quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey vandaag kan ik ook spelen spelen met mijn gun op kleine kindertjes.
Als het een zondag is komen ze ook wel klagen, dus het maakt toch niet uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je dan al zo nodig zo'n dag moet, doe hem dan tenminste op zondag
Dat ze het doen op 31 april danquote:
Neuh, maar ik ben gewoon een zure onverdraagzame klootzak die vindt dat hij recht heeft op het gebruik van zijn autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en auto's zijn kut.
Mensen gaan maar fietsen, is beter voor leefomgeving dan die stinkende roestbakken op de weg."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
Er zijn tig pleintjes, speeltuinen, grasvelden waar dat soort shit georganiseerd kan worden. Maar nee het moet op de straat en het moet overlast veroorzakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef RaymondK het volgende:
't is idd. belachelijk.
De straat is voor de auto's. De stoep om te spelen. En zelfs daar worden ze moe van tegenwoordig.
Maar dat schreef je zelf ook al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
TS is een asociale, ouwe, zure, stinkende, zeiksnor.
Dan hoeft toch niemand te werken en bovendien ligt heel KLB dan tocch te neuken met de op zaterdagavond gehosselde chicksquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het een zondag is komen ze ook wel klagen, dus het maakt toch niet uit.
dat je denkt dat fokkers een leven hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan hoeft toch niemand te werken en bovendien ligt heel KLB dan tocch te neuken met de op zaterdagavond gehosselde chicks
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef flexoo het volgende:
maar vroegah speelde je lekker meemaar je hebt gelijk! de straatspeeldag is achterhaald
Als je een avatar van House hebt betekent niet dat je je zo hoeft te gedragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:45 schreef EINZ het volgende:
Vandaag is het nationale straatspeeldag. In heel Nederland worden straten afgezet zodat er geen auto’s meer kunnen rijden, opdat de kindertjes er kunnen spelenIk heb zoiets van “tyf op met je kutkind en ga spelen op de kinderboederij ofzo, maar laat mijn straat met rust”. Ik wil gewoon mijn straat in kunnen en daar kan ik geen rennende en schreeuwende kindertjes bij gebruiken
![]()
En dan ook nog al die boze reacties als je er iets van zegt. Van die zeikouders die vinden dat de wereld om hen draait en dat iedereen uit hun weg moet omdat zij kinderen hebben![]()
Klacht: Nationale straatspeeldag waardoor ik niet van mijn rust kan genieten en niet meer de straat in of uit kan rijden
Jawelquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Als je een avatar van House hebt betekent niet dat je je zo hoeft te gedragenlamzak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |