Respectquote:
Tooof! Snel afmaken die deken en online zetten, gaan we allemaal op je stemmen!!quote:
Ik haak hem door de voorkant, zo had ik het op een filmpje gezien... maar ik denk dat ik ergens een losse te veel doe. Ga nu aan een nieuw probeerseltje beginnen, kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Rimketje het volgende:
@lijnloos, daar had ik eerst ook last van.
Haak jij de lus door debovenste lus of door de lus aan de voorkant?
wow, lijnloos, wat is ie mooi geworden! en zo netjes!!!quote:
ik vind 'm ook heel leuk & fleurig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Lyssa het volgende:
Ik was op een congres vandaag (lekker in de trein wat octopootjes kunnen haken) en daar had een meisje deze armband om:
[ afbeelding ]
Ik vond t best tof (op het jezus plaatje na) Ze had m niet zelf gemaakt, maar op internet gekocht zei ze.
Denk van wel hoor, het wordt soms gebruikt voor juwelen dus ze zullen wel zo iets moeten hebben denk k. Anders een bouwmarkt denk k ;-)quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:29 schreef _Arual_ het volgende:
Mmm. Van dat stevige maar buigzame ijzerdraad dus. Hebben ze dat ook bij Pipoos? :-)
kun je er geen potlood in stoppen oid?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond mijn amigurumi-up al tof, maar dit hierboven slaat alles.
Ik heb een probleem dat zijdelings met haken te maken heeft. . Ik heb een megagrote cactus gehaakt, een grotere versie van de eerdere cacti. Maar hij heeft last van de zwaartekracht en laat zijn kopje hangen. Weet iemand hoe ik deboel kan verstevigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |