Ja, zo krijgen we het topic wel volquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef luckyb1rd het volgende:
210.495 nu
Met dit tempo halen we dat in dit topic nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even , tenslotte tellen we af naar 225K toch
Ook al gebeurt er de komende kabinetsperiode nog niets met de HRA, het is uitstel van executie. Ik denk dat de meeste mensen zich dat wel zijn gaan beseffen en veel huidige huizenbezitters klampen zich nu vast aan de VVD in de hoop dat die met hun voorstelde huurbeleid de bubble iets langzamer zal doen leeglopen en de prijs van hun huis op peil blijft. En in de hoop dat ze hun voordeeltje niet kwijtraken natuurlijk, al acht ik het idd ook niet onmogelijk dat de VVD uiteindelijk toch een aap uit hun mouw tovert en instemt met een beperking van de HRA. Anyway, allemaal ijdele hoop op de lange termijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef luckyb1rd het volgende:
HRA was wel een belangrijke keuze voor huidige huizenbezitters en hebben daarom VVD gestemd. Ik hoor het veel om me heen. Ik ben bang voor ze dat ze met Paars plus een regering vormen dat de HRA liefhebbers van koude kermis thuis gaan komen..
Tja... nu breekt de tijd aan dat het water bij sommigen tot aan de lippen staat, gezien het grote aantal VVD stemmers zou die groep wel eens groter kunnen zijn dan gedachtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Jane het volgende:
Oeh, ik zie dat de vraagprijs voor het huis hier op de hoek dat te koop staat sinds een paar dagen 30.000 euro gezakt is.
Ga met een verborgen camera op stap en plaats achterlijk lage biedingen, liefst bij de eigenaar zelf.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef eleusis het volgende:
Ik ben momenteel in de markt voor een nieuw huis en zit me een beetje af te vragen hoe ik moet timen...
Hier in mijn stad is veel beschikbaar, maar als je alle huizen afgaat is 99% crap en 100% te duur als je het mij vraagt.
Timing: wanneer het aanbod 20% is onder de gezette top.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef eleusis het volgende:
Ik ben momenteel in de markt voor een nieuw huis en zit me een beetje af te vragen hoe ik moet timen...
Hier in mijn stad is veel beschikbaar, maar als je alle huizen afgaat is 99% crap en 100% te duur als je het mij vraagt.
Ligt eraan hoe snel je een huis moet kopen. Ik zou nog ff wachten voor max. een half jaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef eleusis het volgende:
Jij bent (binnenkort) een koper en dus heb jij de macht om de prijzen te doen dalen. Die prijs is op niets anders gebaseerd dan de laatste verkoopprijs.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef eleusis het volgende:
Wat voor percentages prijsdalingen verwachten jullie dan? Een half jaar huren kost me ook 10k plus een aanzienlijke hoeveelheid gezeik.
Ik vewacht geen aanzienlijke (>10%) dalingen voor dit jaar. Maar vergeet niet dat ook kopen geld kost, want je rentebetaling ben je natuurlijk net zo goed kwijt als je huur.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef eleusis het volgende:
Wat voor percentages prijsdalingen verwachten jullie dan? Een half jaar huren kost me ook 10k plus een aanzienlijke hoeveelheid gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |