Yess, alleen nog even een vriend ompraten, maar dat is niet zo moeilijk bij hem als het om The Field gaat.quote:
In Amerika in oktober, Nederland zal wel een stuk langer duren dus tot die tijd maar downloadenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet op de hoogte dat er een nieuwe van Joshua Radin aan zat te komen
Ik ook. En ook over deze:quote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef ems. het volgende:
Ik ben erg te spreken over deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef waffles het volgende:
[..]
Ik ook. En ook over deze:
[ afbeelding ]
Mijne ook. Moet zeggen dat het voor mij lang geleden is geweest dat ik zo onder de indruk van een album was.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mijn favoriete cd van het jaar tot nu toe, samen met High Violet.
Dan heb je niet goed genoeg gezocht. Ik vind het een mooi jaar, tot nu toe. En dan heb ik nog een hele hoop niet geluisterd.....quote:Op woensdag 1 september 2010 17:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vooralsnog niet 1 album gehoord dit jaar dat mij iets deed.
Op zich wel mooi, maar nog lang niet zo goed als vorig jaar. Als ik kijk hoe hoog mijn top 10 van nu in de lijst van vorig jaar zou scoren is dat niet erg goed. Behalve Dead Weather en Blood Red Shoes dan. Maar vorig jaar was enorm sterk.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef cafca het volgende:
Ik vind het een mooi jaar, tot nu toe. En dan heb ik nog een hele hoop niet geluisterd.....
Mooi. Je zal me dan niet herkennen gok ik, tegen die tijd zie ik weer anders uit dan nu.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:45 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Yess, alleen nog even een vriend ompraten, maar dat is niet zo moeilijk bij hem als het om The Field gaat.
Ik ben blondquote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi. Je zal me dan niet herkennen gok ik, tegen die tijd zie ik weer anders uit dan nu.Hoe herken ik jou
Deal. Ik draag wel een post-it op mijn hoofd. Met Fok! erop.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Ik ben blonden ik zal tegen die tijd wel een goede beschrijving geven.
Als je dat album van Midlake al in je top 15 hebt staan, dan is het inderdaad wel een heel erg zwak jaar. Wat een enorme teleurstelling was dat, zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:43 schreef chansadres het volgende:
15. Midlake - The Courage of Others
Een zwak jaar nog
Wat jouw username betreft trouwens: ben je gewoon een dyslectische liefhebber van de disney-serie, of ben je fan van de gelijknamige band?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Ik ben blonden ik zal tegen die tijd wel een goede beschrijving geven.
Landscapes was voor mij een van de beste albums van vorig jaar. Nu net kom ik erachter dat hij in juli van dit jaar nog een 7" heeft uitgebrachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat jouw username betreft trouwens: ben je gewoon een dyslectische liefhebber van de disney-serie, of ben je fan van de gelijknamige band?
Vooral door de band, en daarna bedacht ik me dat ik vroeger ook wel fan van de serie was.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat jouw username betreft trouwens: ben je gewoon een dyslectische liefhebber van de disney-serie, of ben je fan van de gelijknamige band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |