Inderdaad, hij is er weer!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb m daar 3 dagen geleden nog op de site zien staan
Goeie haulquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef mirannie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van sparkling nails![]()
[ afbeelding ]
nubars in de zon
[ afbeelding ]
nubars in de schaduw
bovenste rij: lemon drop dazzle, jewel, purple rain glitter, grass green glitter, petunia sparkle
onderste rij: gold leaf, moon shadow, lavender, raspberry truffle, twilight matte
[ afbeelding ]
zoya in de zon
[ afbeelding ]
zoya in de schaduw
areetha, richelle, tart, mimi, ivanka en voor zoeper: charla en adina
Klopt! Hij valt me tegen :-(quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welke is die roze glitter in het midden?
Is dat Bad Kitty?
Brrr.... the horror!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef Dzjonka het volgende:
Wat ik nu weer tijdens mijn swatch search tegenkom![]()
[ afbeelding ]
brrrrr, stuff that nightmares are made of!
Diamontttttquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
Mijn nagellak bladdert ook gelijk als ik heb gedoucht. Met de Seche vite.
Meteen maar cuticle remover besteld samen met nr 123(donkergroen) en 67(zilver)quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is er weer!!!http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?cat=start%20/%20finish%20products&showdep=Treatments
(Of had ik nu gewoon niet goed gekeken?)
Oh noez you haz no shimmerz! Wel mooie stempelt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
Met een laagje MAY en een Bundle Monster stempel wordt het dit
[ afbeelding ]
Ja idd, ik had 'm niet zo bubblegum achtig verwacht.quote:
Tof, dat matte!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
[ afbeelding ]
Ik zal het onthouden ;-)quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja idd, ik had 'm niet zo bubblegum achtig verwacht.
Mocht je 'm kwijt willen.. Ik wil 'm dan wel overnemen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, leuk, leuk! Onderste rij, 2e van rechts is Flip Flop Fantasy of niet? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal bestellenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef samsuus het volgende:
Bestelling die gister binnen is gekomen!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Niet als er nog een heel stuk huid/vingertop bovenop ligt. Met kort, bedoel ik ook kort he?![]()
Nu zijn ze zo [ afbeelding ]
Een week of 3 geleden, na een week te laten groeien waren ze zo (niet voor tere zieltjes!!!!)
Dat gaat de goeie kant op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ze nog een maandje laat groeien, dan zit nog een groter deel van mijn nagelplaat weer vast aan mijn vinger en lijkt het echt weer wat met een lakje erover.... Voor nu: enkel lakjesp0rn en nog geen werkelijke lakjesactie
Vroeger toen ik nagels beet, had ik minder de neiging om te kluiven als er een lakje op zat. En nagels worden door de lak ook beschermd tegen breken/scheuren ed... Nagellak heeft gewoon heel veel voordelen
Wat een buit!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef mirannie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van sparkling nails![]()
[ afbeelding ]
nubars in de zon
[ afbeelding ]
nubars in de schaduw
bovenste rij: lemon drop dazzle, jewel, purple rain glitter, grass green glitter, petunia sparkle
onderste rij: gold leaf, moon shadow, lavender, raspberry truffle, twilight matte
[ afbeelding ]
zoya in de zon
[ afbeelding ]
zoya in de schaduw
areetha, richelle, tart, mimi, ivanka en voor zoeper: charla en adina
Yikes!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is echt een mooie kleur! Die plate is leuk over Peacock Feathersquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Decadent Diva!
[ afbeelding ]
t'is toch een pauw hè?
Ik ben er tevreden over, snelle verzending en allemaal netjes geregeldquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Dzjonka het volgende:
Wat is jullie ervaring eigenlijk met http://www.nfuoh-nederland.nl? snelle verzending of niet?
Mooi, ik kan niet wcahten om mijn nagelriemen aan te pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden over, snelle verzending en allemaal netjes geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |