Ook een beetje mijn probleem. Ik hou singles en losse nummers (denk Free40, PF Forkcast, vele andere bronnen) wel heel fanatiek bij, maar albums schieten er vaak toch een beetje bij in qua tijd. Heb ook dit jaar pas een aantal toffe platen uit 2009 leren waarderen (o.a.Real Estate, The Heavy, Bear in Heaven, Imaad Wasif).quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Mijn album van het jaar blijkt een album uit 2009 te zijn: "Why there are mountains" van Cymbals Eat Guitars.
Ik zal hier volgend jaar mijn lijstje van 2010 plaatsen.
Oh, die moet ik ook nog luisteren. The Black Keys pas ontdekt, maar alles wat ik er van gehoord heb tot nu toe vind ik tof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Beregd het volgende:
Brothers van the black keys, wat een meesterlijk abum is dat
Ik heb de vorige twee ook van hen, maar deze is echt geniaal
Oi, ik ken alleen hun eerste album, sinds een week of wat pas, en was al gretig naar meer. Nieuwe nog niet geluisterd dus, ik hoop dat mijn mening af zal wijken van de jouwe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:37 schreef trebremmit het volgende:
Dat nieuwe album van The Dead Weather valt me zwaar tegen, hun vorige vond ik goed te doen maar dit is echt gepriegel en geneuzel, dodelijk saai.
Maar goed ik zal er wel weer naast zitten want ik zie op verschillende sites dat heel veel mensen het briljant vinden.
Aardig album. Maar viel me toch een beetje tegen. Hij valt op dit moment net buiten mijn top 10. En aan het einde van het jaar ben ik hem vast weer vergeten...quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:28 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Crash diet - Generation wild
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Aardig album. Maar viel me toch een beetje tegen. Hij valt op dit moment net buiten mijn top 10. En aan het einde van het jaar ben ik hem vast weer vergeten...![]()
Had meer van ze verwacht.
En dat is dus inclusief één van de grootste draken van het jaar (die plaat van Slash).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Matige oogst tot nu toe, dit zijn ook echt de enige tien albums uit 2010 die een plaatsje in mijn kast hebben weten te veroveren
De vorige twee waren al erg goed (vooral Furrquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:23 schreef methodmich het volgende:
Had al het nodige leuks binnen van dit jaar, maar daar mag Blitzen Trapper aan toegevoegd worden. Geweldig album!
tja.. meningen hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat is dus inclusief één van de grootste draken van het jaar (die plaat van Slash).
Twee posts boven je nog iemand.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:38 schreef Vatta het volgende:
Iemand toevallig nieuwe album van anathema al gehoord? werkelijk fantastisch.
Furr had ik niet, omdat Wild Mountain Nation me niet helemaal aansprak. Maar denk dat ik die binnenkort toch ook maar eens even ga aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De vorige twee waren al erg goed (vooral Furr), nieuwe nog niet vaak genoeg gehoord voor een mening.
Ik geloof niet dat veel mensen het met je eens zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:28 schreef Enchanter het volgende:
Tot nu toe
[ afbeelding ]
Rock Sugar - Reimaginator
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt net zo kitscherig als The Baseballs...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:49 schreef schaap001 het volgende:
... die zijn nog heilig vergeleken bij het zooitje ongeregeld uit mijn vraag
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef Mark het volgende:
ik kon het nog net uitzetten voordat ik met een vork in mijn trommelvliezen begon te prikken
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb net naar 'Dreaming Of A Whole Lotta Breakfast' proberen te luisteren, maar het is me niet gelukt dit uit te zitten. Wat een bagger, dit moeten ze inzetten tijdens de verhoorsessies van Joran!
Je kunt gewoon op de datum van de quotes klikken om daar achter te komen... Maar het komt uit trivia.quote:
Nee ,niet echt neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen het met je eens zijn.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef chansadres het volgende:
Verwacht nog veel van de nieuwe cd van Hurts
quote:Op zondag 27 juni 2010 05:41 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
http://soundcloud.com/mod(...)nts-echospace-liumin
Die twee moet ik nog zeker luisteren.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:59 schreef ranja het volgende:
Melissa Auf der Maur - Out of Our Minds een aantal erg gave nummers maar ook 'filler'
Sleepy Sun - Fever Dé ontdekking van Lowlands
Toevoegingen:quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:37 schreef friekin_ het volgende:
Gonjasufi, Bonobo, Autechre, Flying Lotus maar een speciale vermelding voor Tame Impala. Godsgruwelijk lekker
Toevoegingen:Eels - Tommorow Morningquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef Bol_Wan het volgende:
1. The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt
2. Two Door Cinema Club - Tourist History
3. The Gaslight Anthem - American Slang
4. The National - High Violet
5. Slash - Slash
6. Vampire Weekend - Contra
7. Danko Jones - Below the Belt
8. Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle
9. Blood Red Shoes - Fire Like This
10. The Mad Trist - Pay The Piper
Matige oogst tot nu toe, dit zijn ook echt de enige tien albums uit 2010 die een plaatsje in mijn kast hebben weten te veroveren
Ik was helemaal niet op de hoogte dat er een nieuwe van Joshua Radin aan zat te komenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toevoegingen:Eels - Tommorow Morning
Cary Brothers - Under Control
Sleigh Bells - Treats
Pendulum - Immersion
The Black Keys - Brothers
verwacht een hoop toevoegingen de komende maanden met Paul Smith (die van Maximo Park), Volbeat, Interpol, Jamiroquai en Joshua Radin die met nieuwe albums komen
We zijn een matchquote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef Ducktails het volgende:
tot nu:
1. Flying Lotus - Cosmogramma
2. Carbibou - Swim
3. The Tallest Man On Earth - The Wild Hunt
4. Mount Kimbie - Crooks & Lovers
5. Ariels Pink Haunted Grafitti - Before Today
6. James Blake - CMYK
7. The Glitch Mob - Drink the Sea
8. Pantha du Prince - Black Noise
9. Guido - Anidea
10. Gorillaz - Plastic Beach
Cu there?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Nogal![]()
Thanx voor de tip van The Field 6 november! (via last.fm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |