abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82386609
Tnx Rimketje! Ik had ook al wat van dergelijke software gezocht, maar alle demo versies zijn weer zo ingesteld dat je niet mag opslaan Lekker dan... en om er dan 40 euro voor te betalen vind ik ook weer net te ver gaan. Zal jouw programmatje ook eens proberen! Ik heb nog wel wat patroontjes liggen die erg leuk zijn om hiervoor te geebruiken, maar die zijn dan weer te groot om nu te doen met mijn kleine gewone naald... even wachten dus...
pi_82386693
Dit programmatje maakt een .html bestandje aan in de map waaruit de foto komt... Dat bestandje kan je heel makkelijk openen en kopieren naar Word om het daar op te slaan en te printen...
Heb nog geen beperkingen gezien.. Alleen bij backgroundcolor kan je gewoon 0 invullen.. Maakte bij mij steeds niks uit.. Heeft meer te maken vooral met de breipatronen denk ik..
  zondag 6 juni 2010 @ 10:48:45 #203
52016 Lyssa
music <3
pi_82386897
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef mijsje het volgende:
Leuk Lyssa! die wolkjes zijn inderdaad erg lastig om precies na te maken is het wolkje in het "echt" niet meer crèmekleurig?

ik ben klaar met m'n brillenkoker om het tunisch haken uit te proberen dit is het geworden:
[ afbeelding ]
dit is de steek op zijn kant. (het hoesje lag van links naar rechts, dus je moet een kwartslag met de klok mee draaien, dan heb je de steek zoals je hem ziet tijdens het haken
[ afbeelding ]

en wat je zei, Lijnloos, dat had ik ook al bedacht inderdaad, gewoon simpele borduurpatroontjes zouden te gebruiken moeten zijn... (ingewikkelde ook wel, maar niet om mee te beginnen...)
Ziet er tof uit! Misschien moet ik het ook maar eens proberen!

En ja, het is meer cremekleurig, maar aangezien het meer een experimentje was en mn moeder alleen nog deze pluiswol had, heb ik t daar maar mee geprobeerd
pi_82387185
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:48 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ziet er tof uit! Misschien moet ik het ook maar eens proberen!

En ja, het is meer cremekleurig, maar aangezien het meer een experimentje was en mn moeder alleen nog deze pluiswol had, heb ik t daar maar mee geprobeerd
Je kunt ook vilten, dan gaat het ook pluizen. Ik weet alleen niet hoe.
pi_82387512
Even op het account van mijn vriend...;)

Ik heb al een heleboel oude topics van jullie doorgespit. Erg leuke dingen zijn er gemaakt. Zit zelf nog ziek thuis, na een vervelende nasleep van de bevalling. Zocht iets, om de tijd een beetje zinvol te doden. Heb me op het haken gestort en het gaat best lekker.
Nu heb ik 3 patroontjes gekocht voor babyslofjes, maar ik kom maar niet uit de zool. Is er iemand, die zeer geoefend is en al vaker slofjes heeft gemaakt, die eens naar het patroon wil kijken?
Het is zo frustrerend, dat het niet wil lukken en dat ik het weer moet uithalen.

Heb inmiddels al een amigurumi kikker en een mutsje gehaakt en dat gaat goed.
pi_82387852
Karnie, welkom en beterschap! Welke babyschoentjes heb je geprobeerd, want er zijn heir redelijk wat schoentjes-experts...
pi_82387964
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
Karnie, welkom en beterschap! Welke babyschoentjes heb je geprobeerd, want er zijn heir redelijk wat schoentjes-experts...
Ik heb 3 patronen van tjeempie gekocht. De zool moet je bij alle patronen hetzelfde maken.
pi_82388481
Net begonnen aan een kattenspeeltje, maar ik heb geen suprise-ei dingetje voor het belletje, dus die komt later

http://www.lionbrand.com/patterns/80063AD.html

Hij is echt zo gepiept!

Ik vind het alleen altijd zo jammer dat bolletje niet gelijk gaan.... Je moet hem altijd afmaken met grote gaten erin ipv netjes weer 24-18-12 steken te doen, zodat hij even mooi blijft aan allebei de kanten
  zondag 6 juni 2010 @ 13:20:25 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_82391680
Ik krijg geen begincirkels meer gelukt. Heel erg irritant, want ik kan nu niet verder met mijn projectje. Heb echt al wel 15 keer de boel weer uitgehaald.

EN ik zit te wachten op een bestelling, met onder andere van die squeeze dingen, dat wil ik in dit projectje verwerken, maarja, het wil dus nog niet lukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_82392560
Ik zit met te veel ideeen in mijn hoofd, maar niks wat eruit wil komen... ARGH! Ik wil graag iets nintendo-igs weer maken, en het liefst een project met deelprojectjes, maar ik weet effe niet wat. Ik wilde weer een gs-jes-ding maken (Yoshi) maar daar heb ik 384 gsjes voor nodig, en dat klinkt gewoon als te veel in mijn hoofd en nou heb ik daar effe geen zin in. En tunisch kun je natuurlijk een heleboel leuke dingen haken, maar daar zijn mijn naalden niet lang genoeg voor... Ik wilde al bijna alle pokemons maken op die tunische manier en ik heb al een mooi bestandje gevonden van die dingen, maar elke pokemon is ongeveer 80x80, dus dat redt mijn mini-naaldje niet... *zucht*, toch maar gsjes maken dan...
  zondag 6 juni 2010 @ 14:55:05 #211
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82395769
Is dit niet wat voor je Lijnloos? Als tussendoorprojectje.

Kunnen we je ergens mee helpen Troel?

Ik was net op IJburg en daar was kofferbakkenmarkt. Een vriendin stond daar met oa zelfgehaakte kleedjes! Het zag er zo leuk uit! En ik wist helemaal niet dat ze dat deed.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82397664
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef mmascha het volgende:
Is dit niet wat voor je Lijnloos? Als tussendoorprojectje.
die prijs ook die erbij staat... belachelijk... 150 dollar voor zo'n sjaal... hij is wel heel leuk!

hmmm, balen Troel, enig idee hoe het komt? als ik je kan helpen moet je het maar zeggen. (als ik overeen komend garen heb, wil ik wel rondjes voor je maken en je opsturen... )

Inu, hoezo grote gaten erin? dat zie ik op de foto niet zo heel erg terug... maar het is een erg leuk kattenspeeltje!

hoi Karnie! inderdaad, wat voor schoentjes zijn het precies? (linkje naar het patroon of fotootje van hoe het zou moeten worden?) er kunnen vast wel een aantal mensen je helpen...
wie ben je als je onder je eigen account bent? of kom je hier voor het eerst?
  zondag 6 juni 2010 @ 15:55:20 #213
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82398496
Die prijs had ik nog niet eens gezien. Inderdaad belachelijk! En zo netjes vind ik um niet. Dat moet mooier kunnen. Maar dan nog niet voor 150 dollar! Kweenie wat voor uurloon daarin is doorberekend.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zondag 6 juni 2010 @ 16:30:39 #214
52016 Lyssa
music <3
pi_82400483
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef Troel het volgende:
Ik krijg geen begincirkels meer gelukt. Heel erg irritant, want ik kan nu niet verder met mijn projectje. Heb echt al wel 15 keer de boel weer uitgehaald.

EN ik zit te wachten op een bestelling, met onder andere van die squeeze dingen, dat wil ik in dit projectje verwerken, maarja, het wil dus nog niet lukken
Ik gebruik altijd deze http://www.planetjune.com/blog/tutorials/magic-ring-right-handed/ Werkt altijd goed!

Ik ga nu weer aan de slag voor mn Buneary
pi_82401572
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

die prijs ook die erbij staat... belachelijk... 150 dollar voor zo'n sjaal... hij is wel heel leuk!

hmmm, balen Troel, enig idee hoe het komt? als ik je kan helpen moet je het maar zeggen. (als ik overeen komend garen heb, wil ik wel rondjes voor je maken en je opsturen... )

Inu, hoezo grote gaten erin? dat zie ik op de foto niet zo heel erg terug... maar het is een erg leuk kattenspeeltje!

hoi Karnie! inderdaad, wat voor schoentjes zijn het precies? (linkje naar het patroon of fotootje van hoe het zou moeten worden?) er kunnen vast wel een aantal mensen je helpen...
Ik heb nog geen eigen account. Vandaar dat ik onder het account van mijn vriend even gepost heb. Vind ie wel goed Hij is geen actieve poster.

Ik doe precies wat er staat. De zool lukt ook goed, maar als ik dan de rest erop maak, dan gaat het scheef. Heb het 40 keer geprobeerd, mijn schoonmoeder ook en die heeft het ook. Nu vroeg ik me af of er een ervaren slofjeshaakster is, die het ook eens wil proberen, om te kijken of er een fout in het patroon zit, of dat ik toch echt iets fout doe.
Heb het patroon gekocht, dus als email.
pi_82401767
@Troel
Er staan diverse filmpjes op youtube. Zoek crochet magic loop. Zo heb ik mij dat ook eigen gemaakt.
pi_82404291
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef karnie het volgende:
Ik doe precies wat er staat. De zool lukt ook goed, maar als ik dan de rest erop maak, dan gaat het scheef. Heb het 40 keer geprobeerd, mijn schoonmoeder ook en die heeft het ook. Nu vroeg ik me af of er een ervaren slofjeshaakster is, die het ook eens wil proberen, om te kijken of er een fout in het patroon zit, of dat ik toch echt iets fout doe.
Heb het patroon gekocht, dus als email.
Wat is er precies zo scheef bij jouw slofjes? Ik heb laatst ook een slofje gehaakt dat er net zo uitziet, maar ik kan het nu even niet vinden in mijn haakchaos. Het is deze: http://www.bernat.com/pattern.php?PID=4732
(wel even aanmelden, maar dat is heel makkelijk en gratis).
pi_82404399
Karnie, die schoentjes zijn hier ook meerdere keren gemaakt door verschillende personen (waaronder ikzelf). BE heeft een keer een hele goede "tutorial" gemaakt voor het beginstuk, want inderdaad niet heel duidelijk beschreven als je het voor het eerst doet... na een stuk of 4 schoentjes heb je hem redelijk goed onder de knie trouwens... Ik zal effe kijken of ik hem nog heb... PM effe je emailadres, dan stuur ik hem door als ik hem kan vinden... (Neem even aan dat BE dat niet zo erg vind)

Die sjaal is inderdaad wel geinig, maar zeker geen 150 dollar waard... vind het wel een leuk idee moet ik zeggen... eens kijken of ik dat ook kan (en als je daar zoveel mee kan verdienen... )

Vanochtend nog wel eindelijk mijn cactus/speldenkussen gevuld en afgehaakt...
pi_82404448
Karnie, die zijn heel leuk! volgens mij heeft BrightEyes dat patroon ook gemaakt, en volgens mij Lijnloos ook wel... en anders kun je ook kijken in Ravelry (moet je wel eerst een account aanmaken) wie het ook heeft gemaakt van de FOK!groep... ik heb het patroon zelf niet gehaakt, dus ik kan je niet precies helpen ermee...

leuk dat je nu toch mee gaat posten, is wel heel gezellig

Mmascha, die prijs is inderdaad erg achterlijk t.o.v. hoe het eruit ziet, niet echt netjes... ik durf alleen niet te zeggen dat ik het beter kan...
pi_82405160
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat is er precies zo scheef bij jouw slofjes? Ik heb laatst ook een slofje gehaakt dat er net zo uitziet, maar ik kan het nu even niet vinden in mijn haakchaos. Het is deze: http://www.bernat.com/pattern.php?PID=4732
(wel even aanmelden, maar dat is heel makkelijk en gratis).
De neus en het achterstuk staan scheef ten opzichte van het zooltje.
pi_82406214
Bedankt voor de uitleg via de email. Het is alleen weer heel anders, dan de patronen die ik heb gekocht. Dan kom ik niet meer verder...
Baal gewoon zo. Heb de patroontjes gekocht, om voor mijn dochtertje te maken. Mijn zusje gaat namelijk aankomende vrijdag trouwen. Wilde dan slofjes onder haar jurkje en ik heb ook al een mutsje met bloem gehaakt (die overigens erg goed gelukt is).
pi_82406581
Hmm, raar dat het patroon zo anders is, de slofjes zien er namelijk wel hetzelfde uit als die ik heb gedaan... Was meteen even fotootjes aan het terug zoeken, maar ze zijn inderdaad wel iets anders, met 2 straps ipv 1... maar het idee is wel redelijk gelijk volgens mij...

Waar denk je zelf dat het misgaat in het patroon? Welke zin/rij? Misschien kunnen we helpen...
pi_82406738
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, raar dat het patroon zo anders is, de slofjes zien er namelijk wel hetzelfde uit als die ik heb gedaan... Was meteen even fotootjes aan het terug zoeken, maar ze zijn inderdaad wel iets anders, met 2 straps ipv 1... maar het idee is wel redelijk gelijk volgens mij...

Waar denk je zelf dat het misgaat in het patroon? Welke zin/rij? Misschien kunnen we helpen...
Pm je wel even. Kan ik denk ik niet een gekocht patroon online gooien
  zondag 6 juni 2010 @ 19:57:06 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_82409871
Het stomme is, ik weet heel goed hoe het moet, heb tig rondjes gemaakt, maar het wilde gewoon niet lukken. NU heb ik me vanmiddag heel kwaad gemaakt, met het juiste resultaat

Dus nu lukt het weer wel (nouja, alleen met de magic ring, met een ketting vind ik het echt gewoon niet mooi worden).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_82410081
Haken verslavend?!

pi_82410306
Gezellige cactusfamilie!
  zondag 6 juni 2010 @ 20:13:21 #227
52016 Lyssa
music <3
pi_82410798
Toffe cactussen!!

Ik wil een golfjesrand maken, dus een soort van ripple, maar dan veel golfjes. Hoe doe ik dat? En kan ik daarna weer overgaan op een gewone haakronde?

Zoals dit (ietwat kleine) plaatje! (Grotere golven mag ook wel, als dat makkelijker is).

[ Bericht 10% gewijzigd door Lyssa op 06-06-2010 20:25:08 ]
pi_82411648
Arual wat een onwijs leuke potjes heb je voor de cactusfamilie!! En ze zo allemaal bij elkaar
pi_82413212
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:48 schreef karnie het volgende:

[..]

Pm je wel even. Kan ik denk ik niet een gekocht patroon online gooien
ik denk het ook niet...
misschien kun je ook wel een mail/pm sturen naar degene waarvan je het patroon hebt gekocht? misschien weet zij je op tijd te vertellen waar het misgaat...

ik ga zo weer verder met het aapje met de banaan
pi_82413470
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Lyssa het volgende:
Toffe cactussen!!

Ik wil een golfjesrand maken, dus een soort van ripple, maar dan veel golfjes. Hoe doe ik dat? En kan ik daarna weer overgaan op een gewone haakronde?

[ afbeelding ]
Zoals dit (ietwat kleine) plaatje! (Grotere golven mag ook wel, als dat makkelijker is).
Zoiets?
http://crochetingcrab.blo(...)ple-newborn-hat.html
  zondag 6 juni 2010 @ 21:04:30 #231
52016 Lyssa
music <3
pi_82414104
quote:
Ja ongeveer, maar dan andersom idd.. Zou iemand in het nederlands uit kunnen leggen hoe ik moet rippelen?
  zondag 6 juni 2010 @ 21:48:39 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82417115
lyssa, heb je de weblog van attic24 al eens bekeken? daarop legt lucy heel duidelijk het ripple-patroon uit. ook heeft ze duidelijke tutorials voor die geschulpte randjes, bijvoorbeeld aan het eind van de beschrijving van haar inmiddels befaamde tas, en een ander randje heeft ze hier laten zien: 'bobble shell edging'

[ Bericht 20% gewijzigd door trui op 06-06-2010 21:53:44 ]
in de haak.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:49:42 #233
52016 Lyssa
music <3
pi_82417189
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef trui het volgende:
lyssa, heb je de weblog van attic24 al eens bekeken? daarop legt lucy heel duidelijk het ripple-patroon uit. ook heeft ze duidelijke tutorials voor die geschulpte randjes.
Nee? Eens googelen Dankjewel
pi_82417413
Project gevonden! Een speenkoord voor minke... Lekker simpel weghalen effe... Kleurtjes uitgezocht, later nog iets leuks voor erop verzinnen...
  zondag 6 juni 2010 @ 21:54:20 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82417531
lyssa, zie mijn toegevoegde linkjes. dat bespaart je wat gezoek.
in de haak.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:54:52 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82417564
saffier, wat leuk trouwens dat je zo veel aan 't haken bent. ik ben erg benieuwd naar 't dekentje dat je aan 't maken bent!
in de haak.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:56:04 #237
52016 Lyssa
music <3
pi_82417656
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef trui het volgende:
lyssa, zie mijn toegevoegde linkjes. dat bespaart je wat gezoek.
Ja dankjewel! Ik zat te denken dat ik moest beginnen met die ripple, maar kan gewoon het onderkantje van het lijfje andersom beginnen en wel gewoon met een rondje beginnen en dan eindigen met zo'n randje! Helemaal goed, dankjewel, daar kan ik mee uit de voeten!
  zondag 6 juni 2010 @ 21:58:20 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82417847
arual, wat een geweldige collectie is dat geworden!!!
in de haak.
pi_82430597
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

Nou ja, als je weer moet verkleinen sla je een rij over, dus het gaat niet evenredig. En als ik hem dan dichtnaai krijg ik altijd gaten in mn bolletjes, omdat hij anders niet gelijk is...
  maandag 7 juni 2010 @ 10:20:46 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82431961
Oohhh kijk al die cactusjes nou! Wat leuk!

Trui ik ben er gister achtergekomen dat als ik de halve gs-jes die ik heb afmaak, ik al genoeg gsjes heb voor de hele (wiege-)deken en dan ben ik nog niet eens begónnen aan het 3e verschillende gsje wat ik ertussen wil hebben
Ik ga eerst braaf de was wegvouwen en daarna verder aan mijn gs-jes. Ik zal ze binnenkort een uitleggen op tafel en er dan een foto van maken, kan ik eindelijk hier ook eens wat showen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 7 juni 2010 @ 12:11:52 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82436202
lieve cactusjes!!
Kwak
  maandag 7 juni 2010 @ 12:34:51 #242
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82437008
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Saffier het volgende:
Ik ga eerst braaf de was wegvouwen en daarna verder aan mijn gs-jes. Ik zal ze binnenkort een uitleggen op tafel en er dan een foto van maken, kan ik eindelijk hier ook eens wat showen
We zijn benieuwd naar je foto's Saffier!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:14:41 #243
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_82447619
Wat n geweldige dingen zijn er weer gemaakt/gehaakt!!

@ Cropje: heb je misschien een patroontje gemaakt van dat girafje? Ik vind m echt geweldig!!
pi_82448952
Ik ga toch verder met mijn taart. Ik begreep niets van de randjes van het patroon, maar ik heb zelf wat verzonnen en ik vind het mooier dan op de foto
  maandag 7 juni 2010 @ 17:49:19 #245
52016 Lyssa
music <3
pi_82452693
Mijn paradijsvogel kip is klaar! Vleugels lijken beetje teveel op die van een vlinder, maar goed.

Er zit een lusje aan zodat mijn moeder hem ergens aan kan hangen. Alleen het lijfje is echt van een pattern, de rest heb ik een beetje bij elkaar verzonnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyssa op 07-06-2010 17:57:16 ]
pi_82464634
ziet er leuk uit Lyssa! je kunt al een heleboel en maakt superleuke projecten!

Inu, ik snap niet goed waarom je een rij over moet slaan om te minderen... maar die gaatjes in bolletjes bij het dichtnaaien zijn wel heel vervelend... ik moet zeggen dat ik dat zelf niet zo heel erg heb... ik weet niet wat ik anders doe eigenlijk...
pi_82469496
Ik ben vanavond weer bezig met een monstertje... mijn baas is papa geworden gisteren, dus geheel vrijwillig heb ik vanmiddag aangeboden een persoonlijke knuffel voor de kleine meid te maken... Helaas gaat er nét iets meer werk in zitten dan in 1 avond lukt (of ik meot gewoon niet slapen, is toch overrated )

Lyssa, wat mooi is ie geworden... is het nog gelukt met de golfjes? Of was dat niet voor deze?
  maandag 7 juni 2010 @ 22:15:18 #248
52016 Lyssa
music <3
pi_82469652
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben vanavond weer bezig met een monstertje... mijn baas is papa geworden gisteren, dus geheel vrijwillig heb ik vanmiddag aangeboden een persoonlijke knuffel voor de kleine meid te maken... Helaas gaat er nét iets meer werk in zitten dan in 1 avond lukt (of ik meot gewoon niet slapen, is toch overrated )

Lyssa, wat mooi is ie geworden... is het nog gelukt met de golfjes? Of was dat niet voor deze?
Dankje (jij ook mijsje )

De golfjes is voor mn poging voor mn Pokemon, vandaag niet aan gewerkt Dus dat komt morgen denk ik! (Ik had ook een nieuw computerspelletje, dus heb alleen mn paradijsvogeltje afgemaakt )
pi_82469844
ik ga zo lekker naar bed en beginnen aan Jips hoofd (ik was gisteren klaar met de banaan, maar had bij 2 toeren een probleem... als ik het patroon volgde, kwam het aantal steken niet uit bij die twee toeren. verder klopte het wel helemaal. het ziet er zowaar inderdaad uit als een banaan nu alleen nog de strepen erop borduren maar dat komt nog wel )
pi_82482126
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef mijsje het volgende:
ziet er leuk uit Lyssa! je kunt al een heleboel en maakt superleuke projecten!

Inu, ik snap niet goed waarom je een rij over moet slaan om te minderen... maar die gaatjes in bolletjes bij het dichtnaaien zijn wel heel vervelend... ik moet zeggen dat ik dat zelf niet zo heel erg heb... ik weet niet wat ik anders doe eigenlijk...
Ik dus ook niet, maar dit is een standaard bolletjes patroon:
quote:
With C, ch 2.
Rnd 1: Work 6 sc in first ch. Place marker in first st for beg of rnd; move marker up as each rnd is completed.
Rnd 2: Work 2 sc in each st around - 12 sts.
Rnd 3: *2 sc in next st, sc in next st, rep from * around - 18 sts.
Rnd 4: *2 sc in next st, sc in each of next 2 sts, rep from * around - 24 sts.
Rnds 5 - 9: Sc in each sc around. Begin stuffing firmly, insert bell into stuffing.
Rnd 10: *Sc2tog, sc in each of next 2 sts, rep from * around - 18 sts.
Rnd 11: *Sc2tog, sc in next st, rep from * around - 12 sts.
Rnd 12: Sc2tog around.
Fasten off.
Ik zie nu ineens dat je dus idd helemaal geen rij overslaat Waarom krijg ik dan altijd gaten onderin mn balletjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')