Ja, dat ben je wel vakerquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheidenquote:
Zozo, je lijkt Kempi wel met je disses.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Ook jij kunt tever gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Het is om het even.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach, mij boeit het niet zoveel wie er mod wordt.
Dit had een bericht van Lamon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheiden.
Ik weet niet, maar meestal beginnen er wel rellen als jij in PUB komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is om het even.
Maar, je wou zeggen denk ik 'René komt en er zijn rellen'. Maar stiekem begon heeeeel iemand anders, en nee ik wijs niet iemand willekeurig aan, ermee. Ik zie een patroon.
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Zo hee, zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Je punt is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Afvoerputjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Nee, wie wil daar ook komen wonenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Helmond wordt altijd het afvoerputje van Brabant genoemd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |