quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef -Menn0- het volgende:
Betaald![]()
Zaterdag 2 super vette gitaren erbijMet behulp van Svy
![]()
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Waar men een hekel heeft aan mensen die 'pendaal' zeggen.
Ja ik heb het in de muziekwinkel wel eens mensen zo horen uitsprekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ja geen idee. Alsof iemand er ooit een NNNNNN in uitspreekt!
EMG's ja ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef guitarist het volgende:
Dit wil ik ook op mijn Indie. Of iets vergelijkbaars.
http://twitpic.com/1t46we
Komt niet echt uit met de centjes enzo maar wilde ze allebei al heel lang en heel graagquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef guitarist het volgende:
Dat jij allemaal mooie gitaartjes koopt.
Jos Verstappen zei het ook altijd als hij het over zijn formule 1 auto hadquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, een gele hond met een triangel.
wat voor merk gitaar is dit? Ziet er wel vet uit, ook de neck ziet er wel goed uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef guitarist het volgende:
Dit wil ik ook op mijn Indie. Of iets vergelijkbaars.
http://twitpic.com/1t46we
Want ipv een auto is het een...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jos Verstappen zei het ook altijd als hij het over zijn formule 1 auto had
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:35 schreef Patrijz het volgende:
[..]!
Menno, gaat lekker met die concerten van je of niet?
Lijkt op een gemodde Musicman Axisquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
wat voor merk gitaar is dit? Ziet er wel vet uit, ook de neck ziet er wel goed uit.
Schijnt hip te zijn, optredens afgelasten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja gaat lekkerNewton Faulkner afgelast, John Mayer afgelast en Stone Sour kan ik niet
Te gekke gitaar!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Muddy Waters telecaster? (met een beschadiging aan de kop)
Huh, zo lang heb je die toch nog niet? Ontevreden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Muddy Waters telecaster? (met een beschadiging aan de kop)
Als ik vrijdag toevallig iemand zie staan op een bushalte met 2 gitaren, dan overval ik hemquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Komt niet echt uit met de centjes enzo maar wilde ze allebei al heel lang en heel graag
Als ik weer eens langs kom mag je er wel op spelen
Ik kan goedkoop een Indie er bij kopen. En het geld kan ik wel gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Huh, zo lang heb je die toch nog niet? Ontevreden?
Pendaal is gewoon goed Brabants voor pedaal, hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Pendaal is gewoon goed Brabants voor pedaal, hoor
Ik snap 'gewoon' in deze zin niet echt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap de combo 'goed' en 'Brabants' ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik snap 'gewoon' in deze zin niet echt.
sinds wanneer is dat Brabants?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Stomme kut geiten met hun eigen woorden, is Zuid Hollands voor Brabandersquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stomme kut geiten met hun eigen woorden, is Zuid Hollands voor Brabanders
Dat zeg ik niet want dan krijg ik ruzie met Deanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Patrijz het volgende:
[..]! Ben benieuwd hoe je Friesen dan noemt...
In Delft misschien. In Rotterdam noemen we dat 'heidenen'quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet alleen met Deanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan krijg ik ruzie met Dean
als ge dat vindt: blijf dan maar zo boven de rivieren in uwer eigen land...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef TeleluvR het volgende:
Heel die zuidelijke tak noemen we toch gewoon belgie/duitsland?
Da's een goede ruil: Heb je nu thuis iemand voor de (af-)was!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's een goede ruil: Heb je nu thuis iemand voor de (af-)was!
Wtfquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En die Svy komt nu je huishouden doen ?
Alles! Alles! Alles!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef -Menn0- het volgende:
Wist niet dat zo'n Pod XT Live dat ook kon
Op papier...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ze zijn dusdanig vergelijkbaar dat het opzich geen probleem moet zijn
Als je er vanuit gaat dat hij gewoon in orde isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op papier...
Voor hetzelfde geld heeft dat ding een maand in een plas met kokend water gelegen
Ik ook... maar je kan pech hebben!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat hij gewoon in orde is
Als je genaaid bent door die veiling dan mag je die EC1000 houden hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dat kan welDat er een briefje bij zit met groot er op: bedankt voor het geld sukkel!!!!!!!!!!!!!!
En ook de POD XT? Ik hoor een kans!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je genaaid bent door die veiling dan mag je die EC1000 houden hoor.
Dat is liefquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je genaaid bent door die veiling dan mag je die EC1000 houden hoor.
Heb de gitaren toen in de winkel zien hangen, was niets mis mee hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dat kan welDat er een briefje bij zit met groot er op: bedankt voor het geld sukkel!!!!!!!!!!!!!!
Friezen. Met een z.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Patrijz het volgende:
[..]! Ben benieuwd hoe je Friesen dan noemt...
quote:
Ja, als het goed is welquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Even een vraagje, stel je hebt een versterker met een pre gain en een post gain. Ik ga er vanuit dat die versterker dan net als mijn versterker twee voorversterker triodes heeft. Klopt het onderstaande dan?
input > eerste preamp triode > pre gain potmeter > tweede preamp triode > post gain potmeter > eindtrap > output
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
Er was zelfs publiek bij zaterdag. Nu bewijs met foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ccolquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef guitarist het volgende:
Voor de mensen met een iPhone, iPod Touch of iPad:
http://itunes.apple.com/app/polytune/id364009203?mt=8
quote:
WTF! Als ik die link klikt start hij automatisch iTunes op...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef guitarist het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaaf! Alleen jammer dat mijn iPod Touch van de 1e generatie is, dus geen microfoonquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef guitarist het volgende:
21 graden en een strak blauwe luchtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoop dat het zaterdagmiddag wat mooi weer is, want dan moeten we buiten spelen
's Middags 14:00 voor het gemeentehuis in Stiens, of all placesquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
21 graden en een strak blauwe lucht
Ik hoop het ook, vandaag morgen en overmorgen nog opbouwen, en dan zaterdag Vestrock ( www.vestrock.nl )quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
Beter!
Ik hoop ook op mooi weer dit weekend ben ik wel aan toe... (en dan niet als ik moet werken!)
Je gaat bekers rapen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, vandaag morgen en overmorgen nog opbouwen, en dan zaterdag Vestrock ( www.vestrock.nl )
En ik ben Crew
Dat weten we wel, daarom zetelt de regering bij onsquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
ach...ze weten niet beter, zeggen wij dan
Cool! Heb laatst met het pedaal in handen gestaan, tof dingetje. Maar dit is graties, ook fijn!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef guitarist het volgende:
Crew zijn is zeker stoerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, vandaag morgen en overmorgen nog opbouwen, en dan zaterdag Vestrock ( www.vestrock.nl )
En ik ben Crew
Nee, dat is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weten we wel, daarom zetelt de regering bij ons.
Nee, opbouwen komende dagen, en zaterdag lekker vrij om te gaan en te staan waar ik wilquote:
Gewoon cool dat er eindelijk iets groots is. Ik ben niet fan van de acts, maar het gaat zeker een feestje worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Crew zijn is zeker stoer
Alleen trekt die line-up me totaal niet
Je was de 'n' vergetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool! Heb laatst met het pendaal in handen gestaan, tof dingetje. Maar dit is graties, ook fijn!
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixersquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het nut van fullstacks nog steeds niet gezien![]()
neemt ruimte in en kost je een hernia
Ja dat is waar, als je je full stack speakers naast elkaar zet heb je een breder geluid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixers) en als je zoals ik met twee top's dual mono speelt is het ideaal om je geluid breeeeder te maken (Niet harder maaaaar breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder)
![]()
* Je zeult je wel een breuk ja dat klopt
Met zo'n ding ga je geen vrienden maken met de geludismanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixers) en als je zoals ik met twee top's dual mono speelt is het ideaal om je geluid breeeeder te maken (Niet harder maaaaar breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder)
![]()
* Je zeult je wel een breuk ja dat klopt
Dat vind ik eigenlijk maar een beetje gepats, vind eigenlijk gewoon een 4x12 + top het mooiste lekker simpelquote:
Zie het zo,quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als je je full stack speakers naast elkaar zet heb je een breder geluid.
Maar jij speelt punkrock dus dan maakt het niet uit of je strak speeltquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb juist dat het me weinig boeit of ik die andere gitarist hoor aangezien ik mezelf duidelijk eruit wil horen komen op het podium, en dan bas en drums om me te orienteren.
-1 kudo van mij dus
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijftquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar jij speelt punkrock dus dan maakt het niet uit of je strak speelt![]()
Als je WEL strak wil spelen is mijn tip zeker het overwegen waard.
Metal is toch even wat anders met de vele breaks en tempowisselingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijft![]()
Maar bij metal ook, ik snap je punt ook wel, maar ik vind het overdreven gedoe om daarvoor zoveel materiaal mee te slapen, als ik zie wat er nu al allemaal mee moet
Dat maakt toch geen zak uit met het feit dat het beide strak moet djeezquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Metal is toch even wat anders met de vele breaks en tempowisselingenik heb ervaren dat met de duaal mono oplossing je een veel betere live strakheid kan krijgen als je de moeite ervoor doet.
Ja je moet een paar kubieke meters gear meer meeslepen maar het is het imho waard
Ja, want dan speel je 20 nummers lang achtsten. En daar doe je 6 minuten overquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijft![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Alsof punk geen breaks of tempowisselingen heeft![]()
Je kunt veel beter die gast die het podiumgeluid doet een trap onder zijn hol geven zodat hij zijn werk goed doet.
Been there done that got .... arrestedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Je kunt veel beter die gast die het podiumgeluid doet een trap onder zijn hol geven zodat hij zijn werk goed doet.
iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Ja en bij metal is na 6 minuten lang achtsten eindelijk zo'n nummer voorbijquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want dan speel je 20 nummers lang achtsten. En daar doe je 6 minuten over.
Dit is het raarste wat ik ooit gehoord heb. Als hij een fout maakt raak jij in de war omdat je hem ook hoort.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zie het zo,
2 gitaristen
1 links
de ander rechts
de bovenkast links geeft het geluid van de gitarist links
de bovenkast rechts geeft het geluid van de rechter gitarist
onderkasten precies omgedraaid![]()
Je gaat live veel strakker spelen omdat je jezelf en de andere gitarist veel beter kan horen![]()
*** Probeer dit niet uit te leggen aan PA gasten dat lukt je niet..... in de meeste gevallen
Nee hoor. Dat is 6 minuten lang 16denquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en bij metal is na 6 minuten lang achtsten eindelijk zo'n nummer voorbij
Wij hebben zo vaak de geluidsman van de zaal willen martelen dat het me standaard lijkt dat je of een eigen geluidsman hebt of je jezelf moet indekken tegen de incapabiliteit van de standaard geluidsman....quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd
En zoals ik al zei gewoon fatsoenlijk onderling contact zorgt daar al een eind voor.
Kick en snare op je monitor? Waarom, heb je een aaidrummer? Zoals onze drummer speelt hoor je de snare nog in de volgende postcodequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dit is het raarste wat ik ooit gehoord heb. Als hij een fout maakt raak jij in de war omdat je hem ook hoort.
Ik heb (bij grotere podia) kick & snare op m'n monitor en eigen gitaar, eigen zang & eigen synth voor de rest niks.
Het is ook belangrijk dat op je rider staat wat je ongeveer wilt, dat scheelt al heel veel gedoe bij de soundcheck
Muwoa het verschilt wel heel erg, maarja soms speel je in kleine zaken waar dan weer een vrijwilliger achter de knoppen staat die er gewoon niet zo handig mee zijn, iemand die je mee hebt die hem wat aanwijzingen kan geven scheelt al een hoop. Maar bij grotere zalen met een eigen podiumtafel zit je er al een stuk beter voor ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wij hebben zo vaak de geluidsman van de zaal willen martelen dat het me standaard lijkt dat je of een eigen geluidsman hebt of je jezelf moet indekken tegen de incapabiliteit van de standaard geluidsman....
Snare gaat meestal wel okee ja, vooral kick vind ik wel fijn, die en de bas wil ik sowieso beide duidelijk hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kick en snare op je monitor? Waarom, heb je een aaidrummer? Zoals onze drummer speelt hoor je de snare nog in de volgende postcode.
Ik heb altijd toetsen, zang en de gitarist aan de andere kant van het podium op de monitor. De gitarist naast me hoor ik wel via zijn stack of anders zijn monitor. Mijzelf hoor en voel ik wel door de vloerdelen heen.
Mja, dat is zo vermoeiend vaak. Soms krijg je te maken met vrijwilligers die echt n00bs zijn maar graag willen leren en met je mee denken, maar je hebt ook betweterige kneuzen die alles vooral hard willen zetten of alles van je geluid maken behalve ook maar iets wat op het geluid uit je versterker komt (qua FoH). Op het podium gaat het meestal wel goed, al is het vaak wel moeilijk om het goede door de goede monitor te krijgen. Ik heb geen idee of wij zulke ongebruikelijke dingen willen, volgens mij niet. En we hebben soms nog wel dat toetsen keihard op de monitor van de drummer blazen, terwijl hij daar niet om gevraagd heeft en voor geen mogelijkheid zo'n figuur er van te overtuigen is dat dat uit moetquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar sinds dat ik alles gewoon goed doorneem heb ik geen echt slecht podiumgeluid meer gehad
Het ligt ook voor een groot deel aan de tijd die je hebt om te sound checken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa het verschilt wel heel erg, maarja soms speel je in kleine zaken waar dan weer een vrijwilliger achter de knoppen staat die er gewoon niet zo handig mee zijn, iemand die je mee hebt die hem wat aanwijzingen kan geven scheelt al een hoop. Maar bij grotere zalen met een eigen podiumtafel zit je er al een stuk beter voor ja.
Maar sinds dat ik alles gewoon goed doorneem heb ik geen echt slecht podiumgeluid meer gehad
Nee het meest irritante is nog dat ze áltijd van te voren om een stageplan vragen via de mail, maar ze uit zichzelf er gewoon nóóit naar kijken, of ze zorgen dat het uberhaubt bij de geluidsman terecht komtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, dat is zo vermoeiend vaak. Soms krijg je te maken met vrijwilligers die echt n00bs zijn maar graag willen leren en met je mee denken, maar je hebt ook betweterige kneuzen die alles vooral hard willen zetten of alles van je geluid maken behalve ook maar iets wat op het geluid uit je versterker komt (qua FoH). Op het podium gaat het meestal wel goed, al is het vaak wel moeilijk om het goede door de goede monitor te krijgen. Ik heb geen idee of wij zulke ongebruikelijke dingen willen, volgens mij niet. En we hebben soms nog wel dat toetsen keihard op de monitor van de drummer blazen, terwijl hij daar niet om gevraagd heeft en voor geen mogelijkheid zo'n figuur er van te overtuigen is dat dat uit moet.
Ja dat is ook wel belangrijk natuurlijk, soms willen ze teveel op een avond en moet het maar in notime omgezet worden en dan richt zo'n geluidsman zich vooral op het fatsoenlijk krijgen van het zaalgeluid, het podium geluid lijkt dan opeens weer van een heel stuk minder belang, terwijl dat eigenlijk weer het belangrijkste is om uiteindelijk goeie muziek de zaal in te krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het ligt ook voor een groot deel aan de tijd die je hebt om te sound checken.
Als je weinig tijd hebt kan je het shaken met niet standaard vragen/opstellingen.
Meestal hadden wij weinig tot GEEN tijd voor een sound check dus ga je jezelf wapenen tegen onkunde van de (goedwillende) geluidsman.
* Ik heb er respect voor hoor om vaak voor gratis of een paar biertjes al die zeikerds van muzikanten aan te horen het is nooit goed dus complimenten kan je niet verwachten....
Standaard kwaal toetsen geven geen tot weinig vervorming/feedback dus kan je die lekker HARD zetten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En we hebben soms nog wel dat toetsen keihard op de monitor van de drummer blazen, terwijl hij daar niet om gevraagd heeft en voor geen mogelijkheid zo'n figuur er van te overtuigen is dat dat uit moet.
haha, als je een andere er voor in de plaats komt brengen primaquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Areas,
Kan ik m'n h&K kast terugkopen als het wat wordt zaterdag?![]()
![]()
![]()
* Ze spelen met full stacks![]()
![]()
sommige doen dat wel eens... hebben ze 3 pogingen nodig om het volgende nummer in te zetten omdat er op 3 plaatsen het volume uit staatquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Standaard kwaal toetsen geven geen tot weinig vervorming/feedback dus kan je die lekker HARD zetten..
Ligt meer aan de microfoonplaatsing voor de gitaarspeakers dan aan overige zaken.
Minder feedback is meer kans op een goede live mix.
* Let eens op hoeveel beter de mix wordt als de gitaristen nadenken en dus op stille momenten echt hun volume killen!!
Hij zegt ook "grotere podia".quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kick en snare op je monitor? Waarom, heb je een aaidrummer? Zoals onze drummer speelt hoor je de snare nog in de volgende postcode.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
haha, als je een andere er voor in de plaats komt brengen prima
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
sommige doen dat wel eens... hebben ze 3 pogingen nodig om het volgende nummer in te zetten omdat er op 3 plaatsen het volume uit staat
Ha ha nee hoor dat doe je andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:42 schreef Cynic het volgende:
Trouwens, als je over je onderkast de andere gitarist wil horen, en ik ga uit van een standaard podiumopstelling waarbij de gitaristen uiterst links en uiterst rechts staan, dan heb je toch idoot lange speakerkabels nodig? Metertje of 10 lijkt me dan niet overbodig.
ach, we hebben wel gelachen toenquote:
Dat is toch een idioot dure oplossing voor iets wat eigenlijk ook totale onzin is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ha ha nee hoor dat doe je anders![]()
gitaarsnoer naar je effectenbak/rek vandaar naar twee versterkers een links de ander...
je hebt dus wel twee top's per gitarist nodig, ook handig voor het geval er een versterker uitvalt dan heb je reserve
![]()
dus geen speakerkabels maar line kabels die wat langer zijn.
Het zal wel. Groter dan Dynamo en Westerpop heb ik ze nog niet mee mogen makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij zegt ook "grotere podia".
Geloof me, dan hoor je soms echt je eigen bandleden niet zomaar meer.
en strak spelen doe je door te luisterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef Svyatagor het volgende:
Spelen doe je met je vingers, niet met 2x4x12xbombast x wieheeftdedikste.
Onze gitaristen worden wel moedeloos als een geluidsman begint om veel bas in hun geluid te draaien, want 'lekker vet', terwijl ze juist zoveel mogelijk bas op hun versterkers eruit draaienquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Standaard kwaal toetsen geven geen tot weinig vervorming/feedback dus kan je die lekker HARD zetten..
Ligt meer aan de microfoonplaatsing voor de gitaarspeakers dan aan overige zaken.
Minder feedback is meer kans op een goede live mix.
* Let eens op hoeveel beter de mix wordt als de gitaristen nadenken en dus op stille momenten echt hun volume killen!!
Onze zanger heeft daar ooit zelf iets voor geklust met een splitter naar 6 headsetsquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef KaMo het volgende:
Iemand een idee hoe je meerdere headsets op één mengpaneel aan kan sluiten (zonder dure headsetamp)
Het gaat over 3 headsets.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij zegt ook "grotere podia".
Geloof me, dan hoor je soms echt je eigen bandleden niet zomaar meer.
Dat kan idd lastig zijn met inmixen omdat niet altijd de fase lekker loopt op de outputs van zo'n keyboard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
De uitdaging voor veel geluidsmannen is dat onze toetsenist stereo speelt. Ik snap ook niet waarom, maar schijnbaar is dat vaak erg ingewikkeld voor hen.
oefenen, leren tabs te lezen en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kom hier dan ook maar even langs nadat ik ben overgegaan tot aankoop van een gitaar. Mogelijk hebben jullie nog handige tips! Heb nog nooit eerder gitaar gespeeld, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Doe het gewoon niet, zonde van je geldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kom hier dan ook maar even langs nadat ik ben overgegaan tot aankoop van een gitaar. Mogelijk hebben jullie nog handige tips! Heb nog nooit eerder gitaar gespeeld, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
tabs kan ik al, muziekbladen nog niet. Nu heb ik verschillende boeken en een boek zegt dat je geen muziek hoeft te kunnen lezen, andere boek zegt van wel. Julie tips? Ik denk dat ik het gewoon maar ga leren, kan nooit kwaad toch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
oefenen, leren tabs te lezen en gaan met die banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tabs kan ik al, muziekbladen nog niet. Nu heb ik verschillende boeken en een boek zegt dat je geen muziek hoeft te kunnen lezen, andere boek zegt van wel. Julie tips? Ik denk dat ik het gewoon maar ga leren, kan nooit kwaad toch.
ik kan best al wat spelen!!!Je hoeft opzich geen muziek te kennen om dat te spelen. Het kan wel uiteindelijk dingen vereenvoudigen, maar ik denk dat de meeste gitaristen sowieso geen noot kunnen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noten lezen is het probleem niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoeft opzich geen muziek te kennen om dat te spelen. Het kan wel uiteindelijk dingen vereenvoudigen, maar ik denk dat de meeste gitaristen sowieso geen noot kunnen lezen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Noten lezen is het probleem niet.
Ik kan het alleen niet vertalen naar een fretboard.
Je bedoelt dingen als de mobile guide voor Lowlands?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet voor m'n studie een stuk schrijven over het gebruik van "nieuwe media" in events/festivallen. Hebben jullie nog ideeen wat voor dingen jullie gezien hebben/ wat gebruikt word?
Festivals waar Twitter #hashtags op een groot scherm komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet voor m'n studie een stuk schrijven over het gebruik van "nieuwe media" in events/festivallen. Hebben jullie nog ideeen wat voor dingen jullie gezien hebben/ wat gebruikt word?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bedoelt dingen als de mobile guide voor Lowlands?
Precies dat soort dingen, veel internet gebeuren weer, twitter weblogs, fotomarketing, live streaming.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Festivals waar Twitter #hashtags op een groot scherm komen.
Tofquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef guitarist het volgende:
Lowlands had 2 jaar geleden wat vets. Je kreeg een armbandje men een chip er in en over het hele terein liepen camera mensen, bij hun kon je een filmpje van een minuut opnemen (met updates, nieuwtjes, wat je gezien hebt, etc) en dat werd door de chip gelezen automatisch geupload naar je Lowlands profiel.
Dat heb ik toen helemaal gemist geloof ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef guitarist het volgende:
Lowlands had 2 jaar geleden wat vets. Je kreeg een armbandje men een chip er in en over het hele terein liepen camera mensen, bij hun kon je een filmpje van een minuut opnemen (met updates, nieuwtjes, wat je gezien hebt, etc) en dat werd door de chip gelezen automatisch geupload naar je Lowlands profiel.
Herkenbaar weer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het kut dat ik het na 6 jaar nog steeds niet kan........
Dat is wel cool inderdaad! Welke studie doe je btw?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef guitarist het volgende:
ik als bedroom rocker vind het niet erg om af en toe een foutje te maken want ik ben toch de enige die het hoortquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef The_Dean het volgende:
Strak spelen doe uiteindelijk voornamelijk zelf. Je kan alles en iedereen wel de schuld geven, maar je bent er zelf bij
Idd, als je dan gewoon doorspeelt valt het nauwelijks op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Het is live ook niet erg, heb er nog nooit iemand over horen vallen... en vind het ook nooit erg als de band waar ik naar sta te kijken het doet [vaak valt het niet eens op].
Ik zag een Cube staan in V&Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanrader voor een versterker (niet te duur, ongeveer 30W)?
cubequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanrader voor een versterker (niet te duur, ongeveer 30W)?
Er zit me nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen die Cube en de Spirit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Cubes
Deze, veel beter:
[TK] Roland Spirit 50 [gitaarversterker]
Een Cube is veel nieuwer en heeft veel ingebouwde effecten enzo, de Spirit is oud en heeft niks. Clean en wat een bluesige overdrive, voor goeie scheurderij moet er een pedaal voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Er zit me nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen die Cube en de Spirit.
De Spirit heeft een hoger vermogen, en is dus ook een stuk goedkoper.
Lijkt me dat die dus meer voor de hand ligt, of is er misschien iets dat ik niet weet over de Cube wat hem zo goed maakt, en de Spirit juist minder goed?
Maar ik denk dat Ramon effecten en verschillende overdrives wel handig zal vinden, hem kennende. Sorry Deanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Cube is veel nieuwer en heeft veel ingebouwde effecten enzo, de Spirit is oud en heeft niks. Clean en wat een bluesige overdrive, voor goeie scheurderij moet er een pedaal voor
En prijs is best bespreekbaar
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Ramon effecten en verschillende overdrives wel handig zal vinden, hem kennende. Sorry Dean
HEy die kan ik ook alleen dan akoestischquote:
Dan is het dus niks niet livequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Jeuj, de live-opnames van zaterdagavond zijn niet live.![]()
Twee dagen later op de radio zodat we ze zelf ook terug kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zeggen ze allemaal maar ik heb gewoon nog 2 weken volle bak stress
Is het volume dan niet te laag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze zanger heeft daar ooit zelf iets voor geklust met een splitter naar 6 headsets. Heel MacGyverish
Ik heb een koptelefoonversterkertje gekocht voor 5 tientjes. Daar wil je toch niet zelf voor aan het klooien gaan?quote:
De drummer gewoon geen suiker meer geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Mwa
Het is niet dat alle instrumenten erover gaan, enkel de zang
(dat omdat de zanginstallatie overbelast wordt, de drummer drumt te hard)
Is dat niet heel kut dan als je een gesloten koptelefoon hebt ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Mwa
Het is niet dat alle instrumenten erover gaan, enkel de zang
(dat omdat de zanginstallatie overbelast wordt, de drummer drumt te hard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?quote:
Het kan allebei..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?
misschien wil ik ook wat veel voor mijn 2e dag gitaar, ben het mezelf aan het leren vanuit een boek.
Ik denk niet dat je echt specifieke toonladders daarvoor moet kennen. Met een mineur- of pentatonische ladder moet je een heel eind komen lijkt me. Maar je kan ook goed chromatische dingetjes gebruiken lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik denk, ik maak weer eens een post in deze reeks, want ik heb een vraag![]()
Ik wil graag wat nummers "schrijven", en dan voornamelijk richting het Stoner rock genre.
Ik vraag me af: welke scales kan ik het beste leren? De enige die ik momenteel ken is de Minor Pentatonic scale
Ik speel al een jaar of 10 gitaar, maar kan ook nog steeds geen bladmuziek lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?
misschien wil ik ook wat veel voor mijn 2e dag gitaar, ben het mezelf aan het leren vanuit een boek.
Wat hij zegt... Noten lezen is niet noodzakelijk, het kan wel beter zijn... maar er zijn genoooeegg goede gitaristen die geen noot lezen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel al een jaar of 10 gitaar, maar kan ook nog steeds geen bladmuziek lezenKen alleen de lengtes van de noten omdat ik vroeger slagwerk gespeeld heb
in haarlem ook, maarja, daar zijn weer geen failliete muziekzaken :pquote:
Deden ze op Pinkpop ook. Myles vond ik misschien wel beter dan Axl..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Kom die net tegen, Myles Kennedy(Alter Bridge) die samen met Slash, Paradise City uitvoert !
Erg gaaf !
Daar gaat mijn lunch,...quote:
quote:
Bo~el MC-7?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
weet er iemand een mooie 7 string gitaar ?:
Waar !?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, twee Ltd's in de pocket. Wat een treurnis, zo'n failliete zaak..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
weet er iemand een mooie 7 string gitaar ?:
Laat die Music Man Petrucci dan maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef genakt het volgende:
ja moet ik wel weten wat voor modellen en niet te duur natuurlijk
M'n orenquote:
2800quote:
quote:
http://www.peterverspuy.n(...)pearl-red-13574.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef F2tB het volgende:
[..]
Een bazengitaar waar een baas op speelt.
John Petrucci
muzikaza Roermond. Maar veiling is al voorbijquote:
Crystal Dream kleur is masterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.n(...)pearl-red-13574.html
ja beetje kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
muzikaza Roermond. Maar veiling is al voorbij
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, twee Ltd's in de pocket. Wat een treurnis, zo'n failliete zaak..
Moet die plaat van hem eens checken, doet hij Paradise City met Cypress Hill en Fergie. Geniaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Kom die net tegen, Myles Kennedy(Alter Bridge) die samen met Slash, Paradise City uitvoert !
Erg gaaf !
Of voor inboedel voor je volgende eigen huisjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
[..]
ja beetje kut
heb vakantie geld gekregen en van 2 maanden werken geld en me belasting teruggave binnen gekregen
Maar weer eens rustig kijken voor 7 snarig gitaartje en buizenampje ofzo
heb al meeste weggezetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of voor inboedel voor je volgende eigen huisje
na zit nog te twijfelen of ik het zelf wilquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Zet er maar eentje apart!quote:
Ja Myles ownedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Erg gaaf !
quote:
PMquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kwam net de site van Cultuurpodium Boerderij in Zoetermeer tegen. Komen nog best bekende artiesten;
- Robben Ford
- Allan Holdsworth
- Richie Kotzen
Die laatste lijkt me nog wel eens vet om te zien
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Okay mensen.
Het is nog allemaal niet zeker maar ik ben zo een beetje rond aan het kijken.
Ik vind de Epiphone Les Paul erg mooi, ook reviews waren erg goed en klonk het allemaal lekker zwaar /bluesy achtig.
Nou heb ik op een Epiphone Les Paul gespeeld in een winkel, maar het beviel me toch net niet.
Hij ziet er super nice uit ( Cherry sunburst) en voelt echt heel lekker aan, maar op een of anderen manier was het niet fijn spelen. ( Snaren leken wel sliertjes) Kan natuurlijk ook afstelling zijn.
Gisteren op een semi-accoustic Ibanez gespeeld en 1 woord: Wow...
Ik heb nog nooit op een Elektrische Ibanez gespeeld dus ik weet niet hoe dat voelt.
Iemand ervaring/ Tips?
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Rollerbridge kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Quantie het volgende:
Was 'n tijdje afwezig @ fok, maar ben weer terug.
M'n les paul z'n hoge e-snaar is al 4x gebroken in de tussentijd
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoon
Dean?quote:
Uh ja....quote:
De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh ja....
Morgen spelen en volgende week waarschijnlijk ook iets gepland... week daarop? 19e?
Ja, dat is natuurlijk ook goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)
De 26e? Kan ik jullie ook weer eens zien spelen.
topquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook goed
Houden we het eerst op de 26
Heb je die X3 live ook?! wtfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenwel ingewikkeld ding! Super veel mogelijkheden!
Die heeft hij volgens mij net van Svy overgenomen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
Pod XT Livequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Misschien een repost, maar Brad Paisley's gear is verzopen... wat een bende
http://www.premierguitar.(...)ys_Flooded_Gear.aspx
Strak planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Vroeg wakker dan maar koffie drinken
![]()
Straks gitaren![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Nee daarom, dat gaat de goede kant al opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Veel plezier ! aan het weer kan het niet liggen vandaag
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Haha nee, daaromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!
Dan zou ik er maar zuinig op zijn, want ik heb er nooit een gezien!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheid
mja, maar veel dingen zijn ook wel weer te restaureren hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...
Vreselijk kut!
les paul ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Ach, iedereen is toch erg tevreden met zijn spullen? Dan denk je er automatisch een beetje meer van dan dat het misschien is... dat doe ik ook. Ik vergelijk mijn LP altijd met een Gibson, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk, denk niet dat hij zo dicht in de buurt komt, hoe goed ik hem ook vind
Ik vind hem zo goed dat ik amper meer op de Dean speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |