lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas!![]()
Jezus, ik zeker tien topics gemist. Can someone fill me in?![]()
Zeker SSDD.
Ik ben een klein weekje wezen kamperen met de militairen van New York (West Piont devision en Fort Hamilton). Het had wat voeten in de aarde, maar ik ken iemand die daar gestationeerd is. Das een lang verhaal, komt nog wel. Het was tevens een soort wandeltocht. Ik moet toch echt meer oefenen voor Nijmegen. Kilometers in de benen maken! Ben echt gebroken. Elke dag wandelen en vaak nog off-road.
Nou, ik ben helemaal genezen van het kamperen. (alhoewel sommigen echt lekker waren, je werd er gewoon nat van dus dat maakte veel goed.) Tering, wat is dat behelpen en was soms ook nog kutweer!. Lag je daar in je tent. We zouden op de kamping gaan staan voor de Nijmeegse Vierdaagse, maar daar kom ik op terug. Ik ga wel in een gastgezin o.i.d.
Het verhaal is nog langer, but who cares..
en hoe is het hier?
ja, klopt. Lekker hypocriet, Maar goed, ik zit niet in het leger.. En op een gegeven moment vroegen ze het omdat ik natuurlijk verhalen vertel etc.. en als het bier vloeit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
In het amerikaanse leger is het toch don't ask don't tell
hetero!!quote:
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegenquote:
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Zo!
[Homo] 2766 Met een mooie zomerhoed!
ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
ja wel onderling vragen ze het ook niet. erg raar hier. Maar goed als sommigen het toch vragen aan me, dan krijgen ze eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
Spiermassa weegt meer dan vet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
ben je verdwaald hier?quote:
xie alleen een rood kruisje..quote:
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.quote:
juist!quote:
Ik zie er hetero uit op die fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Ooooooooooohhh!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
En je wilt naar de 85..
Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..
Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zie er hetero uit op die foto
Een hele prestatie
Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je ziet er sowieso toch niet handtasserig eruit. Als ik die fotos nog herinner.
De advocaat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:
Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:
Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.
Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.
Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.
Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).
Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.
Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.
Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.
Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.
Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).
Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.
Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).
Ik wil een vriend die het goed met al mijn persoonlijkheden kan vinden.
Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij.
Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat valt wel mee vanwege het baardje en het lange haar en de algemene onverzorgdheid van mijn voorkomen
Dat was me 84 kilo periode idd, die fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooooooohhh!!
Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt () 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment.
Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.
Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
Ach, onzekere dan toch!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Vulture.... je vraag over mijn eisen deed me ff denken aan het eisenpakket wat ik ooit bij de advocaat heb neergelegd:
Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:
Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.
Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.
Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.
Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).
Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.
Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.
Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.
Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.
Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).
Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.
Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).
Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Was het maar zo. Ik ben arm dus ik investeer zeg maar één keer in de maand in een of andere andrélon shampoo. Maar als het dan de verkeerde is moet ik die een hele maand gebruiken. Ik heb geen scheermesje want dat vergeet ik steeds bij mijn ouders. En ik heb maar heel weinig kleren. Het is allemaal echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten.Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.quote:
Als je stopt met roken dan kan je aan komen. Door het roken heb je een snelle metabolism.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooooooohhh!!
Maar ik ken het, ik ben ook opeens enorm aangekomen, ben nu aan het lopen/fietsen om e.e.a. af te krijgen. Ben nu, als jij het ook zegt () 93 kilo, maar ik was zelfs boven de 100 op een gegeven moment.
Maar door veel beweging gaat het al omlaag en als ik onder de 90 ben, ben ik blij en als ik mijn streefgewicht van 85 haal zal ik daar zeer emotioneel op reageren. En dan zou ik als ik jou was, voorlopig maar niet stoppen met roken. Want dan is het in plaats van "zucht, ik neem dan nog maar weer eens nog een keer een peuk", dat het dan "zucht, ik begin dan toch maar eens aan die zak chips" en je vreet je helemaal bol.
Maar je hebt zeker niet de ambitie nu om ook deze zomer nonchalant in alleen een zwembroek op een tropische zee op de railing van een zeiljacht te hangen?
wapperqueenquote:
Daar heb ik toch een weegschaal voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat ook een goede methode is 1 keer per week je maten opnemen. (middel, heup, bovenbeen, borstomvang, kuit etc) Dan kun je snel zien of je wel centimeters verliest.
ik heb alleen nivea o.i.d voor mijn gezicht and that's it. Ik zie het aan Anthony hier, die echt alle cremes en shit heeft, maar die is ook meer handtasseriger.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaaaaaaarrrr dat is maar schijn, met al je conditioners en haarverzorgingsprodukten.Wel stoer doen, maar ondertussen een arsenaal aan cremepjes in je toilettas hebben.
Ik was dus gestopt met roken en ben dus wel in de snaai-valkuil gevallen, waardoor ik op een gegeven moment ruim 103 woog (en ik ben 1m93). Dat was wel heeeeeeeelll erg, maar stukje bij beetje begon het afvallen, ik paste wel mijn eetpatroon aan en ik haal zo goed als nooit koekjes en chips in huis, want als ik aan chips begin, is die zak zo leeg. Verder ben ik gaan hardlopen, maar dat moet je wel langzaam opbouwen en je houden aan een goed schema. Je moet bij hardlopen wel heel gedisciplineerd zijn. Maar wel lekker om te doen, als je de "drive" op een gegeven moment hebt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was me 84 kilo periode idd, die foto
Ga naar Gran Canaria over 2 maandjes en dus moet ik wel wat afgevallen zijn.. Voor mezelf!
Ik zit nu ook net voor de 100.. schommel nu tussen 96 en 98.. die 93 was na me stage in Wenen, 2007 alweer..
Die extra 4 kilo's zijn erbij gekomen dit jaar..!
Hoelang ben je? En hoeveel loop/fiets je?
En hoelang ben je?
quote:
niet de buikstreek? En met mate(n) alcohol drinken. Daar kom je ook zo van aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Bij mij blijft het meeste vet op mijn borst hangen... heel irritant.. de rest valt wel mee...
je moet sowieso sporten als je dagelijkse vaste patroon ontwikkelen. Veel mensen beginnen fanatiek te sporten/trainen en dan krijgen ze de 3 maanden dip...dan stoppen ze omdat ze niet gemotiveerd meer zijn of het niet meer leuk vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, dus nu al 10 a 11 kilo kwijt vanaf het "hoogte"punt. Zwaartepunt.Dus het werkt wel.
life's a bitchquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
It's not fair
Ik een beetje een eetstoornis ontwikkelen en afvallen het afgelopen anderhalve jaar en jullie worden allemaal dik
Ik vind het vals hoor, ik hoor er ook nooit bij
Crystal Clearquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Waxxer het volgende:
En oh ja: geen frisdrank meer! Water-water-water-water! Lekker fris, neem dan spa-rood als je prikloos te saai vindt, maar lekker gekoeld water, heerlijk fris! Geen cola/upjes meer of bier en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |