quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef -Menn0- het volgende:
Betaald![]()
Zaterdag 2 super vette gitaren erbijMet behulp van Svy
![]()
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Waar men een hekel heeft aan mensen die 'pendaal' zeggen.
Ja ik heb het in de muziekwinkel wel eens mensen zo horen uitsprekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ja geen idee. Alsof iemand er ooit een NNNNNN in uitspreekt!
EMG's ja ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef guitarist het volgende:
Dit wil ik ook op mijn Indie. Of iets vergelijkbaars.
http://twitpic.com/1t46we
Komt niet echt uit met de centjes enzo maar wilde ze allebei al heel lang en heel graagquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef guitarist het volgende:
Dat jij allemaal mooie gitaartjes koopt.
Jos Verstappen zei het ook altijd als hij het over zijn formule 1 auto hadquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, een gele hond met een triangel.
wat voor merk gitaar is dit? Ziet er wel vet uit, ook de neck ziet er wel goed uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef guitarist het volgende:
Dit wil ik ook op mijn Indie. Of iets vergelijkbaars.
http://twitpic.com/1t46we
Want ipv een auto is het een...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jos Verstappen zei het ook altijd als hij het over zijn formule 1 auto had
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:35 schreef Patrijz het volgende:
[..]!
Menno, gaat lekker met die concerten van je of niet?
Lijkt op een gemodde Musicman Axisquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
wat voor merk gitaar is dit? Ziet er wel vet uit, ook de neck ziet er wel goed uit.
Schijnt hip te zijn, optredens afgelasten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja gaat lekkerNewton Faulkner afgelast, John Mayer afgelast en Stone Sour kan ik niet
Te gekke gitaar!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Muddy Waters telecaster? (met een beschadiging aan de kop)
Huh, zo lang heb je die toch nog niet? Ontevreden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
Iemand eventueel interesse in een Muddy Waters telecaster? (met een beschadiging aan de kop)
Als ik vrijdag toevallig iemand zie staan op een bushalte met 2 gitaren, dan overval ik hemquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Komt niet echt uit met de centjes enzo maar wilde ze allebei al heel lang en heel graag
Als ik weer eens langs kom mag je er wel op spelen
Ik kan goedkoop een Indie er bij kopen. En het geld kan ik wel gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Huh, zo lang heb je die toch nog niet? Ontevreden?
Pendaal is gewoon goed Brabants voor pedaal, hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Pendaal is gewoon goed Brabants voor pedaal, hoor
Ik snap 'gewoon' in deze zin niet echt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap de combo 'goed' en 'Brabants' ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik snap 'gewoon' in deze zin niet echt.
sinds wanneer is dat Brabants?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Stomme kut geiten met hun eigen woorden, is Zuid Hollands voor Brabandersquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stomme kut geiten met hun eigen woorden, is Zuid Hollands voor Brabanders
Dat zeg ik niet want dan krijg ik ruzie met Deanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Patrijz het volgende:
[..]! Ben benieuwd hoe je Friesen dan noemt...
In Delft misschien. In Rotterdam noemen we dat 'heidenen'quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stomme kut geiten met hun eigen woorden, is Zuid Hollands voor Brabanders
Niet alleen met Deanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan krijg ik ruzie met Dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |