nog best fris dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is is 19.9 graden in de schaduw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pitjehet kan dat iemand je anders gaat behandelen omdat je een Nazi uniform in huis hebt
Dan ben je ineens de Nazi van de straat.
Ook in die tijd droeg ik het nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet meer werd alternatief daarna dus heb toen alles uit die tijd weg gedaan
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pitjehet kan dat iemand je anders gaat behandelen omdat je een Nazi uniform in huis hebt
Dan ben je ineens de Nazi van de straat.
pit bull heb ik ook nog een tijdje aan gehadquote:
Ik draag Hooligan. Ben ik nu hooligan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
Ow ja ik draag Lacoste, Henri Lloyd, Fred Perry en Lyle & Scott, ben ik nu gelijk hooligan? Nee, sommigen denken van wel.
ja idd alsof je een tentenkamp en oven in je tuin hebt ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderen
Hoax.quote:
Heb ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
pit bull heb ik ook nog een tijdje aan gehad
En racist jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik draag Hooligan. Ben ik nu hooligan?
en ik maar denken dat je daar vast wel een handig icoontje voor had ofzoquote:
whehehe zullen mijn buren leuk vindenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd alsof je een tentenkamp en oven in je tuin hebt ofzo_!
overwegend naaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik draag alleen nikes
Wat maakt mij dat?
Ok. Arme DWquote:
ik allang niet meer mijn meest aanstootgevende trui is van immortal met de tekst pure holocaust eropquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog best fris dus![]()
[..]
lekker fokking belangrijk, het zou mij echt niks doen, mensen zijn sowieso triest en bevoordeeld_!
dus het pitje ben jij als je daar door laat beïnvloeden
Zou wel lachen zijn om zo boodschappen te gaan doen. En dan ook echt te marcherenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
monty phytons hebben daar een lache sketch vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn om zo boodschappen te gaan doen. En dan ook echt te marcheren
en jij bent?quote:
Ik kan hier werkelijk heel naar van wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een van de meest indrukwekkende foto die ik ooit heb gemaakt
Doet mij niet zoveelquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan hier werkelijk heel naar van worden
de sfeer daar was ook wel bedrukkend maar ook zeer indrukwekkendquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan hier werkelijk heel naar van worden
quote:
Waar heb je die genomen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
de sfeer daar was ook wel bedrukkend maar ook zeer indrukwekkend
apart heh dat dat nog steeds zo voelbaar isquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
des feer daar was ook wel bedrukkend maar ook zeer indrukwekkend
kamp vught die zit naast de bajes daarquote:
Nee jij bent en blijft mooiboyquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik draag Hooligan. Ben ik nu hooligan?
ik wacht tot mijn monstertje wakker isquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
JONGENS HET IS
[ afbeelding ]
DUS GA NAAR BUITEN!! STOEPKRIJTEN, BLIKSPUITEN, ELASTIEKEN, TOUWTJESPRINGEN ENZ!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
kamp vught die zit naast de bajes daar
erg motiverend voor gevangenen die er de hele dag naar moeten kijken
Ik. Aangenaamquote:
Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wacht tot mijn monstertje wakker is
lijerquote:
Krijg watquote:
Dolkquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mooi zwaard heb je, ben je een ridder?
Zeg dan check de URL.quote:
Tnx.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
You wishquote:
Een moraalridderquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kan ook jaquote:
Niet het enige wat bij jou rond is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx.
Ja, al sinds mijn 6e. Ik hoor bij de ronde tafel![]()
[..]
You wish
Jeej kadootjesquote:
Huh verklaar je nader?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet het enige wat bij jou rond is.
Zn sterretje ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet het enige wat bij jou rond is.
Een klap voor uw kanus als u niet oppast.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej kadootjes![]()
Wat krijg ik van je?
Dat wat ooit een ster was inderdaad.quote:
Kom dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een klap voor uw kanus als u niet oppast.
Ik ook niet voor oude vrouwenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan.
Ben nie bang voor mooiboys
ouchquote:
Toon respect voor Huppelmilfquote:
quote:
Alleen als het wederzijds is. En dat is het niet.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wat ooit een ster was inderdaad.
Ik ben wel tevreden met mijn nieuwe identiteit. Heb je er misschien ook een identiteitskaart bij?quote:
quote:
quote:
quote:[..]
Alleen als het wederzijds is. En dat is het niet.
BOHquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Waarom weet jij daar wel iets van en ik niet?
Daar begint het wel op te lijken ja. En daar ben ik helemaal niet blij meequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOH
Bart heeft jouw sterretje van vorm veranderd
mwah zou best wel es een poosje niet willen bestaan effe weg van alles is niet verkeerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met mijn nieuwe identiteit. Heb je er misschien ook een identiteitskaart bij?
Omdat ik de GHB in je drankje gooide.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Waarom weet jij daar wel iets van en ik niet?
quote:
Grapje. Wij zijn verliefd op elkaar, dat weet hij ook.quote:[..]
engine heeft mijn identiteit gejatquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het allemaal niet meer
Wij doen het subforum eer aan, het gaat even helemaal nergens overquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon dom mee ouwehoerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
En ik beken net dat ik hem kontmaagd heb. Kont ja, geen typo.quote:
...van pedo's om geld te verdienen ofwat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dom mee ouwehoeren![]()
ik kijk nu Oprah gaat over pedo's. Je ziet Oprah dr gezicht gewoon veranderen tijdens die interviews. Je ziet haar denken aan haar eigen misbruik...
Jij hebt echt een megavoorraad van dat spul hequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik de GHB in je drankje gooide.
quote:[..]
Getrouwd zelfs alquote:[..]
Grapje. Wij zijn verliefd op elkaar, dat weet hij ook.
pfoe gelukkig zitten we nog steeds in ONZquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik beken net dat ik hem kontmaagd heb. Kont ja, geen typo.
pedosquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dom mee ouwehoeren![]()
ik kijk nu Oprah gaat over pedo's. Je ziet Oprah dr gezicht gewoon veranderen tijdens die interviews. Je ziet haar denken aan haar eigen misbruik.
Ik heb het zelfs in flessenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt een megavoorraad van dat spul he![]()
[..]
[..]
Getrouwd zelfs al
Nee ze is vroeger toch misbruikt door een oom ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
...van pedo's om geld te verdienen ofwat?
Geen idee, ik volg Oprah niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze is vroeger toch misbruikt door een oom ofzo
Oh toen ze een jaar of 9 was is ze misbruikt door een oom ofzo. Daarom wil ze zelf ook geen kinderen en behandeld ze in haar programma ook zo vaak mogelijk pedo gerelateerde onderwerpen.quote:
Een relschopper wordt nog zwaarder gestraft dan dit tuig, onbegrijpelijkquote:
Ik vind het ook heel er dat ze bij vrijlating zo worden beschermd. Ik als moeder krijg het heus niet te horen als er een veroordeelde pedo hier in de buurt komt wonen. Omdat ze weten dat die dan wordt gelyncht door een groepje ongeruste ouders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een relschopper wordt nog zwaarder gestraft dan dit tuig, onbegrijpelijk
klopt helemaal je hoort het vaak zat in het nieuwsquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel er dat ze bij vrijlating zo worden beschermd. Ik als moeder krijg het heus niet te horen als er een veroordeelde pedo hier in de buurt komt wonen. Omdat ze weten dat die dan wordt gelyncht door een groepje ongeruste ouders.
En eigen rechter spelen mag natuurlijk niet
Echt waardeloos, alsof zo iemand na 280 uur taakstraf en twee jaar TBS z'n lesje heeft geleerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel er dat ze bij vrijlating zo worden beschermd. Ik als moeder krijg het heus niet te horen als er een veroordeelde pedo hier in de buurt komt wonen. Omdat ze weten dat die dan wordt gelyncht door een groepje ongeruste ouders.
En eigen rechter spelen mag natuurlijk niet
Ik denk dat iedere ouder wel op een dergelijke manier denkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef Giertje het volgende:
als ik ooit kids heb en hun overkomt het ik maak diegene kapot dan maar zitten ik ga met liefde de bak ervoor in
dat lijkt me wel anders ben je in mijn ogen geen goeie ouderquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere ouder wel op een dergelijke manier denkt.
Het "recht" zijn "werk" laten doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me wel anders ben je in mijn ogen geen goeie ouder
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ja, ik! Pick me! Pick me!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb gewoon geen vertrouwen in het nederlandsrecht systeem
afijn en nu is het tijd om te roken
wie doet er mee
Jij hebt gezien hoe ik reageer als iemand alleen maar voor de grap mijn zoon kwaad wil doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het "recht" zijn "werk" laten doen.
Jup. En je hondquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe ik reageer als iemand alleen maar voor de grap mijn zoon kwaad wil doen.
Als iemand mijn kind iets zou doen, pff ik zou hem/haar zo erg martelen he.
quote:
Het is maar wat de definitie van een goede ouder is, want ik heb bij mij een gast in de klas zitten en die blowt en gebruikt alcohol enzo. Maar de ouders doen gewoon mee, als hij een wietplantje verbouwd zijn z'n ouders de eersten die er iets van krijgen. Het gaat daarom nu ook slecht op school, qua cijfers enzo... Dan ben je toch ook niet goed bezig als ouder, mja...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kende een meisje die zei letterlijk tegen haar moederquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is maar wat de definitie van een goede ouder is, want ik heb bij mij een gast in de klas zitten en die blowt en gebruikt alcohol enzo. Maar de ouders doen gewoon mee, als hij een wietplantje verbouwd zijn z'n ouders de eersten die er iets van krijgen. Het gaat daarom nu ook slecht op school, qua cijfers enzo... Dan ben je toch ook niet goed bezig als ouder, mja...
Klopt. Dat zijn ouders die liever vrienden met hun kids zijn dan de autoritaire ouder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is maar wat de definitie van een goede ouder is, want ik heb bij mij een gast in de klas zitten en die blowt en gebruikt alcohol enzo. Maar de ouders doen gewoon mee, als hij een wietplantje verbouwd zijn z'n ouders de eersten die er iets van krijgen. Het gaat daarom nu ook slecht op school, qua cijfers enzo... Dan ben je toch ook niet goed bezig als ouder, mja...
En deed die kankerhoer dat toen? Dat is veel interessanter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kende een meisje die zei letterlijk tegen haar moeder
heey kankerhoer draai eens een joint voor me
Wat had die al opquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
Je kan het ook beiden tegelijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn ouders die liever vrienden met hun kids zijn dan de autoritaire ouder.
Dat is ook heel slecht.
Mijn zoon heeft 1 keer kankerhoer tegen mij gezegd. Hij was toen 5 en had dat woord op school gehoord. Heb hem toen duidelijk gemaakt wat het betekend, voornamelijk het kanker gedeelte. Hoer vond ik hem nog iets te jong voor. Uiteindelijk begon hij te huilen omdat hij niet wist hoe erg kanker eigenlijk is/kan zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze deed hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En deed die kankerhoer dat toen? Dat is veel interessanter.
dat meisje was 16quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft 1 keer kankerhoer tegen mij gezegd. Hij was toen 5 en had dat woord op school gehoord. Heb hem toen duidelijk gemaakt wat het betekend, voornamelijk het kanker gedeelte. Hoer vond ik hem nog iets te jong voor. Uiteindelijk begon hij te huilen omdat hij niet wist hoe erg kanker eigenlijk is/kan zijn.
Inderdaad je moet er dan gewoon een gulden middenweg in vinden. En je kind moet wel duidelijk weten wie de ouder is.quote:
sinds ik aan mijn ouders heb verteld wat voor problemen ik allemaal heb gehad zijn ze er pas echt voor me geweestquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad je moet er dan gewoon een gulden middenweg in vinden. En je kind moet wel duidelijk weten wie de ouder is.
Volgens mij krijg je dan juist een veel betere band met je kinderen
Het ergste vind ik nog dat toen ik een jaar of 5 was scholden wij elkaar uit voor "uit de boom gevallen paardenvijg" ofzo. Pas toen we een jaar of 8 waren durfden we te giechelen om worden als "lul" en "kut"quote:
Yordi scheld eigenlijk zelden tot nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Sanders favo scheldwoord is op dit moment "kutbak" en "idioot"
inderdaad zoals tijdje terug zag ik een filmpje op dumpertquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen ik een jaar of 5 was scholden wij elkaar uit voor "uit de boom gevallen paardenvijg" ofzo. Pas toen we een jaar of 8 waren durfden we te giechelen om worden als "lul" en "kut"
Tegenwoordig leren die koters een partij schuttingtaal waar zelfs mijn oren nog van klapperen
Hehe ja ik ook. Werd gister als bijna de hut uitgezet omdat m'n moeder het niet eens was met de vlaggetjes die ik op wou hangenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze deed het
echt moet ik es tegen mijn ouders zeggen dan krijg ik me toch een mep
whehehehe wat wou je ophangen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe ja ik ook. Werd gister als bijna de hut uitgezet omdat m'n moeder het niet eens was met de vlaggetjes die ik op wou hangen
Oh ja daar hebben we het toen hier ook over gehad. Dat gaat te ver inderdaad maar dat ging van twee kanten veel te ver.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad zoals tijdje terug zag ik een filmpje op dumpert
zon gozertje van 8 die een agent uitscheld voor kankerlijer
dat gaat gewoon echt tever
Tjah kinderen hebben geen respect meer voor ouderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad zoals tijdje terug zag ik een filmpje op dumpert
zon gozertje van 8 die een agent uitscheld voor kankerlijer
dat gaat gewoon echt tever
Oranje vlaggetjes natuurlijkquote:
mijn moeder dreigde vroeger altijd mijn middelvinger eraf te hakken als ik em op zou stekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah kinderen hebben geen respect meer voor ouderen.
Hoe grappig ik (en Bart ook) het vond wat mijn zoon zei tegen hem. 30 jaar geleden kreeg een kind daar de kans niet toe en anders een klap.
En eigenlijk was het ook gewoon heel respectloos.
Mijne begon te happenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn moeder dreigde vroeger altijd mijn middelvinger eraf te hakken als ik em op zou steken
whehehhee ik heb niks van die troep hangen en het komt er ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oranje vlaggetjes natuurlijkEn ik had 's morgens gevraagd of dat goed was en toen was het nog prima. Ik 's middags vlaggetjes gehaald maar toen ze zag dat ik 40m gehaald had begon ze een beetje terug te kruipen.
GIMMEH GIMMEH GIMMEHquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oranje vlaggetjes natuurlijkEn ik had 's morgens gevraagd of dat goed was en toen was het nog prima. Ik 's middags vlaggetjes gehaald maar toen ze zag dat ik 40m gehaald had begon ze een beetje terug te kruipen.
Ik heet C.A. [achternaam] en toen ik een jaar of 6 was vroeg ik waarom ik C A heette. Mij werd toen verteld dat ik vernoemd ben naar de winkel waar ze mij had gevonden in een boodschappentas. Omdat ik mijn moeder niet lief vond geloofde ik dat (of ik wilde het gewoon geloven) tot ik een jaar of 9 was. Drie jaar lang werd er gedreigd me terug te brengen naar die winkel als ik iets stouts deedquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn moeder dreigde vroeger altijd mijn middelvinger eraf te hakken als ik em op zou steken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GIMMEH GIMMEH GIMMEH
Ik heb nu 30M hangen en
ER KAN NOG MEER BIJ!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heet C.A. [achternaam] en toen ik een jaar of 6 was vroeg ik waarom ik C A heette. Mij werd toen verteld dat ik vernoemd ben naar de winkel waar ze mij had gevonden in een boodschappentas. Omdat ik mijn moeder niet lief vond geloofde ik dat (of ik wilde het gewoon geloven) tot ik een jaar of 9 was. Drie jaar lang werd er gedreigd me terug te brengen naar die winkel als ik iets stouts deed
Wappert die troep niet waardoor je s'nachts wakker ligtquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GIMMEH GIMMEH GIMMEH
Ik heb nu 30M hangen en
ER KAN NOG MEER BIJ!!
Zal straks eens kijken of ik foto kan makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je een foto?
Ik moet ze nog wel ophangen.
Alleen de eerste nacht last van gehad, nu al gewend eraanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wappert die troep niet waardoor je s'nachts wakker ligt?
Als het voor goede doeleinden is, zoals cadeau's, dan mogen ouders best lang hun kinderen laten geloven in sprookjes als Sinterklaas hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk best triest om dat zolang vol te houden.
Ik had een soort allergie voor kaas vroeger. Vond het heerlijk maar na 1 hap kotste ik er 5 uit. Als mn loeder snoep in de kast had en ik vroeg om een snoepje kreeg ik bijna altijd als antwoord: Lust jij niet zit kaas in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk best triest om dat zolang vol te houden.
whahahaha jaa lekker naief als kind zijndequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heet C.A. [achternaam] en toen ik een jaar of 6 was vroeg ik waarom ik C A heette. Mij werd toen verteld dat ik vernoemd ben naar de winkel waar ze mij had gevonden in een boodschappentas. Omdat ik mijn moeder niet lief vond geloofde ik dat (of ik wilde het gewoon geloven) tot ik een jaar of 9 was. Drie jaar lang werd er gedreigd me terug te brengen naar die winkel als ik iets stouts deed
Dan ga ik mee met je!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
Rick Astley komt naar Nederland
IK WIL ER HEEN!![]()
![]()
![]()
Check. Dan hang ik niks opquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen de eerste nacht last van gehad, nu al gewend eraan
Die stem, die blubberbuik, die kleding, die muziek.quote:
quote:
* Giertje pakt defribilatorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stem, die blubberbuik, die kleding, die muziek.
* Huppelmuts gaat nu in een hoekje dood liggen gaan
Geef je adres maar dan stuur ik die ellende wel naar je opquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GIMMEH GIMMEH GIMMEH
Ik heb nu 30M hangen en
ER KAN NOG MEER BIJ!!
deal!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef je adres maar dan stuur ik die ellende wel naar je op
Vibrator?quote:
quote:
Zie je giertje, daar bereik je veel meer meequote:
so it seemsquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]