quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
You iz evilIk probeer me juist in te houden!
Ik vind Maastricht leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........
Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?
Voor wat ik nog weet van Serious Request in Breda is het erg leuk om daar rond te lopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........
Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?
Ik zou lak makkelijk een dag of 4-5 kunnen laten zitten met SV denk ik. Alleen ben ik m voor die tijd al wel beu...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef MissJ het volgende:
ben op werk, dus ga straks alles teruglezen, maarrrrrrrr moet ff wat kwijt.
gisteravond als basecoat Maximum growth van Sally Hansen opgedaan.. daarna gelakt met Pixie dust van Orly en daarna voor het eerst de SV Topcoat gebruikt.
Nou die combi is echt![]()
want heb nu 0 chips en tipwear en dat is echt uitzonderlijk bij mij
![]()
Zal het komen door de Orly lak die gewoon lang goed blijft zitten ofzo of zal het komen door de SV?
Wat is jullie ervaring met SV, chipt jullie lak daardoor ook minder snel?
aaah dus bij jou dus ook dat lak erg goed blijft zitten met SV. Nou dat mag ook wel vind ik, want die geur als je 'm opdoet...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou lak makkelijk een dag of 4-5 kunnen laten zitten met SV denk ik. Alleen ben ik m voor die tijd al wel beu...
Maastrichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
Leuk, foto´s van nieuwe aanwinsten!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Holyme het volgende:
Vandaag kreeg ik de bundle plates (ze zijn leuk!), en m'n freubeltjes uit HK, en de nieuwe essence lakjes ook gekochtStraks even foto's maken!
Eens!! Vriendinnetje woonde daar in haar studententijd, dus kwam er wel regelmatig, maar vond er echt niks aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Lindytje het volgende:
@Samsuus: iig niet naar Tilburg gaan... weet je dat alvast
Ik woon er nu, maar er is ook echt weinig te beleven hier... T mag dan een grote stad zijn, maar wel een beheurlijke pauperstad...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maastricht![]()
[..]
Leuk, foto´s van nieuwe aanwinsten!!
[..]
Eens!! Vriendinnetje woonde daar in haar studententijd, dus kwam er wel regelmatig, maar vond er echt niks aan.
Eindhovenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef samsuus het volgende:
Thanks! Zowel voor de complimenten als de steden tips.
We hebben nu Nijmegen, Eindhoven, Maastricht, Den Bosch.
Tilburg gauw doorgestreeptBreda vind ik zelf niet zoveel aan.
Nu nog een leuk betaalbaar hotel in het centrum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Super! Alvast een voorzichtige "gefeliciteerd!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Mooi! Welke is dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Snel lakje.. moet nog even clean-up doen, maar daar heb ik nu geen zin an...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Yay!! Tof, goed gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik ben alleen in Eindhoven geweest, beviel prima. Hotel ook goed en goedkoop. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. Dus vandaar mijn twijfel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Daph_ het volgende:
Eindhoven en Den Bosch zijn aanraders! Nijmegen ben ik ook geweest, maar vond ik persoonlijk iets minder. Ik heb meer met Brabant
Het is... even zoeken...quote:
Ik vond Den Bosch gezelliger dan Eindhoven, alleen hebben we daar geen hotel geboekt toen maar waren we gaan treinen, dus ik heb daar geen aanrader wat betreft hotel..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Eindhoven geweest, beviel prima. Hotel ook goed en goedkoop. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. Dus vandaar mijn twijfel.
Oh, met Matte Magic er overheen, maar dat maakte niet zo heel veel verschil..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is... even zoeken...
It's so easy Foil Nail Polish nr 05 (van de groothandel in Veldhoven)
Wij willen echt 2 nachtjes hotel erbij. 's Avonds vanuit de kroeg ons bed in struikelen. En 's ochtends na het ontbijt gelijk de winkelstraten in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch gezelliger dan Eindhoven, alleen hebben we daar geen hotel geboekt toen maar waren we gaan treinen, dus ik heb daar geen aanrader wat betreft hotel..
Erg mooi! Ik heb alleen net mn bestellign van daar binnen. Gaat op mn wishlist!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, met Matte Magic er overheen, maar dat maakte niet zo heel veel verschil..
Haha! Goede zaken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had weer een pakket met moodies binnen en ze zijn weer op![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:
Ok dan Joysa!! Even duimen dus!!
Oh ja, mocht iemand nog ideetjes voor mij hebben voor een korte trip in de zomer, dan hou ik me aanbevolen!
Ik hoef op zich niet lang weg, aangezien ik al op vakantie ben geweest. Het liefst iets waar je goed kunt winkelen, iets te doen voor kids, leuke terrasjes ook. Heb meerdere dingen in gedachten. Antwerpen en dan combineren met de dierentuin daar en Bobbejaanland. Of Scheveningen, shoppen lukt daar wel en het strand in de buurt, eventueel Duinrell ofzo. Maar al met al wordt dat nog een godsvermogen en kan ik net zo goed een last minute naar Spanje of zoiets boeken. Dus mocht iemand een beter idee hebben, ik ben benieuwd!!
den bosch en maastricht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
Zitten die van mij daar ook al bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
eindhoven lijkt me nou als toerist echt geen ruk aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Eindhoven geweest, beviel prima. Hotel ook goed en goedkoop. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. Dus vandaar mijn twijfel.
Antwerpen ga ik paar keer paar jaar heen en vind ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:
Ok dan Joysa!! Even duimen dus!!
Oh ja, mocht iemand nog ideetjes voor mij hebben voor een korte trip in de zomer, dan hou ik me aanbevolen!
Ik hoef op zich niet lang weg, aangezien ik al op vakantie ben geweest. Het liefst iets waar je goed kunt winkelen, iets te doen voor kids, leuke terrasjes ook. Heb meerdere dingen in gedachten. Antwerpen en dan combineren met de dierentuin daar en Bobbejaanland. Of Scheveningen, shoppen lukt daar wel en het strand in de buurt, eventueel Duinrell ofzo. Maar al met al wordt dat nog een godsvermogen en kan ik net zo goed een last minute naar Spanje of zoiets boeken. Dus mocht iemand een beter idee hebben, ik ben benieuwd!!
Mij ook niet... kun je idd beter naar Den Bosch gaan. Breda kan ook wel..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindhoven lijkt me nou als toerist echt geen ruk aan
kut! Ik wou ze net vanavond gaan bestellen bij jequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
gent! Is maar een uurtje verder rijdenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij ook niet... kun je idd beter naar Den Bosch gaan. Breda kan ook wel..
Calm/Wild gaat wel even duren die loopt als een gek bij mij en bij maiandjaysquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zitten die van mij daar ook al bijOf zit ik bij de volgende lichting??
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bobbejaanland is tof!! (ben ik een paar weken geleden nog geweest, en ga dit jaar nog een keer, je kon daar een 'kom terug kaartje' kopen voor 9 euro. Jottem
)
Hm, misschien dan toch maar doen. Was die Antwerpen trip vorig jaar zomer al van plan. Maar ja, 3 dagen ervoor kwam ik een hele goede aanbieding tegen naar Bulgarije en toen heb ik Antwerpen gecancelled en ben lekker een week naar de zon geweest, haha. Was uiteindelijk minder geld kwijt en langer weg... dat is wat me eigenlijk tegenhoudt, een dag of 4 weg in de buurt is toch vaak aardig prijzig helaas.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Antwerpen ga ik paar keer paar jaar heen en vind ik![]()
![]()
Ik woon zelf in Den Haag, dus als je Scheveningen / Den Haag tips wil kan je me PM-en
Hmm, dan moet ik maar gewoon geduld hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Calm/Wild gaat wel even duren die loopt als een gek bij mij en bij maiandjays
Hij is afgeleverdquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, is mijn pakket al afgeleverd? Ik kan niet track en tracen op mijn telefoon
Echt?? En is daar nog iets leuks voor kids ook? Dierentuin, pretpark, whatever. Als ik mijn dochter 2 dagen meeneem shoppen, dan moet daar voor haar natuurlijk wel wat leuks achteraan komenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Miran, je moet echt naar Gent. Leuker dan antwerpen!
kak, daar heb ik echt geen idee vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt?? En is daar nog iets leuks voor kids ook? Dierentuin, pretpark, whatever. Als ik mijn dochter 2 dagen meeneem shoppen, dan moet daar voor haar natuurlijk wel wat leuks achteraan komen
ah, dan was de buuf thuisquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is afgeleverd![]()
De moodies waren op aan backorders hoor
Maastrichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
100% maastrichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
vooruit dan. Wel ff zwaaien hè!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef samsuus het volgende:
Eindhoven vond ik wel leuk. Grote H&MVeel kroegjes.
Breda vind ik maar saai.
Het wordt toch Eindhoven. Enige waar ik snel snel een goedkoop hotel in het centrum kan vinden.
Denk dat het sowieso anders is als je ergens woont. Hier komen ook redelijk wat toeristen. Nou echt kan me er niks bij voorstellen!
Uiteraard!quote:
Me soooo solly.... Zie het eigenlijk nu pasquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef Mirjam het volgende:
wil degene die het topic sluit ook weer een nieuwe aanmaken?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
samsuus, kan je meteen even langs Veldhoven, zit je dan toch in de buurt
geen vrees, de groothandel is in het weekend geslotenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Daar komt de trein niet langs!
Mooie aanwinsten!
pffquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen vrees, de groothandel is in het weekend gesloten
Crientj, je mag de mijne wel hebben, staat hier werkeloos in de Helmer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja idd, ik had 'm niet zo bubblegum achtig verwacht.
Mocht je 'm kwijt willen.. Ik wil 'm dan wel overnemen.
Geeft niet! Ik heb nog 2 maanden om te ontdekken hoe wat en waar. Misschien blijf ik ook wel een keer thuis, kan ook geen kwaad, hahaha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, daar heb ik echt geen idee vanDie tijd moet nog komen
Very nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
Hier m'n nieuwe aanwinsten, ik had wat spul x3 besteld maar ze hadden er maar 1tje nog. Meteen excuses en refund, en nu zat er een kaartje bij met weer excuses en dat ze er wat extra bij hadden gedaan. Dat waren de hartje steentjes en de stickertjes eronderEbay store Naildkaka is dus erg netjes, snel en goedkoop (allemaal $1,- spul inclusief verzenden)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga zo even wat lakken, weet alleen nog niet wat, en welke plate, zoveel keus!
Lampjes misschien aan vervanging toe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef samsuus het volgende:
@ vamp, tuurlijk onder de lamp! En ik had een dun laagje gel gedaan. Maar ja, miss is de lamp niet goed of de gel ???
Oe.. die groene glitter? Welke is da?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Bestelling die gister binnen is gekomen!!
[ afbeelding ]
UV lamp is net nieuw! Gister al mn spullen binnen gekregen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lampjes misschien aan vervanging toe?
Of ingesmeerd met zonnebrand daarna?
WAUW!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
Met een laagje MAY en een Bundle Monster stempel wordt het dit
[ afbeelding ]
Mmmmm... Lang genoeg er onder?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef samsuus het volgende:
[..]
UV lamp is net nieuw! Gister al mn spullen binnen gekregen.
Er zit een 120 sec. timer op. Ik ging er dus vanuit dat dat lang genoeg zou zijn. Maar na 3x was het nog plakkerig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmmmm... Lang genoeg er onder?
Zonnebrand wil t nog wel eens plakkerig maken trouwens....
Netjes!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste poging met gel! Ik heb dus geen cursus oid gevolgd. Spullen gekocht en nu maar oefenen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een beetje kort ja...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef samsuus het volgende:
[..]
Er zit een 120 sec. timer op. Ik ging er dus vanuit dat dat lang genoeg zou zijn. Maar na 3x was het nog plakkerig.
Ik heb daarna mn nagel maar gelakt en een UC topcoat erover. Weer onder die lamp en nu is het helemaal hard.
In totaal heb ik wel 10 minuten onder die lamp gezeten.
Zonnebrand heb ik niet gebruikt.
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden op google. Het is uiteindelijk iig goed gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Das een beetje kort ja...
Als je een hele hand doet doe je vaak eerst een korte tijd ( weet nie tpcies meer hoe lang) per nagel( zodat de gel niet verder uitdruipt zeg maar) en dan alles nog uhm.... wat langer ( ships...ik weet techt nei tmeer... Ben ook (nog) nie tzo van de gel
Wat een leuke spulletjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
Joysa, fijn dat het goed ging!![]()
Lindytje, die is mooi
Hier m'n nieuwe aanwinsten, ik had wat spul x3 besteld maar ze hadden er maar 1tje nog. Meteen excuses en refund, en nu zat er een kaartje bij met weer excuses en dat ze er wat extra bij hadden gedaan. Dat waren de hartje steentjes en de stickertjes eronderEbay store Naildkaka is dus erg netjes, snel en goedkoop (allemaal $1,- spul inclusief verzenden)
Datdusquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik woon er nu, maar er is ook echt weinig te beleven hier... T mag dan een grote stad zijn, maar wel een beheurlijke pauperstad...
Die is mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit en snel gelakt, maar hij is zo mooien hij lakt superfijn.
Ja, maar Lindy heeft nu ook weer 2 lades ruimtequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was die van Lindy, toch?
[ afbeelding ]
Die van mij heeft geen twee lades ruimte meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef Lindytje het volgende:
Holyme: goede vangst leuke spulletjes heb je besteld
[..]
Ja, maar Lindy heeft nu ook weer 2 lades ruimte
OPI suede-achtg ietsje op je pink? Mooi iig!
Doe maar postenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen twee lades ruimte meer![]()
Wacht, ik heb foto's gemaakt van een paar lades
Falen is altijd goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef VixenFromHell het volgende:
@ Samsuus: toffe kleuren![]()
@ Mirannie: WOW!![]()
@ Daph_: leuk die stempel!
@ Lindytje: nice kleurtje
@ Holyme: leuke spulletjes, ben benieuwd wat je er mee maakt![]()
En ik leef om te falen......
[ afbeelding ]
Oh mooi!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral als het spul in de aanbieding isquote:
Die kleurtjes!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Bestelling die gister binnen is gekomen!!
[ afbeelding ]
*sop*quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef mirannie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van sparkling nails![]()
[ afbeelding ]
nubars in de zon
[ afbeelding ]
nubars in de schaduw
bovenste rij: lemon drop dazzle, jewel, purple rain glitter, grass green glitter, petunia sparkle
onderste rij: gold leaf, moon shadow, lavender, raspberry truffle, twilight matte
[ afbeelding ]
zoya in de zon
[ afbeelding ]
zoya in de schaduw
areetha, richelle, tart, mimi, ivanka en voor zoeper: charla en adina
Dat matte vind ik minder, maar het is een mooie lak en een toffe plate!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
Met een laagje MAY en een Bundle Monster stempel wordt het dit
[ afbeelding ]
Blijft prachtigquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
En omdat ik geen genoeg van de kleur kan krijgenen de zon vandaag goed schijnt
![]()
holo
holo
holo
![]()
[ link | afbeelding ]
Met op de achtergrond een stukje blond van de hond
Best heel mooi zeg!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Snel lakje.. moet nog even clean-up doen, maar daar heb ik nu geen zin an...
Zo, jij kan weer ff vooruitquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Holyme het volgende:
Joysa, fijn dat het goed ging!![]()
Lindytje, die is mooi
Suede?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was die van Lindy, toch?
[ afbeelding ]
Die hololakjes zijn erg tof van Etosquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw avatar is te cute voor woordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:29 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 5 euro voor Sold Out Forever betaald!
Waarom? Ik liep zo heel trots met mijn eerste potje 't Kruidvat uit, en nog geen 10 meter verderop laat ik hem aan diggelen vallen!. Gelukkig hadden ze er nog 2 in het schap staan. Potverdorie! Mijn collega's vinden het een lelijke kleur, ik vind het cult
Oh en: http://www.buyincoins.com/Health-Beauty/Nail-Care/
Graties verzenden vanuit China bwehehe. Het aanbod is niet groot maar toch kek, en goedkoop
Seche Vitequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik vind vaak dat ik erg lang moet wachten voor mn 2 lagen lak droog zijn, kun je er een snel drogende topcoat overheen lakken zodat je niet lang hoeft te wachten voor je nagellak helemaal droog is?
Wat is volgens jullie echt een sneldrogende topcoat?
Seche Vite of Nubar Diamontquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik vind vaak dat ik erg lang moet wachten voor mn 2 lagen lak droog zijn, kun je er een snel drogende topcoat overheen lakken zodat je niet lang hoeft te wachten voor je nagellak helemaal droog is?
Wat is volgens jullie echt een sneldrogende topcoat?
Ah... handigquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Droogt snel op droge nagellak. Op natte nagellak echter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |