quote:
quote:
Jij...jij, bent toch veel te oudquote:
Gefeliciteerdquote:
Ik ben vrij vandaag, lig lekker in de tuin met een fles drinken. En al FOK!kend natuurlijk.quote:
Zeker omdat ze dan subsidie krijgen bij fokquote:
Nou, oke, fijn he, ik zit hier vast tot 17:15. Als ze zon de stad verlaten heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 12:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, lig lekker in de tuin met een fles drinken. En al FOK!kend natuurlijk.
Ohquote:
quote:
Werken met downies krijg je idd subsidie voor. Vandaar dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeker omdat ze dan subsidie krijgen bij fok
Is wel meteen een goede verklaring voor een hoop mods op fokquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Werken met downies krijg je idd subsidie voor. Vandaar dus!
De zon gaat volgens mij pas om half 10 onder vandaag. Ik weet niet hoe jij dan naar huis gaat. Is je fiets kapot?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, oke, fijn he, ik zit hier vast tot 17:15. Als ze zon de stad verlaten heeft.
Gevalletje mid-life crisis?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
hee what the fuck, dit is helemaal geen klb man
wat doe ik hier?
Nee maar ik ben wel weer snel weg, wat doe jij hierquote:
Aan z'n tweede jeugd begonnen.quote:
Daar hadden ze Ren toch al voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Imberr of een ander meisje dat haar tietjes wil laten zien.
Nou ja, die grote gebouwen enzo. Bij ons in de tuin is de zon rond een uur of half 6 weg, omdat hij dan achter andere huizen zit. Boo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 13:01 schreef o.us het volgende:
[..]
De zon gaat volgens mij pas om half 10 onder vandaag. Ik weet niet hoe jij dan naar huis gaat. Is je fiets kapot?
Inderdaad, ik hoop nog meer van zulke parels te zien vanaf heden, TS. Goed werk.quote:
Ik neem het in overweging.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop nog meer van zulke parels te zien vanaf heden, TS. Goed werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt Roze.quote:
Vertel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |