nog best fris dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is is 19.9 graden in de schaduw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pitjehet kan dat iemand je anders gaat behandelen omdat je een Nazi uniform in huis hebt
Dan ben je ineens de Nazi van de straat.
Ook in die tijd droeg ik het nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet meer werd alternatief daarna dus heb toen alles uit die tijd weg gedaan
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pitjehet kan dat iemand je anders gaat behandelen omdat je een Nazi uniform in huis hebt
Dan ben je ineens de Nazi van de straat.
pit bull heb ik ook nog een tijdje aan gehadquote:
Ik draag Hooligan. Ben ik nu hooligan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef justmattie het volgende:
Ow ja ik draag Lacoste, Henri Lloyd, Fred Perry en Lyle & Scott, ben ik nu gelijk hooligan? Nee, sommigen denken van wel.
ja idd alsof je een tentenkamp en oven in je tuin hebt ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderen
Hoax.quote:
Heb ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
pit bull heb ik ook nog een tijdje aan gehad
En racist jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik draag Hooligan. Ben ik nu hooligan?
en ik maar denken dat je daar vast wel een handig icoontje voor had ofzoquote:
whehehe zullen mijn buren leuk vindenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd alsof je een tentenkamp en oven in je tuin hebt ofzo_!
overwegend naaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik draag alleen nikes
Wat maakt mij dat?
Ok. Arme DWquote:
ik allang niet meer mijn meest aanstootgevende trui is van immortal met de tekst pure holocaust eropquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog best fris dus![]()
[..]
lekker fokking belangrijk, het zou mij echt niks doen, mensen zijn sowieso triest en bevoordeeld_!
dus het pitje ben jij als je daar door laat beïnvloeden
Zou wel lachen zijn om zo boodschappen te gaan doen. En dan ook echt te marcherenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan leg ik uit dat ik verzamelaar ben ik loop toch niet in dat uniform rond te paraderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
monty phytons hebben daar een lache sketch vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn om zo boodschappen te gaan doen. En dan ook echt te marcheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |