quote:
5 uur op he, dan heb je dat.quote:
Wel zo ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er ook vandoor gaat?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
* iBenny kijkt nog eens in glazen bol
ik voorspel dat c_a zich ook nog wel ff komt melden
Ik geef het ook een steeds grotere kans op een goed resultaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb goede hoop voor onze aanvraag
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen
weltrusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten![]()
Stoer hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat licht in deze duisternis?
Het is vuurvliegje![]()
Met een drukke UI
Ik heb het niet zo met Kamehameha-dingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Stoer he.
Ik moet eens een keer een nieuwe maken, nu het nog kan.
Samen met een hele hoop andere dingen die FOK! de moeite waard maken. Ik ben weer weg zodra die update doorgevoerd wordt. Gelukkig zal dat nog wel even duren gezien de ontwikkelingssnelheid van deze sitequote:
Om de avatars random te laten wisselen. Als het goed is zijn het er 4.quote:(waarom is het eigenlijk in PHP? )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie Benny's post.quote:
Zoals ik dat zo heb gehoord zit er nu wel redelijk wat vaart achterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Samen met een hele hoop andere dingen die FOK! de moeite waard maken. Ik ben weer weg zodra die update doorgevoerd wordt. Gelukkig zal dat nog wel even duren gezien de ontwikkelingssnelheid van deze site.
[..]
Om de avatars random te laten wisselen. Als het goed is zijn het er 4.
Ach het is mooi geweestquote:
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef Marlalala het volgende:
hi!
Hi FFquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala.
Heel fijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
Nou, was dat een hartelijke begroeting of niet![]()
?
Het klonk in ieder geval heel lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hi Koen![]()
Ja was heel goed te doen! De rozemarijn had ik niet maar de rest is goed gelukt!
Haha ja dat is waar!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het overtypen is toch lastiger inderdaad.![]()
Het was ook echt lekker! Knapperige kip en krokante patatjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het klonk in ieder geval heel lekker![]()
(verdorie, ik krijg weer honger...)
Hoest?quote:
Ook lekker!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond een frikandel met patat gehad. Was samen met vrienden voetbal kijken.
Je mag blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond een frikandel met patat gehad. Was samen met vrienden voetbal kijken.
Vind ik altijd een dilemma. Open: heerlijke frisse lucht en vogels die 's morgens als een gek me wakker maken. Of geen frisse lucht, warmte en stilte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Marlalala het volgende:
Oh ik kan weer met het raam open slapen
Rokerigquote:
Voordeel: frisse lucht, frisse lucht, frissel luchtquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik altijd een dilemma. Open: heerlijke frisse lucht en vogels die 's morgens als een gek me wakker maken. Of geen frisse lucht, warmte en stilte.
Welneequote:
Zo fris is die daar toch niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
Voordeel: frisse lucht, frisse lucht, frissel lucht
Eigenlijk gaat het wel een heel stuk beterquote:
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo fris is die daar toch niet.
o wacht, daarom staat frissel ertussen
Dat ziet er inderdaad positief uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!
Hahahaa veel rook dus iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welnee!
Maar door de wind was het nogal lastig om de bbq aan te houden.
Ja dat zal wel ff duren nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het wel een heel stuk beter![]()
Nog flink hoesten... maar ach, dat nemen we maar voor lief
Maar was wel gezelligquote:
welke wedstrijd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar was wel gezellig.
Uiteindelijk maar naar binnen gegaan om de tweede helft van die wedstrijd te kijken.
Dicht zal het hier sowieso gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!
Nederland - Ghanaquote:
Eh iets lichter denk ik! Huh heb je ons niet gezien op het spandoek?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Mar, klopt jouw haarkleur IRL een beetje met de OP paint
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eh iets lichter denk ik! Huh heb je ons niet gezien op het spandoek?
Nou, voetbal. Leuk om met een groep mensen te kijken toch?quote:
Het oranje spandoek:quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....
Er wordt over gekletst in FC. (even verder)quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de 'voor-stemmers' is wel XFA'er he
maar we zullen het zien
Vak 6 stoel 57quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....
"lief klein meisje, kom je na de wedstrijd mee in de kleedkamer??"quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeloopmeisje in de spelerstunnel was echt bang voor de grote Ghanees die naast haar stond.
dat heb ik dan weer niet gezien..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeloopmeisje in de spelerstunnel was echt bang voor de grote Ghanees die naast haar stond.
Was FC? Zou het echt super vinden!quote:
oh ja, jij kan natuurlijk spiekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er wordt over gekletst in FC. (even verder)
Ze was heel blij enzo, keek ze omhoog en zag je ineens angst in die oogjes. Hij was ook wel erg gespierd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gezien..
ze wilde niet meelopen oid?
Ze leeft nog wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze was heel blij enzo, keek ze omhoog en zag je ineens angst in die oogjes. Hij was ook wel erg gespierd!
jahaa maar wie heeft er gewonnen!?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, voetbal. Leuk om met een groep mensen te kijken toch?
Zoveel is er nog niet over gezegd, t ligt nu bij de FA's A's enzovoort. FC=ForumCrew.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja, jij kan natuurlijk spieken
is het een beetje positief?
Jajaja rustig maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederland met 4-1
(zoals ik in een paar posts geleden al tegen je zei)
oefen toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt..
was niet heel veel aan vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |