden in je lichaam én je hebt de nodige kcal'en verbrand!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:38:04 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82241847
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

bitch, eat a burger
Ik eet heel veel hoor
Ik vreet die 2 persoons maaltijden en zakken aardappelen en zo altijd in m'n eentje op. Om dan een half uur later een volledige zak chips naar binnen te werken.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:38:40 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82241879
Ik eet net zoveel als TMM zelfs.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:38:43 #103
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82241882
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

ja baas
Behold, I am coming soon
pi_82241936
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hij bedoelt vast Powerfist.

Daar heb je het al!

Ik zei het gisteren of eergisteren nog!
Ik vroeg me eigenlijk af wat een monnie is...
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:40:29 #105
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82241970
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat had ik nou met powerfist. Tis natuurlijk een open deur.
Behold, I am coming soon
pi_82241979
OMG Bokito/Serena eruit!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:40:59 #107
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242002
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik eet heel veel hoor
Ik vreet die 2 persoons maaltijden en zakken aardappelen en zo altijd in m'n eentje op. Om dan een half uur later een volledige zak chips naar binnen te werken.
jezus, wat veel. je hebt dus een snelle metabolism. Is iedereen in jouw familie zo?
Behold, I am coming soon
pi_82242020
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Trut..
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:41:32 #109
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242025
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Deceit het volgende:
OMG Bokito/Serena eruit!
hahahah Bokito das mijn MSN naam.
Behold, I am coming soon
pi_82242079
quote:

[..]

Wat is dat?
Monnie = Money = Geld
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:43:15 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242113
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

jezus, wat veel. je hebt dus een snelle metabolism. Is iedereen in jouw familie zo?
Daar zitten maar heel weinig dikke mensen ja. We zijn een soort elven.
Lang, dun, lange vingers, grote ogen, lange ledematen.
L'Amour menaçant:
pi_82242146
quote:

[..]

Wat is dat?
een festival in de melkweg
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:43:49 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242155
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sjoow mie du monnie!

Het is breezers voor geld.
L'Amour menaçant:
pi_82242186
Mijn familie, de indo kant, is lekker dikkig trrouwens.. heel veel aanleg...

Mijn oom werd ook soms herkent op straat als Dony
van de XL-Factor
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:45:44 #115
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82242241
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prima voorbeeld van ondergewicht ja .
pi_82242267
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sjoow mie du monnie!

Ik word oud.

Maandag word ik trouwens 31. Weet je hoe erg dat is voor iemand met de geest van een 14-jarige?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:46:36 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242281
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Prima voorbeeld van ondergewicht ja .
En belichting, en klein beetje photoshop
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:46:59 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242304
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik word oud.

Maandag word ik trouwens 31. Weet je hoe erg dat is voor iemand met de geest van een 14-jarige?
Ja. Ik word nl in September 32.
L'Amour menaçant:
pi_82242314
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef NetSphere het volgende:

[..]

een festival in de melkweg
ewl ik kijk net naar de lineup en ik wil alleen breathe carolina zien
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:47:41 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242326
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef Deceit het volgende:
Mijn familie, de indo kant, is lekker dikkig trrouwens.. heel veel aanleg...

Mijn oom werd ook soms herkent op straat als Dony
van de XL-Factor
Als die op tv komt denk ik steeds dat mijn tv op standby springt
L'Amour menaçant:
pi_82242349
Hallo, mag ik even solliciteren zonder een topic te missen!?
Huh!?
pi_82242370
Ik heb dikke benen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:49:05 #123
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242405
quote:

[..]

Ik word oud.

je wordt een oude lul

jong van geest is goed, 14 jaar is wel erg jong van geest.
Behold, I am coming soon
pi_82242410
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd snel he... Een tijdje terug las ik nog een aantal van die vragenlijstjes van heel lang terug, een Vlarpje van 23 ofzo die dan tegen een DennisMoore van 29 zegt dat hij zo oud is.
pi_82242436
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef Vlarp het volgende:
En ben je aangeko... nómen?!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:49:55 #126
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242445
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef Vlarp het volgende:
ging het goed? Op wat voor functie?
Behold, I am coming soon
pi_82242469
Ik ga lekker eten.. krijg honger van deze gesprekken..
pi_82242472
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd snel he... Een tijdje terug las ik nog een aantal van die vragenlijstjes van heel lang terug, een Vlarpje van 23 ofzo die dan tegen een DennisMoore van 29 zegt dat hij zo oud is.
Dat heb je dan vast verkeerd begrepen
Huh!?
pi_82242475
quote:

[..]

Ik word oud.

ewl pedos zeggen ook altijd dat ze van binnen nog kind zijn
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:50:44 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242486
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja das war einmal....... 2003. Kwam hier via jerruh. Toen begon ik net aan een baan. Pas afgestudeerd. Ik ging samenwonen. Jong en onschuldig was ik nog!
L'Amour menaçant:
pi_82242487
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als die op tv komt denk ik steeds dat mijn tv op standby springt
Ik heb om hem met mijn " " nog heel erg gelachen. We dachten dat het nep was. Zo'n Wendy-schuimpak, weet je wel...
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:51:21 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242508
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Nee niet van binnen een kind zijn. Binnen in een kind zijn!
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:51:56 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242540
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb om hem met mijn " " nog heel erg gelachen. We dachten dat het nep was. Zo'n Wendy-schuimpak, weet je wel...
Ho eens even.
Welke " "?
L'Amour menaçant:
pi_82242542
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Ben ik ook. Ik heb ook altijd enorme anschluss bij jongetjes die net schaamhaar hebben. Heer-lijk.
pi_82242557
Was voor database beheer, maar dan echt de data beheren, niet echt technisch. Denk dat ik het ga laten afketsen.
Huh!?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:52:16 #136
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82242560
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik word in September 23 .
pi_82242605
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ho eens even.
Welke " "?
Al drie jaar! Bijna precies zelfs! Ik heb toch regelmatig dingen en alles verteld enzo! Uit E. nota bene!
pi_82242637
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ben ik ook. Ik heb ook altijd enorme anschluss bij jongetjes die net schaamhaar hebben. Heer-lijk.
haha en in november ben je hulpsinterklaas samen met zwemopa Benno
pi_82242665
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

je wordt een oude lul

jong van geest is goed, 14 jaar is wel erg jong van geest.
Ja ik dacht ik noem maar wat, maar als ik om me heen kijk en zie hoe mensen van vroeger nu zijn, van mijn leeftijd, dan denk ik wel vaak zo van, joh, lééf.
pi_82242688
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef NetSphere het volgende:

[..]

haha en in november ben je hulpsinterklaas samen met zwemopa Benno
Ja precies en dan mag jij niet meer op schoot komen zitten omdat je te oud bent.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:56:10 #141
16874 creno
born this way
pi_82242725
tvp, pauze is te kort om alles terug te lezen. Dus dat doe ik vanavond.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_82242744
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat heb je dan vast verkeerd begrepen
Ooohh het zou ook Barb kunnen zijn geweest ipv Vlarp idd.
pi_82242758
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja precies en dan mag jij niet meer op schoot komen zitten omdat je te oud bent.
En als ik me scheer !?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:57:23 #144
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242788
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja ik dacht ik noem maar wat, maar als ik om me heen kijk en zie hoe mensen van vroeger nu zijn, van mijn leeftijd, dan denk ik wel vaak zo van, joh, lééf.
ken het precies! ik ben zelf dan 34 (september word ik 35). En dan vrienden (NL) die dan een paar jaar jonger zijn en al getrouwd en kinderen en dan al zo...ja..hoe zeg je dat, uitgeblust op de bank hangen met vrouwlief. .... en mijn verwijten dat ik nog net zo doe als 10 jaar geleden. Volgens mij is het jalousie.
Behold, I am coming soon
pi_82242806
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef NetSphere het volgende:

[..]

En als ik me scheer !?
En een flinke dosis helium inademt want anders is je stem te laag en te mannelijk.
pi_82242844
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Deceit het volgende:
Ik ga lekker eten.. krijg honger van deze gesprekken..
nou dat was het dan ook maar :/ klaar
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:59:26 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82242882
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef Deceit het volgende:

[..]

nou dat was het dan ook maar :/ klaar
Jij eet snel.
pi_82242893
Iedereen in September jarig ofso?

ik word dan AL 23 =]
pi_82242921
zitten hier wel veel wat oudere mensen merk ik. Op me vorige forum waren de meeste tussen de 15 en 25
pi_82242924
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij eet snel.
Ja en ik had het gehaald ook nog, uit een ander gebouw
Heb 1 minuut gezeten, t was niet te nassen.. dus alleen spinazie op
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:00:27 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82242936
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Al drie jaar! Bijna precies zelfs! Ik heb toch regelmatig dingen en alles verteld enzo! Uit E. nota bene!
Hu?
Ik weet van niks!!
L'Amour menaçant:
pi_82242971
Ik ben net 17 geworden. Echt raar, 16 past beter bij me haha.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:01:15 #153
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82242972
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef NetSphere het volgende:
zitten hier wel veel wat oudere mensen merk ik. Op me vorige forum waren de meeste tussen de 15 en 25
ben je nieuw hier? of ben je een kloon?

hoe oud ben je dan?

edit: ik lees het net.
Behold, I am coming soon
pi_82242975
Ik ga maar s lekker 2 sigaretten na mekaar roken en bellen..
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:01:42 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82242995
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
Iedereen in September jarig ofso?

ik word dan AL 23 =]
.
pi_82242997
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ben je nieuw hier? of ben je een kloon?

hoe oud ben je dan?
Wat is een kloon?

17 dus. En ja ik ben nieuw :p
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:02:46 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82243042
Een kloon is zoiets als bij Dosadi en Phalanx. Het is exact dezelfde persoon maar ze doen net of het twee verschillende zijn.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:04:26 #158
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82243117
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Een kloon is zoiets als bij Dosadi en Phalanx. Het is exact dezelfde persoon maar ze doen net of het twee verschillende zijn.
heeft ie in het echt ook een split personality?
Behold, I am coming soon
pi_82243240
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
o oke
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:07:23 #160
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82243252
Ik vind dikkig stiekem wel mooi, bij een jongen.
Als het hem staat, tenminste.
pi_82243344
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef Keukenkast het volgende:
ik vind het ZON afknapper. Buikje heb ik geen problemen mee ofzo hoor maar veel meer moet het niet worden.
pi_82243386
Ik val op lang en slank.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:14:29 #163
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82243562
quote:
Ik vind een bril stiekem wel mooi, bij een jongen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:14:49 #164
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82243578
quote:
Ik vind een dikke baard stiekem wel mooi, bij een jongen.
pi_82243664
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Verdomme... net afgeschoren gisteren
Huh!?
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:17:03 #166
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82243670
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik val op lang en slank.
Ik val eigenlijk niet zo op uiterlijkheden?
Nou ja, niet specifiek. Ik vind heel veel dingen mooi als het diegene mooi maakt. Ofzo.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:17:51 #167
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82243699
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik vind baarden leuk hoor.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:17:58 #168
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82243701
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Verdomme... net afgeschoren gisteren
Ik zei jongen. Niet man. Je weet mijn grenzen nu toch wel?
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:19:09 #169
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82243736
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ik vind baarden leuk hoor.
Maar, vinden baarden jou ook leuk? Dat is natuurlijk de hamvraag.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:20:18 #170
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82243779
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar, vinden baarden jou ook leuk? Dat is natuurlijk de hamvraag.
Mijn baard en ik mogen elkaar graag.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:20:40 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82243797
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Mijn baard en ik mogen elkaar graag.
Dat is wel fijn.
pi_82243824
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ik val eigenlijk niet zo op uiterlijkheden?
Nou ja, niet specifiek. Ik vind heel veel dingen mooi als het diegene mooi maakt. Ofzo.
Voor mij is het 80 % uiterlijk en 20% innerlijk. Eigelijk best slecht maar kan er niet veel aan doen. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen definitie van mooi dus zo veel maakt het ook weer niet uit.
pi_82243848
Ik heb mn baard vanochtend geschoren haha. Maar wat ik zo stom vind is dat je nog altijd zon donkere schaduw blijft zien. Wat doe ik fout !?
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:22:08 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82243850
Mijn baard vind mij ook leuk. En ik hou soms ook vaan hem.
Vandaag weer even niet. Maar goed, over 3 dagen staat ie d'r weer hoor.
L'Amour menaçant:
pi_82243870
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baard vind mij ook leuk. En ik hou soms ook vaan hem.
Vandaag weer even niet. Maar goed, over 3 dagen staat ie d'r weer hoor.
OHHH JE MAAKT EEN SPELFOUT
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:23:38 #176
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82243917
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:21 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Voor mij is het 80 % uiterlijk en 20% innerlijk. Eigelijk best slecht maar kan er niet veel aan doen. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen definitie van mooi dus zo veel maakt het ook weer niet uit.
Dan ga je nooit een goede relatie met iemand aan kunnen gaan
pi_82244006
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Dan ga je nooit een goede relatie met iemand aan kunnen gaan
Hoezo niet? :p Als je verliefd bent maakt het toch allemaal niet meer uit
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:27:22 #178
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82244053
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Hoezo niet? :p Als je verliefd bent maakt het toch allemaal niet meer uit
Dat hormoon is na negen maanden helemaal op. Dan moet er iets voor in de plaats komen.
En als je dan helemaal niks gemeen hebt.
Sowieso.
Kindje
pi_82244139
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Dat hormoon is na negen maanden helemaal op. Dan moet er iets voor in de plaats komen.
En als je dan helemaal niks gemeen hebt.
Sowieso.
Kindje
Ik dacht dat zolang je aan diegene bleef denken het hormoon zich blijft verniuewen. Ik ben namelijk nu al meer dan twee jaar verliefd op dezelfde persoon. Maar ik ga hem na dit jaar niet meer zien dus hoop dat het dan ophoud haha
pi_82244190
En sowieso. Waarom zou je geen relatie kunnen hebben als je meer geeft om uiterlijk dan innerlijk? Uiterlijk maakt je ook tot wie je bent,
pi_82244313
Dat vertelt Wax hier ook niet he wie wat waar, het kwam alleen eens terloops ter sprake .
dag
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:34:14 #182
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82244314
en weer wordt er flink gas gegeven hier wat een bult om terug te lezen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82244463
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sjoow mie du monnie!

Ik was er al bang voor

Waarom kunnen kinderen van onder de 18 niet meer fatsoenlijk Nederlands schrijven

Oh en ik heb ook binnen een dag of twee weer een baardje
pi_82244565
Oh en Esmee Denters
pi_82244630
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Esmee Denters
Ewl heb je wel eens een interview van haar gezien? Zag laatst een interview met haar en haar hele hoofd was heel vettig en glimmend echt heel vies. En ze is zoooo doodgewoon. Snap echt niet wat justin timberlake in haar ziet
pi_82244677
Aint no bitch who can do it like me. I've gotta PHD in faggotry
pi_82244775
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:42 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Ewl heb je wel eens een interview van haar gezien? Zag laatst een interview met haar en haar hele hoofd was heel vettig en glimmend echt heel vies. En ze is zoooo doodgewoon. Snap echt niet wat justin timberlake in haar ziet
Mijn tv zapt door als ik haar zie
pi_82244817
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn tv zapt door als ik haar zie
was bij iemand anders
pi_82244949
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:46 schreef NetSphere het volgende:

[..]

was bij iemand anders
pi_82245183
Dementieva moet de finale halen, want ben zaterdag vrij, kan ik eindelijk een partij live zien..!! die ik heeeeeeeel graag wil zien
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:57:18 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82245264

Lievig

Sat on your sofa...it's all broken springs
This isn't the place for those violin strings
I try out a smile and I aim it at you
You must have missed it
You always do

But I've got a plan
Why don't you be the artist; and make me out of clay?
Why don't you be the writer and decide the words I say?
Because I'd rather pretend I'll still be there at the end
Only it's too hard to ask... won't you try to help me
L'Amour menaçant:
pi_82245297

ESF-materiaal? Hiermee winnen we
pi_82245300
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Deceit het volgende:
Dementieva moet de finale halen, want ben zaterdag vrij, kan ik eindelijk een partij live zien..!! die ik heeeeeeeel graag wil zien
Jankovic moet 'm winnen
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:00:24 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82245392
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:22 schreef NetSphere het volgende:

[..]

OHHH JE MAAKT EEN SPELFOUT
VAAN is een typefout, geen spelfout.
Get your errors straight boy
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:02:22 #195
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82245458
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ja, klopt. Lekker hypocriet, Maar goed, ik zit niet in het leger.. En op een gegeven moment vroegen ze het omdat ik natuurlijk verhalen vertel etc.. en als het bier vloeit...

maar goed, waar mee ik het meest optrok vonden het wel leuk! Sommigen vonden het niets.

ach, ik zie het als trainen voor als ik echt uit de kast kom naar mijn vrienden en familie..
heb je al gereageerd mieke www.kro.nl/uitdekast gezellig met arie
pi_82245487
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jankovic moet 'm winnen
Ben al 10 jaar voor Elena en die mag Jelena na een thriller in de finale afmaken
pi_82245500
hooooooooooooooooooooi
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_82245783
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:03 schreef Beach het volgende:
hooooooooooooooooooooi
Strand
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:18:35 #199
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82245968
Kelere, hoe snel gaan jullie?!

Er staat een verhaal van mij in de ZiZo En een hele positieve recensie, maar die zet ik straks online, het verhaal moet nog even wachten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:20:04 #200
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:20:38 #201
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82246045
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef NetSphere het volgende:
Aint no bitch who can do it like me. I've gotta PHD in faggotry
tis dat je het zelf zegt
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:28:33 #202
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82246339
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef NetSphere het volgende:
over 2 maanden is deze opa 42
pi_82246592
Ik ben net een maand 24
dag
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:35:39 #204
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82246628
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
Kelere, hoe snel gaan jullie?!

Er staat een verhaal van mij in de ZiZo En een hele positieve recensie, maar die zet ik straks online, het verhaal moet nog even wachten.
oeh dat is altijd erg fijn !
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:35:59 #205
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82246643
Hallo allemaal
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:36:02 #206
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:36:12 #207
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:37:45 #208
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82246711
ik las dat het over lengte en gwicht gaat, juliie zijn allemaal net wel lang en zwaar
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:38:25 #209
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82246742
zo en nu weer bij na 2 topics teruglezen
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:39:25 #210
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82246784
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
ik las dat het over lengte en gwicht gaat, juliie zijn allemaal net wel lang en zwaar
76 bij 176
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:41:14 #211
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82246855
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
jij bent klein en licht?
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:44:13 #212
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82246994
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

jij bent klein en licht?
1 meter 79 en veels te licht

-edit- maar 179 zal wel klein zijn in NL
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:47:45 #213
71919 wonderer
pi_82247131
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:49:00 #214
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82247184
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

bij 3 beaufort en hoger moet jij binnen blijven ?
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:52:00 #215
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82247309
w
quote:

[..]

wij ukkies hebben een kuskrukje nodig met al die reuzen
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:53:12 #216
71919 wonderer
pi_82247370
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Stroekie het volgende:
w
[..]

wij ukkies hebben een kuskrukje nodig met al die reuzen
Ach, jullie krijgen weer geen last van je nek met pijpen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:54:01 #217
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82247415
quote:

[..]

valt nog wel mee hoor
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:57:25 #218
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82247572
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef Stroekie het volgende:

[..]

bij 3 beaufort en hoger moet jij binnen blijven ?
valt wel mee maar er moeten voor het strand wel een paar kilo bij
pi_82247610
huh? top? mike?
whuaat?
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:58:22 #220
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82247628
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ach, jullie krijgen weer geen last van je nek met pijpen.
R is kleiner
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:59:11 #221
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82247657
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

vlat wel mee maar er moeten voor het strand wel een paar kilo bij
beter iets te weinig dan iets teveel
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:00:20 #222
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_82247718
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik val op lang en slank.
oh dan ben ik helemaal je type
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:01:48 #223
229701 Dosadi
Experiment
pi_82247780
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef NetSphere het volgende:
En sowieso. Waarom zou je geen relatie kunnen hebben als je meer geeft om uiterlijk dan innerlijk? Uiterlijk maakt je ook tot wie je bent,

Oh mijn god, we hebben ons nieuwe slachtoffer gevonden om genadeloos af te zeiken.

De stereotype oppervlakkige huppelnicht die niets te melden heeft en alles wat hij maar kan zijn heeft gebaseerd op zijn uiterlijk.

Oh honey, it's cute how you're going to end up like a nobody...
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:01:56 #224
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_82247785
nou ik ben naar All shook up, t'zal mij benieuwen...ben geen elvis fan
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:03:08 #225
229701 Dosadi
Experiment
pi_82247844
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:28 schreef Stroekie het volgende:

[..]

over 2 maanden is deze opa 42
and you don't look a day over 54.
pi_82247895
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:01 schreef Dosadi het volgende:

[..]

Oh mijn god, we hebben ons nieuwe slachtoffer gevonden om genadeloos af te zeiken.

De stereotype oppervlakkige huppelnicht die niets te melden heeft en alles wat hij maar kan zijn heeft gebaseerd op zijn uiterlijk.

Hij leest deze post morgen pas... hij ligt nu al op bed... Sesamstraat is afgelopen
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:04:25 #227
71919 wonderer
pi_82247913
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ben naar All shook up, t'zal mij benieuwen...ben geen elvis fan
Oooh! Het verhaal is echt geweldig! Veel plezier (en Rene heeft een lekker lijf Jammer dat dat hoofd erop zit ).
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:05:01 #228
229701 Dosadi
Experiment
pi_82247939
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij leest deze post morgen pas... hij ligt nu al op bed... Sesamstraat is afgelopen
Is het vandaag geen kinder-disco?
pi_82247940
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

VAAN is een typefout, geen spelfout.
Get your errors straight boy
dat van mij zijn ook allemaal typefoute hoor
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:05:14 #230
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_82247950
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

beter iets te weinig dan iets teveel
ja maar 3 of 4 kg zou perfect zijn, maar ik weet niet hoe? En zeg niet eten en drinken, want dat doe ik veeeeel . Misschien maar naar de sportschool voor wat extra spieren
pi_82247971
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oooh! Het verhaal is echt geweldig! Veel plezier (en Rene heeft een lekker lijf Jammer dat dat hoofd erop zit ).
Ik hoop voor TMM dat het een beter verhaal is dan Mamma Mia
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:02 #232
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82247991
quote:

[..]

alsof teh_rockstar aka rukpukkie is weder gekeerd
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:10 #233
71919 wonderer
pi_82247995
quote:

[..]

Ergens heeft hij wel gelijk, maar in een cirkelredenatie. Je uiterlijk maakt inderdaad wie je bent, maar alleen omdat mensen daar zoveel om geven.
pi_82248000
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

oh dan ben ik helemaal je type
liefst onder de 50 he :p
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:33 #235
71919 wonderer
pi_82248015
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop voor TMM dat het een beter verhaal is dan Mamma Mia
Nee, maar het heeft een sterk GLBT thema
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:07:02 #236
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82248036
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ja maar 3 of 4 kg zou perfect zijn, maar ik weet niet hoe? En zeg niet eten en drinken, want dat doe ik veeeeel .
wou net een pak frikandellen opsturen
quote:
Misschien maar naar de sportschool voor wat extra spieren
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:07:07 #237
71919 wonderer
pi_82248039
Dit topic kan toch ook eigenlijk niet zonder oppervlakkig handtasje? Hoe moeten wij ons anders beter voelen?
pi_82248045
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef NetSphere het volgende:

[..]

dat van mij zijn ook allemaal typefoute hoor
Als dat zo is kun je je post beter eerst even lezen voordat je hem hier neerzet... mijn vermoeden is echter dat je spellingskunst belabberd is
pi_82248055
I make myself so much wetter
pi_82248069
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als dat zo is kun je je post beter eerst even lezen voordat je hem hier neerzet... mijn vermoeden is echter dat je spellingskunst belabberd is
ben geen ster in spelling nee.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:08:53 #241
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82248122
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Dit topic kan toch ook eigenlijk niet zonder oppervlakkig handtasje? Hoe moeten wij ons anders beter voelen?
ik voel me sowieso al beter
pi_82248160
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef NetSphere het volgende:

[..]

ben geen ster in spelling nee.
Je bent wel sterk in nietszeggende Engelse oneliners
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:10:30 #243
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82248210
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

gelukkig komt hij nog niet met: I'm a dancer
pi_82248225
quote:

[..]

Gaap. Je kent me niet.
pi_82248279
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Gaap. Je kent me niet.
Iets zegt me dat we daar dan weer niets aan missen
pi_82248284
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

haha wat heb je tegen mij
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:12:29 #247
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82248307
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Dosadi het volgende:

[..]

and you don't look a day over 54.
als ik toch ooit zo oud mocht worden zoals ik eruit zie
pi_82248435
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef NetSphere het volgende:

[..]

haha wat heb je tegen mij
Ik vind je posts getuigen van weinig intelligentie en veel oppervlakkigheid. Dat trekt vanzelf wel bij als je ouder wordt hoop ik. Tot die tijd irriteer je me mateloos
pi_82248443
maar wat is er nou met mike en zn (t)opmerking?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:15:41 #250
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82248467
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

ik voel me sowieso al beter
ex benjamin
pi_82248555
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind je posts getuigen van weinig intelligentie en veel oppervlakkigheid. Dat trekt vanzelf wel bij als je ouder wordt hoop ik. Tot die tijd irriteer je me mateloos
nahh je kan niet zeggen dat ik dom ben. Ik denk juist veel over dingen na en ben gewoon heel eerlijk.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:18:02 #252
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82248582
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Xiance het volgende:
maar wat is er nou met mike en zn (t)opmerking?
je mot het vorige top pik hebben
pi_82248646
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:17 schreef NetSphere het volgende:

[..]

nahh je kan niet zeggen dat ik dom ben. Ik denk juist veel over dingen na en ben gewoon heel eerlijk.
Misschien moet je dat dan wat meer laten merken in je posts
pi_82248708
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien moet je dat dan wat meer laten merken in je posts
Waarom zou ik dat doen in een gay slowchat hahaha dan kan je toch gewoon slap lullen of niet !?!?
pi_82248895
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen in een gay slowchat hahaha dan kan je toch gewoon slap lullen of niet !?!?
Dat heb je in verschillende gradaties... laten we zeggen dat ik jouw posts in de categorie "niet meer stijf te krijgen" plaats
pi_82248902
Nettie toch
pi_82249102
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef Beach het volgende:
Nettie toch
Ik mis SWB
pi_82249166
Maar je hebt ons hier op Fok
pi_82249183
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat heb je in verschillende gradaties... laten we zeggen dat ik jouw posts in de categorie "niet meer stijf te krijgen" plaats
O je bent al 30. Heb je echt niks beters te doen dan je druk maken om een jongen die online niet goed spelt ? Serieus haha hoe kansloos
pi_82249266
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef Beach het volgende:
Maar je hebt ons hier op Fok
NIEMAND BEGRIJPT ME

Waarom is de wereld zo !?!?
pi_82249288
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef NetSphere het volgende:

[..]

NIEMAND BEGRIJPT ME

[ afbeelding ]

Waarom is de wereld zo !?!?
Trouwens, 19e gewoon komen ookal is D er niet.
Ik wil weer bijpraten.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:34:17 #262
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82249385
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik wil weer bijpraten.
Wie is D?
pi_82249471
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik wil weer bijpraten.
Ja maar ik vind het allemaal raar enzo. Tis ook fakking druk en we moeten dna is zon vies parkje zitten waar ik al helemaal niet van houd haha. Er komt nog wel iets in Amsterdam of nog een keer Utrecht ofzo.
pi_82249494
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Wie is D?
me bitch
pi_82249520
ik ga douchen en zumba'en
possums!
pi_82249568
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef NetSphere het volgende:

[..]

O je bent al 30. Heb je echt niks beters te doen dan je druk maken om een jongen die online niet goed spelt ? Serieus haha hoe kansloos
Nee ik heb mijn baan en sociale leven opgezegd om jou op de voet te blijven volgen
pi_82249588
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Wie is D?
Een lief meisje.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het allemaal raar enzo. Tis ook fakking druk en we moeten dna is zon vies parkje zitten waar ik al helemaal niet van houd haha. Er komt nog wel iets in Amsterdam of nog een keer Utrecht ofzo.
Ja bitch, ik ben er toch.
pi_82249659
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee ik heb mijn baan en sociale leven opgezegd om jou op de voet te blijven volgen
sociaal leven op fok is nou ook niet echt spetterend
pi_82249713
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef Beach het volgende:

[..]

Een lief meisje.
[..]

Ja bitch, ik ben er toch.
ja het lijkt me aan de ene kant ook wel gezellig maar heb ook examens hahaha :p
pi_82249762
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef NetSphere het volgende:

[..]

ja het lijkt me aan de ene kant ook wel gezellig maar heb ook examens hahaha :p
Ja uh, kiezen.
pi_82249764
D heeft ook de hoofdrol in mijn bloedstollende verhaal
pi_82249788
Ga dat ALSJEBLIEFT niet hier posten!
pi_82249824
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef Beach het volgende:
Ga dat ALSJEBLIEFT niet hier posten!
was ik ook niet van plan hoor hahahaha hoezo dat nou weer ? Tis fakking spannend en goed geschreven hahahaha
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:43:11 #274
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82249845
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef NetSphere het volgende:

[..]
Tis ook fakking druk en we moeten dna is zon vies parkje zitten
misschien kom je HIW nog tegen
pi_82249874
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef NetSphere het volgende:

[..]

sociaal leven op fok is nou ook niet echt spetterend
Er is meer dan Fok?
pi_82249886
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

misschien kom je HIW nog tegen
HIW ?
pi_82249915
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er is meer dan Fok?
Ga je focussen op dat leven dan in plaats van op mij
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:45:20 #278
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82249946
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef NetSphere het volgende:

[..]

HIW ?
een (oud?)user hier parken en parkeerplaatsen afging
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:45:40 #279
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82249983
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

een (oud?)user hier parken en parkeerplaatsen afging
zit dat volk hier ook? Met vrouwen en kinderen hahahaha. Geweldig
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:46:14 #281
71919 wonderer
pi_82250003
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Gaap. Je kent me niet.
Hee, alweer zo iemand die met zo'n nutteloos argument aankomt. Wie was die ander ook alweer
pi_82250019
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Ga je focussen op dat leven dan in plaats van op mij
Da's eigenlijk best een goed idee
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:46:57 #283
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82250047
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef NetSphere het volgende:

[..]

zit dat volk hier ook? Met vrouwen en kinderen hahahaha. Geweldig
hij was/is ergens in de 20 ofzo
pi_82250094
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

hij was/is ergens in de 20 ofzo
O hij ontvangt die mannen van rond de 40 juist :p
pi_82250127
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hee, alweer zo iemand die met zo'n nutteloos argument aankomt. Wie was die ander ook alweer
Waarom zou ik helemaal moeite doen ? Boeit mij het nou
pi_82250149
Nog meer gates?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:50:18 #287
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82250221
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Beach het volgende:
Nog meer gates?
dit topic zit vol met gates/drama's enz.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:52:19 #288
71919 wonderer
pi_82250303
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Waarom zou ik helemaal moeite doen ? Boeit mij het nou
Als je bewust maar een klein deel van jezelf laat zien hier, moet je niet gaan zeiken dat mensen op DAT deel reageren en al helemaal niet aankomen met "je kent me niet". Dat is namelijk je eigen schuld.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:54:55 #289
71919 wonderer
pi_82250451
Zo, tijd om te douchen en aan het werk te gaan. *wonderer signs out*
pi_82250474
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je bewust maar een klein deel van jezelf laat zien hier, moet je niet gaan zeiken dat mensen op DAT deel reageren en al helemaal niet aankomen met "je kent me niet". Dat is namelijk je eigen schuld.
Wie loopt hier nou te zeiken? hahaha
Als mensen opeens zeggen een compleet beeld van me te hebben mag ik best zeggen dat ze me niet kennen. Dan zeik ik niet.
pi_82250492
Nou, drankje doen met zijn allen? Doen we een NetSphere-vraagbaak-middag en vragen we hem de kleren figuurlijk van het lijf terwijl we cocktails en andere dingen drinken met bittergarnituur op een schaaltje voor ons en vóór ons.
pi_82250540
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef NetSphere het volgende:

[..]

Wie loopt hier nou te zeiken? hahaha
Als mensen opeens zeggen een compleet van me te hebben mag ik best zeggen dat ze me niet kennen. Dan zeik ik niet.
Pislink. Dat is het woord.
pi_82250617
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Pislink. Dat is het woord.
wie wat ? :p
pi_82250978
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, drankje doen met zijn allen? Doen we een NetSphere-vraagbaak-middag en vragen we hem de kleren figuurlijk van het lijf terwijl we cocktails en andere dingen drinken met bittergarnituur op een schaaltje voor ons en vóór ons.
Wanneer?
pi_82251743
Ik zie me al tussen die middelbare gays zitten haha
pi_82251872
Ha ha?
pi_82251936
Wellicht is dit forum meer iets voor jullie? Puber- & Tienertalk
dag
pi_82251944
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef Beach het volgende:
Ha ha?
gbedoel jou er niet mee hoor
pi_82251978
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef Peter het volgende:
Wellicht is dit forum meer iets voor jullie? Puber- & Tienertalk
haha ja want onzin voor je leven is natuurlijk alleen voor 40 +
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:22:29 #300
16874 creno
born this way
pi_82251980
alweer een vol
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_82252004
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')