abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82238230
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:27:01 #2
305429 Mankepoot
lekker soepel
pi_82238271
Kudo voor dit topic.
pi_82238282
homo!!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_82238341
90 kilo?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:29:16 #5
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_82238413
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas!

Jezus, ik zeker tien topics gemist. Can someone fill me in?
Zeker SSDD.

Ik ben een klein weekje wezen kamperen met de militairen van New York (West Piont devision en Fort Hamilton). Het had wat voeten in de aarde, maar ik ken iemand die daar gestationeerd is. Das een lang verhaal, komt nog wel. Het was tevens een soort wandeltocht. Ik moet toch echt meer oefenen voor Nijmegen. Kilometers in de benen maken! Ben echt gebroken. Elke dag wandelen en vaak nog off-road.

Nou, ik ben helemaal genezen van het kamperen. (alhoewel sommigen echt lekker waren, je werd er gewoon nat van dus dat maakte veel goed. ) Tering, wat is dat behelpen en was soms ook nog kutweer!. Lag je daar in je tent. We zouden op de kamping gaan staan voor de Nijmeegse Vierdaagse, maar daar kom ik op terug. Ik ga wel in een gastgezin o.i.d.

Het verhaal is nog langer, but who cares..

en hoe is het hier?
lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_82238435
En je wilt naar de 85..

Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..

Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
pi_82238452
in 5 maanden tijd 8 kg
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:31:53 #8
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238577
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

In het amerikaanse leger is het toch don't ask don't tell
ja, klopt. Lekker hypocriet, Maar goed, ik zit niet in het leger.. En op een gegeven moment vroegen ze het omdat ik natuurlijk verhalen vertel etc.. en als het bier vloeit...

maar goed, waar mee ik het meest optrok vonden het wel leuk! Sommigen vonden het niets.

ach, ik zie het als trainen voor als ik echt uit de kast kom naar mijn vrienden en familie..
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:32:15 #9
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238597
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
homo!!
hetero!!
Behold, I am coming soon
pi_82238611
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Deceit het volgende:
90 kilo?
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:33:26 #11
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238663
quote:
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
Behold, I am coming soon
pi_82238689
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:34:22 #13
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238711

Overtuigend heterofiel
Keukenkastje in een ruimteschip
pi_82238713
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

hetero!!
ook ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:34:31 #15
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238723
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
ja wel onderling vragen ze het ook niet. erg raar hier. Maar goed als sommigen het toch vragen aan me, dan krijgen ze eerlijk antwoord.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:06 #16
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82238745
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
Spiermassa weegt meer dan vet!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:18 #17
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238756
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

ook ja.
ben je verdwaald hier?
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:35:45 #18
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238775
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]

Overtuigend heterofiel
xie alleen een rood kruisje..
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:36:52 #19
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238828
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

xie alleen een rood kruisje..
Nu niet meer
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:37:30 #20
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238861
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]

Overtuigend heterofiel
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:38:45 #21
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82238914
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Twizu het volgende:

[..]

Spiermassa weegt meer dan vet!
juist!

Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:39:20 #22
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82238943
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Ik zie er hetero uit op die foto
Een hele prestatie
pi_82238988
hoeveel mag ik dan wegen met 1.91?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:42:45 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82239112
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:

Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:

Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.

Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.

Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.

Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).

Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.

Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.

Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.

Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.

Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).

Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.

Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).

Ik wil een vriend die het goed met al mijn persoonlijkheden kan vinden.

Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij
.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_82239172
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
En je wilt naar de 85..

Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..

Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
Ooooooooooohhh!!

Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt ( ) 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment. Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.

Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:45:08 #26
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239234
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ik zie er hetero uit op die foto
Een hele prestatie
Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:45:56 #27
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82239268
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.
Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomen
pi_82239290
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:

Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:

Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.

Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.

Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.

Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).

Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.

Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.

Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.

Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.

Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).

Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.

Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).

Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij
.
De advocaat?

Wel een mooi stukje tekst
pi_82239368
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomen
Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten. Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
pi_82239422
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ooooooooooohhh!!

Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt ( ) 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment. Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.

Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
Dat was me 84 kilo periode idd, die foto
Ga naar Gran Canaria over 2 maandjes en dus moet ik wel wat afgevallen zijn.. Voor mezelf!
Ik zit nu ook net voor de 100.. schommel nu tussen 96 en 98.. die 93 was na me stage in Wenen, 2007 alweer..
Die extra 4 kilo's zijn erbij gekomen dit jaar..!

Hoelang ben je? En hoeveel loop/fiets je?

En hoelang ben je?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:49:47 #31
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82239472
quote:

.
Ach, onzekere dan toch! Niet zo bang zijn!
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:50:09 #33
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239489
quote:

.

wat een eisen
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:50:47 #34
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82239522
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten. Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
Nou. Was het maar zo. Ik ben arm dus ik investeer zeg maar één keer in de maand in een of andere andrélon shampoo. Maar als het dan de verkeerde is moet ik die een hele maand gebruiken. Ik heb geen scheermesje want dat vergeet ik steeds bij mijn ouders. En ik heb maar heel weinig kleren. Het is allemaal echt

Ik wilde dat ik ervoor koos
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:51:01 #35
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239535
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef Deceit het volgende:
hoeveel mag ik dan wegen met 1.91?
Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:52:52 #36
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239619
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ooooooooooohhh!!

Als je stopt met roken dan kan je aan komen. Door het roken heb je een snelle metabolism.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:53:27 #37
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239645
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:

wapperqueen
Behold, I am coming soon
pi_82239659
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Daar heb ik toch een weegschaal voor
En bij mij zie je het wel, als ik afval is het overal
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:54:28 #39
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:55:09 #40
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239722
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ik heb alleen nivea o.i.d voor mijn gezicht and that's it. Ik zie het aan Anthony hier, die echt alle cremes en shit heeft, maar die is ook meer handtasseriger.
Behold, I am coming soon
pi_82239827
Bij mij blijft het meeste vet op mijn borst hangen... heel irritant.. de rest valt wel mee...
pi_82239849
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:

[..]

Dat was me 84 kilo periode idd, die foto
Ga naar Gran Canaria over 2 maandjes en dus moet ik wel wat afgevallen zijn.. Voor mezelf!
Ik zit nu ook net voor de 100.. schommel nu tussen 96 en 98.. die 93 was na me stage in Wenen, 2007 alweer..
Die extra 4 kilo's zijn erbij gekomen dit jaar..!

Hoelang ben je? En hoeveel loop/fiets je?

En hoelang ben je?
Ik was dus gestopt met roken en ben dus wel in de snaai-valkuil gevallen, waardoor ik op een gegeven moment ruim 103 woog (en ik ben 1m93). Dat was wel heeeeeeeelll erg, maar stukje bij beetje begon het afvallen, ik paste wel mijn eetpatroon aan en ik haal zo goed als nooit koekjes en chips in huis, want als ik aan chips begin, is die zak zo leeg. Verder ben ik gaan hardlopen, maar dat moet je wel langzaam opbouwen en je houden aan een goed schema. Je moet bij hardlopen wel heel gedisciplineerd zijn. Maar wel lekker om te doen, als je de "drive" op een gegeven moment hebt.

Maar ik haat het om in kou of regen te lopen en omdat ik ook wel redelijk snel kan opgeven of denken dat het allemaal niet haalbaar is, waardoor ik snel weer omdraai om naar huis te gaan, ben ik begonnen met fietsen. Ik heb bij mijn ouders wel een racefiets staan, maar hier niet. Dus ik fiets op een gewone, goede fiets, maar dan fiets ik gewoon lekker door. Oordopjes in, Slam FM aan, lekker het buitengebied in en dan een keer of drie, vier per week lekker een uur doorfietsen. Niemand die je kent, je bent niet in een naar zweet stinkjende sportschool die je tientallen euro's per maand kan kosten - als je maar gewoon lekker beweegt. En minder zout eten, ban de chips en de snoepjes en als je bijv een moedervlek hebt die je eerst goed kon zien en die nu door een love handle uit het zicht is gevallen, dan is het leuk dat je die dan weer opnieuw ziet. En je verliest zo 1 a 1,5 kilo als je een lekker tempo aanhoudt. En je voelt je een mongool, maar ga gewoon meteen naar het buitengebied en je hebt van niemand last.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:57:36 #43
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239852
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

mangina'tje
ja zo gebruik ik em wel
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:58:23 #44
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82239896
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij blijft het meeste vet op mijn borst hangen... heel irritant.. de rest valt wel mee...
niet de buikstreek? En met mate(n) alcohol drinken. Daar kom je ook zo van aan.
Behold, I am coming soon
pi_82239900
Oh ja, dus nu al 10 a 11 kilo kwijt vanaf het "hoogte"punt. Zwaartepunt. Dus het werkt wel.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:00:48 #46
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_82240003
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, dus nu al 10 a 11 kilo kwijt vanaf het "hoogte"punt. Zwaartepunt. Dus het werkt wel.
je moet sowieso sporten als je dagelijkse vaste patroon ontwikkelen. Veel mensen beginnen fanatiek te sporten/trainen en dan krijgen ze de 3 maanden dip...dan stoppen ze omdat ze niet gemotiveerd meer zijn of het niet meer leuk vinden.
Behold, I am coming soon
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:01:24 #47
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_82240023
It's not fair

Ik een beetje een eetstoornis ontwikkelen en afvallen het afgelopen anderhalve jaar en jullie worden allemaal dik
Ik vind het vals hoor, ik hoor er ook nooit bij
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:01:58 #48
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_82240044
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
It's not fair

Ik een beetje een eetstoornis ontwikkelen en afvallen het afgelopen anderhalve jaar en jullie worden allemaal dik
Ik vind het vals hoor, ik hoor er ook nooit bij
life's a bitch
pi_82240046
En oh ja: geen frisdrank meer! Water-water-water-water! Lekker fris, neem dan spa-rood als je prikloos te saai vindt, maar lekker gekoeld water, heerlijk fris! Geen cola/upjes meer of bier en alles.
pi_82240073
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
En oh ja: geen frisdrank meer! Water-water-water-water! Lekker fris, neem dan spa-rood als je prikloos te saai vindt, maar lekker gekoeld water, heerlijk fris! Geen cola/upjes meer of bier en alles.
Crystal Clear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')