quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey vandaag kan ik ook spelen spelen met mijn gun op kleine kindertjes.
Als het een zondag is komen ze ook wel klagen, dus het maakt toch niet uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je dan al zo nodig zo'n dag moet, doe hem dan tenminste op zondag
Dat ze het doen op 31 april danquote:
Neuh, maar ik ben gewoon een zure onverdraagzame klootzak die vindt dat hij recht heeft op het gebruik van zijn autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en auto's zijn kut.
Mensen gaan maar fietsen, is beter voor leefomgeving dan die stinkende roestbakken op de weg."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
Er zijn tig pleintjes, speeltuinen, grasvelden waar dat soort shit georganiseerd kan worden. Maar nee het moet op de straat en het moet overlast veroorzakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef RaymondK het volgende:
't is idd. belachelijk.
De straat is voor de auto's. De stoep om te spelen. En zelfs daar worden ze moe van tegenwoordig.
Maar dat schreef je zelf ook al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
TS is een asociale, ouwe, zure, stinkende, zeiksnor.
Dan hoeft toch niemand te werken en bovendien ligt heel KLB dan tocch te neuken met de op zaterdagavond gehosselde chicksquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het een zondag is komen ze ook wel klagen, dus het maakt toch niet uit.
dat je denkt dat fokkers een leven hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan hoeft toch niemand te werken en bovendien ligt heel KLB dan tocch te neuken met de op zaterdagavond gehosselde chicks
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef flexoo het volgende:
maar vroegah speelde je lekker meemaar je hebt gelijk! de straatspeeldag is achterhaald
Als je een avatar van House hebt betekent niet dat je je zo hoeft te gedragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:45 schreef EINZ het volgende:
Vandaag is het nationale straatspeeldag. In heel Nederland worden straten afgezet zodat er geen auto’s meer kunnen rijden, opdat de kindertjes er kunnen spelenIk heb zoiets van “tyf op met je kutkind en ga spelen op de kinderboederij ofzo, maar laat mijn straat met rust”. Ik wil gewoon mijn straat in kunnen en daar kan ik geen rennende en schreeuwende kindertjes bij gebruiken
![]()
En dan ook nog al die boze reacties als je er iets van zegt. Van die zeikouders die vinden dat de wereld om hen draait en dat iedereen uit hun weg moet omdat zij kinderen hebben![]()
Klacht: Nationale straatspeeldag waardoor ik niet van mijn rust kan genieten en niet meer de straat in of uit kan rijden
Jawelquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Als je een avatar van House hebt betekent niet dat je je zo hoeft te gedragenlamzak
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Als je een avatar van House hebt betekent niet dat je je zo hoeft te gedragenlamzak
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:55 schreef HugoChavez het volgende:
Het zou elke dag nationale straatspeeldag moeten zijn. Kinderen moeten buiten spelen,Kijk, een pedofiele hippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en auto's zijn kut.
Mensen gaan maar fietsen, is beter voor leefomgeving dan die stinkende roestbakken op de weg.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
En daarbij is het maar een middagje, niet eens de hele dag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het een zondag is komen ze ook wel klagen, dus het maakt toch niet uit.
Inderdaad, ik ben een zure klootzakquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
En daarbij is het maar een middagje, niet eens de hele dag.
En TS, jij moet toch gewoon werken dus je hebt er niet eens last van, of heb je toevallig vandaag een vrije dag?
De straten zijn nooit bedoeld voor auto's. Straten waren bedoeld voor wandelaars, fietsers en paarden, niet voor auto's. Dat er nu overal auto's op rijden zorgt er wel voor dat kinderen bijna nooit meer buiten kunenn spelen. Zeker in steden waar alle trapveldjes volgebouwd worden met torenflats en alle speelplaatsen omgetoverd worden tot parkeerplaats is het best een goed idee om de auto eens een klein beetje minder de ruimte te geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef RaymondK het volgende:
't is idd. belachelijk.
De straat is voor de auto's. De stoep om te spelen. En zelfs daar worden ze moe van tegenwoordig.
Voornamelijk autoluwe straten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
Op zich leuk maar snap dat het overlast kan veroorzaken. Weet niet of ze bv een hele wijk af gaan sluiten of alleen een paar straten. Als het laatste het geval is is er toch weinig aan de hand.
Toch niet bij onsquote:
Welkom in 2010. Paard en wagen is al bijna een eeuw afgeschaft, en zelfs toen werden er mensen aangereden door zo'n paard en wagen combinatie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
Op zich leuk maar snap dat het overlast kan veroorzaken. Weet niet of ze bv een hele wijk af gaan sluiten of alleen een paar straten. Als het laatste het geval is is er toch weinig aan de hand.
[..]
De straten zijn nooit bedoeld voor auto's. Straten waren bedoeld voor wandelaars, fietsers en paarden, niet voor auto's. Dat er nu overal auto's op rijden zorgt er wel voor dat kinderen bijna nooit meer buiten kunenn spelen. Zeker in steden waar alle trapveldjes volgebouwd worden met torenflats en alle speelplaatsen omgetoverd worden tot parkeerplaats is het best een goed idee om de auto eens een klein beetje minder de ruimte te geven.
Zodra er asfalt ligt is de straat bedoeld voor auto's.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De straten zijn nooit bedoeld voor auto's. Straten waren bedoeld voor wandelaars, fietsers en paarden, niet voor auto's. Dat er nu overal auto's op rijden zorgt er wel voor dat kinderen bijna nooit meer buiten kunenn spelen. Zeker in steden waar alle trapveldjes volgebouwd worden met torenflats en alle speelplaatsen omgetoverd worden tot parkeerplaats is het best een goed idee om de auto eens een klein beetje minder de ruimte te geven.
quote:
En dat paard en wagen is veranderd in auto's doet er niet toe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
De straten zijn nooit bedoeld voor auto's. Straten waren bedoeld voor wandelaars, fietsers en paarden, niet voor auto's.
Bullshit. Pleintjes, speeltuinen, grasveldjes. Zelfs Benno L helpt een handje mee. nee kinderen kunnen overal terecht.quote:Dat er nu overal auto's op rijden zorgt er wel voor dat kinderen bijna nooit meer buiten kunenn spelen.
En hoe gaan die mensen dan naar hun werk denk je?quote:Zeker in steden waar alle trapveldjes volgebouwd worden met torenflats en alle speelplaatsen omgetoverd worden tot parkeerplaats is het best een goed idee om de auto eens een klein beetje minder de ruimte te geven.
Fiets? Trein? Metro?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
En hoe gaan die mensen dan naar hun werk denk je?Hoe zetten ze vreten op tafel voor die koters?
Vroeger had ook echt elk gezin 2 keer een paard en wagen voor de deur staan zeker. Niks tegen auto's , wel tegen de hoeveelheid auto's en het gemakzucht waarmee mensen omgaan ermee, voor 200 meter pakken de meesten al de auto.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
En dat paard en wagen is veranderd in auto's doet er niet toe?
Mensen gingen vroeger niet naar hun werk toe voordat er massaal autogereden werd? Mensen KIEZEN ervoor om met de auto te gaan. Je kan ook met de fiets, met de brommer, met de tram, met de trein, met de bus, met de benenwagen etc. En als je zóver weg woont dat je niet binnen een uur met alternatief vervoer op de plaats van bestemming kan zijn woon je imho gewoon te ver weg. (mensen die 50-60km van hun werk wonen en dat doodnormaal vindenquote:En hoe gaan die mensen dan naar hun werk denk je?Hoe zetten ze vreten op tafel voor die koters?
OMGquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vroeger had ook echt elk gezin 2 keer een paard en wagen voor de deur staan zeker. Niks tegen auto's , wel tegen de hoeveelheid auto's en het gemakzucht waarmee mensen omgaan ermee, voor 200 meter pakken de meesten al de auto.
[..]
Mensen gingen vroeger niet naar hun werk toe voordat er massaal autogereden werd? Mensen KIEZEN ervoor om met de auto te gaan. Je kan ook met de fiets, met de brommer, met de tram, met de trein, met de bus, met de benenwagen etc. En als je zóver weg woont dat je niet binnen een uur met alternatief vervoer op de plaats van bestemming kan zijn woon je imho gewoon te ver weg. (mensen die 50-60km van hun werk wonen en dat doodnormaal vinden)
En dat we nu met 10 miljoen autos in NL soms totaal nutteloos rondrijden en daardoor bijna geen ruimte meer hebben voor de kinderen om te spelen dat doet er ook niet toe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef EINZ het volgende:
En dat paard en wagen is veranderd in auto's doet er niet toe?
daaromquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:45 schreef EINZ het volgende:
Vandaag is het nationale straatspeeldag. In heel Nederland worden straten afgezet zodat er geen auto’s meer kunnen rijden, opdat de kindertjes er kunnen spelenIk heb zoiets van “tyf op met je kutkind en ga spelen op de kinderboederij ofzo, maar laat mijn straat met rust”. Ik wil gewoon mijn straat in kunnen en daar kan ik geen rennende en schreeuwende kindertjes bij gebruiken
![]()
En dan ook nog al die boze reacties als je er iets van zegt. Van die zeikouders die vinden dat de wereld om hen draait en dat iedereen uit hun weg moet omdat zij kinderen hebben![]()
Klacht: Nationale straatspeeldag waardoor ik niet van mijn rust kan genieten en niet meer de straat in of uit kan rijden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef EINZ het volgende:
[..]
OMGWe hebben er weer een hoor. Hoe denk jij naar je werk te gaan als je 40 km van je werk woont en er in geen velden of wegen een treinstation te bekennen is?
Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik rijd in de auto om ergens te komen. Ik heb namelijk zoiets dat werk heet. Ik zit niet in de auto om van de airco te genieten ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat we nu met 10 miljoen autos in NL soms totaal nutteloos rondrijden en daardoor bijna geen ruimte meer hebben voor de kinderen om te spelen dat doet er ook niet toe.
Nee, dat kan ik niet geweest zijn. Ik vind dat kinderen binnen moeten blijven en WoW moeten spelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef Droomert het volgende:
TS was jij niet die persoon die zeurde dat kinderen tegenwoordig verwent zijn en nooit meer buitenspelen?
geef jij eens heel snel mijn busje terug!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ik laat mijn busje verstandig langs de kant staan voor de kinderen
Ik ben niet zo'n autoverslaafde, en ben gewoon verhuisd naar de plaats waar mijn werk zich bevind, daarom kan ik dagelijks 6 kilometer enkele reis fietsen langs een kanaal zonder autos. Mijn auto heb ik ook maar de deur uit gedaan. Moet ik voor mijn werk ergens een keer naar toe neem ik wel een auto van de zaak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik rijd in de auto om ergens te komen. Ik heb namelijk zoiets dat werk heet. Ik zit niet in de auto om van de airco te genieten ofzo.
Waar woon je als je binnen 40km geen treinstation kan vinden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef EINZ het volgende:
[..]
OMGWe hebben er weer een hoor. Hoe denk jij naar je werk te gaan als je 40 km van je werk woont en er in geen velden of wegen een treinstation te bekennen is?
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben niet zo'n autoverslaafde, en ben gewoon verhuisd naar de plaats waar mijn werk zich bevind
Sinds waneer wordt je ziek van regen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef brainbird het volgende:
Ik hoop dat het keihard gaat regenen, dat die kindertjes lekker nat en ziek worden...!!!!
Maar je hebt er vandaag toch helemaal geen last van, je beweerde laatste dat je rond half 9 naar je werk gaat, neem aan dat je dan niet voor 16.00 thuis bent of wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?
Dan moet de baas een goede reden hebben om mij te ontslaan. Het bedrijf zit in een nieuw pand en is nogal verbonden met deze stad dus ik zie ze dit bedrijf niet zo snel meer verplaatsen. Op zijn hoogste nog wel een keer failliet gaan, maar genoeg andere technische bedrijven in de omgeving waar ik kan werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?
Ohnee de wereld vergaat, de auto moet iets verderop geparkeerd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet de baas een goede reden hebben om mij te ontslaan. Het bedrijf zit in een nieuw pand en is nogal verbonden met deze stad dus ik zie ze dit bedrijf niet zo snel meer verplaatsen. Op zijn hoogste nog wel een keer failliet gaan, maar genoeg andere technische bedrijven in de omgeving waar ik kan werken.
Ik hoop dat ze straks lekker aan het spelen zijn in je straat en dat je je auto 1 KM verder weg mag zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |