lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas!![]()
Jezus, ik zeker tien topics gemist. Can someone fill me in?![]()
Zeker SSDD.
Ik ben een klein weekje wezen kamperen met de militairen van New York (West Piont devision en Fort Hamilton). Het had wat voeten in de aarde, maar ik ken iemand die daar gestationeerd is. Das een lang verhaal, komt nog wel. Het was tevens een soort wandeltocht. Ik moet toch echt meer oefenen voor Nijmegen. Kilometers in de benen maken! Ben echt gebroken. Elke dag wandelen en vaak nog off-road.
Nou, ik ben helemaal genezen van het kamperen. (alhoewel sommigen echt lekker waren, je werd er gewoon nat van dus dat maakte veel goed.) Tering, wat is dat behelpen en was soms ook nog kutweer!. Lag je daar in je tent. We zouden op de kamping gaan staan voor de Nijmeegse Vierdaagse, maar daar kom ik op terug. Ik ga wel in een gastgezin o.i.d.
Het verhaal is nog langer, but who cares..
en hoe is het hier?
ja, klopt. Lekker hypocriet, Maar goed, ik zit niet in het leger.. En op een gegeven moment vroegen ze het omdat ik natuurlijk verhalen vertel etc.. en als het bier vloeit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
In het amerikaanse leger is het toch don't ask don't tell
hetero!!quote:
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegenquote:
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Zo!
[Homo] 2766 Met een mooie zomerhoed!
ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... volgens mij mag ik 87kg wegen
ja wel onderling vragen ze het ook niet. erg raar hier. Maar goed als sommigen het toch vragen aan me, dan krijgen ze eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lijkt me ook wel wat zo'n weekje weg met millitairen maar Mike in het amerikaanse leger is het toch Don't Ask, Don't tell?
Spiermassa weegt meer dan vet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet je niet blindstaren op de kilos. Het moet ook er goed uitzien. Ik heb vrienden die zijn 110 kg. Je zou denken Han Peekel, maar nee, die zijn erg gespierd etc.. Dus niet blindstaren op de kiloos.
ben je verdwaald hier?quote:
xie alleen een rood kruisje..quote:
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.quote:
juist!quote:
Ik zie er hetero uit op die fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er goed uit, kerel. Met je 1 dags baardje.
Ooooooooooohhh!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
En je wilt naar de 85..
Ik zit nu op een BMI die 1,7 te hoog is, moet ook nodig afvallen!
zucht..
Was in me stage van Wenen, in 2007 van 84 kg, naar 92 kg gegaan.. en nu NOG meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |