Oh ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef MouzurX het volgende:
Na een 30 sec ofzo komt er die "file info" en dan staat er heel klein Save file to your PC: click here" om te downloaden
Trusten.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:26 schreef Devvie het volgende:
Ik ruik aids aankomen
Een significant resultaat, ja?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef kurk_droog het volgende:
WHIIIIII![]()
beter slapen na deze vermoeiend onderhandelingen. Ben heel het land afgereisd om tot dit resultaat te komen
Zal altijd zo blijven. Waar ik ook ben, remlof ruikt het.. Meestal was het bij onraad.. nu bij een plezierige userquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een profeet
[..]
[..]
remlof op je trekhaak
En dan durven zeggen dat je tegen drank kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben echt vervelend als ik malibu drink.![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheidquote:
Ik word niet serieus genomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:33 schreef Fascination het volgende:
Zeg 4ebe, is deze opleiding niet iets voor jou? Circus hbo'ers.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheid
Heb ik nog wat gemist in KLB? Sinds december hier niet meer geweest
Grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op mijn trekhaak wil je niet zitten..grootheid
boh, als ik over de scheef zou willen gaan dan zou ik nu een bepaalde ziekte kunnen noemen of baggertopic openen en dan ook klaarquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word niet serieus genomen![]()
Anders heb ik nog wel wat kandidaten in mijn klas zitten die voor deze opleiding in aanmerking komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |