quote:foto Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haddaway - What is love (Giuseppe Cilfone Hardstyle Remix)
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwens alle FOK!kers, aanhang en (schoon)familie een intens goed feesje vandaag ... en Bartman; gefeliciteerd![]()
Volgende week op Defqon 1quote:Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
Kan iedereen aanraden wanneer je de kans hebt om bioweapon eens te gaan checken deze zomer,
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is schuld van Scantraxx! en Q-Dance! Monopolie! Vriendjespolitiek!
-----
[..]
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408
Wat zou ie daarmee bedoelen?![]()
optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 2: Dat zou idd heel vet zijn... dus dat doen we
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef StM het volgende:
Theo had dacht ik op zn Twitter gezegd dan ze NIET zouden afsluiten maar wel flink de boel op stelten zetten.... (met hc) Opzich vind ik dat vrij raar: hs -> hc -> hs :/
ik gok erop dat ze NIET afsluiten, maar wel dat ze de hele zaak op z'n kop gaan zettenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat charly en theo hem er wel op leggenMaar wat ik vooral hoop is dat ze gewoon hun ding gaan doen met schijt aan de rest zeg maar.. Pech voor de afsluiter, maar gewoon keihard los en dat ze Q eens even laten zien waarom het niet kan dat ze niet afsluiten
![]()
Dit is natuurlijk nog allemaal speculatie tot en met komende woensdag, want wie weet sluiten ze wel af
wat een heerlijke plaat!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hardstyle Masterz -Les Phases-X 1000
volgens mij heb ik daar vroeger nog dansles op gehadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haddaway - What is love (Giuseppe Cilfone Hardstyle Remix)
ik, als avio fan, was er uberhaupt niet; maar dus wel wat gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij hebben avio fans wat gemist die eerder naar huis waren
Dee-Block vs S-Te-Pack vs Avio @ Intents! Te vet!!!http://twitpic.com/1u9ozh
quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef T-Force het volgende:
Alphaverb-hyves:
The AVIO-intro for Intents Festival is prepare. We'll be playing at the launch platform from 1900 to 1930, so get ready for the launch!
DJ Jean - The Launch intro?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze blijven ook maar van die gruwelijke intro's makenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AVIO Intro - Intents Festival 2010
Knap voorspeldquote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AVIO Intro - Intents Festival 2010
Discogs heeft een streep door de naam van Cristiano Giusberti getrokken; wellicht dat Tuneboy het project tegenwoordig in zijn eentje draagt? In die laatste vids wordt ook alleen de site/twitter van Tuneboy weergegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop