Welneequote:
Zo fris is die daar toch niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
Voordeel: frisse lucht, frisse lucht, frissel lucht
Eigenlijk gaat het wel een heel stuk beterquote:
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo fris is die daar toch niet.
o wacht, daarom staat frissel ertussen
Dat ziet er inderdaad positief uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!
Hahahaa veel rook dus iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welnee!
Maar door de wind was het nogal lastig om de bbq aan te houden.
Ja dat zal wel ff duren nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het wel een heel stuk beter![]()
Nog flink hoesten... maar ach, dat nemen we maar voor lief
Maar was wel gezelligquote:
welke wedstrijd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar was wel gezellig.
Uiteindelijk maar naar binnen gegaan om de tweede helft van die wedstrijd te kijken.
Dicht zal het hier sowieso gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
positive thinking! C_a heeft een goed voorstel gedaan! laten we allemaal aan het universum vragen of ze onbze wens in vervulling laat gaan! A la the secret!
Nederland - Ghanaquote:
Eh iets lichter denk ik! Huh heb je ons niet gezien op het spandoek?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Mar, klopt jouw haarkleur IRL een beetje met de OP paint
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eh iets lichter denk ik! Huh heb je ons niet gezien op het spandoek?
Nou, voetbal. Leuk om met een groep mensen te kijken toch?quote:
Het oranje spandoek:quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....
Er wordt over gekletst in FC. (even verder)quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de 'voor-stemmers' is wel XFA'er he
maar we zullen het zien
Vak 6 stoel 57quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eh, heb wel het spandoek gezien, maar ik heb de zitplaatsen gemist....
"lief klein meisje, kom je na de wedstrijd mee in de kleedkamer??"quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeloopmeisje in de spelerstunnel was echt bang voor de grote Ghanees die naast haar stond.
dat heb ik dan weer niet gezien..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Meeloopmeisje in de spelerstunnel was echt bang voor de grote Ghanees die naast haar stond.
Was FC? Zou het echt super vinden!quote:
oh ja, jij kan natuurlijk spiekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er wordt over gekletst in FC. (even verder)
Ze was heel blij enzo, keek ze omhoog en zag je ineens angst in die oogjes. Hij was ook wel erg gespierd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gezien..
ze wilde niet meelopen oid?
Ze leeft nog wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze was heel blij enzo, keek ze omhoog en zag je ineens angst in die oogjes. Hij was ook wel erg gespierd!
jahaa maar wie heeft er gewonnen!?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, voetbal. Leuk om met een groep mensen te kijken toch?
Zoveel is er nog niet over gezegd, t ligt nu bij de FA's A's enzovoort. FC=ForumCrew.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja, jij kan natuurlijk spieken
is het een beetje positief?
Jajaja rustig maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederland met 4-1
(zoals ik in een paar posts geleden al tegen je zei)
oefen toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt..
was niet heel veel aan vond ik
Harstikke leuk zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het oranje spandoek:
iBenny: Vak 8 Stoel 164
Marlalala: Vak 6 Stoel 57
charmed_angel: Vak 5 Stoel 446
Bos81: Vak 8 Stoel 120
Kally: Vak 8 Stoel 426
oeps..quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Harstikke leuk zeg![]()
maarre Benny, jij ziet er op die foto wel wat jong uit voor 19
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen boos te worden hoor
was met een knipoog undso
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
oeps..
Ik heb verkeerde stoelnummer neergezetmoet 162 zijn
Kijk die ziet er herkenbaar uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
oeps..
Ik heb verkeerde stoelnummer neergezetmoet 162 zijn
Jawel hoor...quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
zie, jij kunt het nooit lang volhouden met mij
En, lijk ik op mijn paintquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk die ziet er herkenbaar uit(paint)
ooeeh dat moet ik niet hebben!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor...
ik ben heel makkelijk over te halen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |