Ik heb volgend jaar een bruiloft van een vriendin en ik zit echt te prakkiseren wat ik nu aan zal trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij waren er best wel veel in pak.. Ofja nee dat lieg ik eeeentje maar. Maar stond der wel goed, niemand zag haar ook in een jurk..
Omg.quote:
Beter trek je gewoon een jurk aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar een bruiloft van een vriendin en ik zit echt te prakkiseren wat ik nu aan zal trekken.![]()
[..]
Omg.!
Sure, hun.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nederland sterft van het geld, maar gouden handdrukken voor debielen die hun werk niet konden doen heeft voorrang op het zorgen voor mensen.
Ik maak me pas echt zorgen sinds ik weet dat politici dommer zijn dan veel Nederlanders. Dat uurtje met die VVD gek op FOK! heeft er ook weer geen goed aan gedaan. Die man is politicus en hoort mee te helpen een land te besturen, maar hij is zo dom als het achtereind van een koe, hij kan niet eens zijn mening op een fatsoenlijke manier omzetten in een duidelijke post.
Ik ga nu slapen, omdat ik morgen die figuratie-zooi heb, maar om eerlijk te zijn, als je merkt dat de bestuurders van je land dommer zijn dan je zelf bent, gaat er iets niet goed.
Trusten.
Nee, samen met een andere student hier een auto gehuurd.quote:
't Voelde als thuiskomen in NL na vakantie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Oh en was het niet raar om 'weer thuis te komen'... in Zuid Afrika
Ja, dat wil ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter trek je gewoon een jurk aan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaan er mensen trouwens naar dirty dutch in almere? 19-06 is dat.
Neem mee naar boven danquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet mn malibu cola atten. Ik wil naar boven.
Nog geen concrete plannen maar ik wil er wel heen, wat een zieke line-upquote:
Nee, zijn vrienden willen niet zei hij net.quote:
Hm oke, zelf wel al concrete plannen met een paar vrienden ->quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog geen concrete plannen maar ik wil er wel heen, wat een zieke line-up
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Fascination het volgende:
Het voelt als een hindernis.De meeste vrouwen trekken gewoon een jurk aan en tadaa, maar bij mij voelt dat niet natuurlijk of zo.
Maar ik ga het proberen. Ik moet er tzt ook wel aan denken m'n benen te ontharen, zou wel weer typisch zijn als ik dat vergeet.
O. JAMMER HAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zijn vrienden willen niet zei hij net.
Ga je zeker ook lopen zeggen tegen iedereen dat je dronken bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben echt vervelend als ik malibu drink.![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BWN EGT DROKNE MAN HAHAWUEHAAHAHA BREEZERS HAHAHA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je zeker ook lopen zeggen tegen iedereen dat je dronken bent
Waarom doe je niet gewoon iets leuks aan waar je je wel goed in voelt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Fascination het volgende:
Het voelt als een hindernis.De meeste vrouwen trekken gewoon een jurk aan en tadaa, maar bij mij voelt dat niet natuurlijk of zo.
Maar ik ga het proberen. Ik moet er tzt ook wel aan denken m'n benen te ontharen, zou wel weer typisch zijn als ik dat vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |