Ik heb toen bijna mn enkel gebrokenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter wel. Ik ga echt op lazarus dan.
Dat klinkt wel heel tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, ben toevallig net vandaag teruggekomen in Kaapstad na een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Swaziland en Zimbabwe. Helaas is deze vakantie weer voorbij. Was in één woord geweldig.
Hier hebben ze ook geen gala voor examenleerlingen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja kut he, wij hebben dus geen gala![]()
![]()
. En wel diploma uitreiking maar volgens mij is dat echt "hier diploma, handtekening doei". ROC
.
Vorig jaar wel gala gehad en toen was ik ook wel verrrr, haha super vet is dat. Heb jij wel toch Wd?
Eerder de tijd ervoor, hele dagen in de zon voor de school chillen op die bankjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, krijg weer nostalgische herinneringen aan de examentijd en de tijd die daarna volgde
Zoveel goeie verhalen, die allemaal tot de conclusie hebben: Daar had je bij moeten zijn
Klinkt erg vet inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, ben toevallig net vandaag teruggekomen in Kaapstad na een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Swaziland en Zimbabwe. Helaas is deze vakantie weer voorbij. Was in één woord geweldig.
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu zijn die verhalen er niet meer en voel jij je kut.
Ja wtf is dat voor onzin, dat is echt zo leuk hequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook geen gala voor examenleerlingen..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eerder de tijd ervoor, hele dagen in de zon voor de school chillen op die bankjes
Wij hebben ook geen gala.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja kut he, wij hebben dus geen gala![]()
![]()
. En wel diploma uitreiking maar volgens mij is dat echt "hier diploma, handtekening doei". ROC
.
Vorig jaar wel gala gehad en toen was ik ook wel verrrr, haha super vet is dat. Heb jij wel toch Wd?
De meeste scholen hebben gewoon voor alle leerlingen ieder jaar een gala. Bij ons is dat ingebouwd met de grote avond en is dat ons enige bovenbouwfeestquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor onzin, dat is echt zo leuk he![]()
.
Dat deed ik zes jaar lang al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eerder de tijd ervoor, hele dagen in de zon voor de school chillen op die bankjes
Hadden wij ook niet. Maar goed ook, want ik en een jurk passen toch niet echt bij elkaar.quote:
Tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken maar het is moeilijk omdat ik altijd alleen maar sets luister en van de helft de naam/mix niet weet/kan vinden.quote:
Bij mij waren er best wel veel in pak.. Ofja nee dat lieg ik eeeentje maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hadden wij ook niet. Maar goed ook, want ik en een jurk passen toch niet echt bij elkaar.
Man ik heb zo'n mooie jurk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hadden wij ook niet. Maar goed ook, want ik en een jurk passen toch niet echt bij elkaar.
Dat was het ook zeer zeker. Veel indrukken op gedaan, nieuwe mensen leren kennen, schitterende omgeving, goede temperatuur, geluk aan mijn zijde (binnen 24 uur de big 5 zienquote:
Nog anderhalve maand. Tijd vliegt voorbij. Eerst nog ff het WK meepakken en dan maar eens rustig gaan bekijken wat ik ga doen verder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klinkt erg vet inderdaad.
Binnenkort dus weer terug in Nederland. Lijkt me best een vrij grote omschakeling
Nederland sterft van het geld, maar gouden handdrukken voor debielen die hun werk niet konden doen heeft voorrang op het zorgen voor mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zozeer ligt aan dat er geen mensen zijn die het werk willen doen, er is gewoon geen geld om meer mensen aan te nemen.
Ik heb volgend jaar een bruiloft van een vriendin en ik zit echt te prakkiseren wat ik nu aan zal trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij waren er best wel veel in pak.. Ofja nee dat lieg ik eeeentje maar. Maar stond der wel goed, niemand zag haar ook in een jurk..
Omg.quote:
Beter trek je gewoon een jurk aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar een bruiloft van een vriendin en ik zit echt te prakkiseren wat ik nu aan zal trekken.![]()
[..]
Omg.!
Sure, hun.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nederland sterft van het geld, maar gouden handdrukken voor debielen die hun werk niet konden doen heeft voorrang op het zorgen voor mensen.
Ik maak me pas echt zorgen sinds ik weet dat politici dommer zijn dan veel Nederlanders. Dat uurtje met die VVD gek op FOK! heeft er ook weer geen goed aan gedaan. Die man is politicus en hoort mee te helpen een land te besturen, maar hij is zo dom als het achtereind van een koe, hij kan niet eens zijn mening op een fatsoenlijke manier omzetten in een duidelijke post.
Ik ga nu slapen, omdat ik morgen die figuratie-zooi heb, maar om eerlijk te zijn, als je merkt dat de bestuurders van je land dommer zijn dan je zelf bent, gaat er iets niet goed.
Trusten.
Nee, samen met een andere student hier een auto gehuurd.quote:
't Voelde als thuiskomen in NL na vakantie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Oh en was het niet raar om 'weer thuis te komen'... in Zuid Afrika
Ja, dat wil ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter trek je gewoon een jurk aan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaan er mensen trouwens naar dirty dutch in almere? 19-06 is dat.
Neem mee naar boven danquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet mn malibu cola atten. Ik wil naar boven.
Nog geen concrete plannen maar ik wil er wel heen, wat een zieke line-upquote:
Nee, zijn vrienden willen niet zei hij net.quote:
Hm oke, zelf wel al concrete plannen met een paar vrienden ->quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog geen concrete plannen maar ik wil er wel heen, wat een zieke line-up
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Fascination het volgende:
Het voelt als een hindernis.De meeste vrouwen trekken gewoon een jurk aan en tadaa, maar bij mij voelt dat niet natuurlijk of zo.
Maar ik ga het proberen. Ik moet er tzt ook wel aan denken m'n benen te ontharen, zou wel weer typisch zijn als ik dat vergeet.
O. JAMMER HAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zijn vrienden willen niet zei hij net.
Ga je zeker ook lopen zeggen tegen iedereen dat je dronken bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben echt vervelend als ik malibu drink.![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BWN EGT DROKNE MAN HAHAWUEHAAHAHA BREEZERS HAHAHA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je zeker ook lopen zeggen tegen iedereen dat je dronken bent
Waarom doe je niet gewoon iets leuks aan waar je je wel goed in voelt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Fascination het volgende:
Het voelt als een hindernis.De meeste vrouwen trekken gewoon een jurk aan en tadaa, maar bij mij voelt dat niet natuurlijk of zo.
Maar ik ga het proberen. Ik moet er tzt ook wel aan denken m'n benen te ontharen, zou wel weer typisch zijn als ik dat vergeet.
Omdat ik uit m'n comfortzone moet stappen en me moet ontwikkelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon iets leuks aan waar je je wel goed in voelt?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik uit m'n comfortzone moet stappen en me moet ontwikkelen.![]()
![]()
M'n clitoris klopt van opwinding.quote:
Je moet een gewone spijkerbroek aandoen en dan zo'n lang shirt wat nu helemaal "in" is(aka 1 op 2 vrouwen heeft het aan)quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik uit m'n comfortzone moet stappen en me moet ontwikkelen.![]()
![]()
Tof, ik hoop wel dat ik kan want het is hier ook echt om de hoek. Ik kan zelfs naar Almere toe zeilen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hm oke, zelf wel al concrete plannen met een paar vrienden ->
Hoeveelste keer is dit dat je malibu zegt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit klinkt goed.quote:
Die is wel leuk ja, al vind ik dat soort muziek zonder zang vaak leuker.quote:
Ik heb nog heel wat gig van MiVer:quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga te snel met illegaal luistervoer binnenhalengeen tijd om alles te luisteren straks
driede.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit dat je malibu zegt?
Thanks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:57 schreef MouzurX het volgende:
Fas:
~12:10, ~31:50 en 1:00:10 zijn leuk, maar eigenlijk is alles leuk![]()
http://www.2shared.com/au(...)10-11-2007deel2.html
Ik heb zoveul mooie plaatjes geschoten nu ik dat zo eens terugkijk.quote:
Ehhh ff kijken, had zomaar een willekeurige upload site gepaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:03 schreef Fascination het volgende:
Wtf is dat voor vage site. Ik snap er niets van.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Na een 30 sec ofzo komt er die "file info" en dan staat er heel klein Save file to your PC: click here" om te downloaden
Trusten.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:26 schreef Devvie het volgende:
Ik ruik aids aankomen
Een significant resultaat, ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef kurk_droog het volgende:
WHIIIIII![]()
beter slapen na deze vermoeiend onderhandelingen. Ben heel het land afgereisd om tot dit resultaat te komen
Zal altijd zo blijven. Waar ik ook ben, remlof ruikt het.. Meestal was het bij onraad.. nu bij een plezierige userquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een profeet
[..]
[..]
remlof op je trekhaak
En dan durven zeggen dat je tegen drank kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheidquote:
Ik word niet serieus genomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:33 schreef Fascination het volgende:
Zeg 4ebe, is deze opleiding niet iets voor jou? Circus hbo'ers.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheid
Heb ik nog wat gemist in KLB? Sinds december hier niet meer geweest
Grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheid
boh, als ik over de scheef zou willen gaan dan zou ik nu een bepaalde ziekte kunnen noemen of baggertopic openen en dan ook klaarquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word niet serieus genomen![]()
Anders heb ik nog wel wat kandidaten in mijn klas zitten die voor deze opleiding in aanmerking komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |