Meestal wel jaquote:
In het oranje? En een condoom met ingebouwde vuvuzela? Altijd handig bij blowjobs, niet zuigen maar blazen, schat!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het oranje? En een condoom met ingebouwde vuvuzela? Altijd handig bij blowjobs, niet zuigen maar blazen, schat!
En dan blaas je hem zo terug zijn holletje inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het oranje? En een condoom met ingebouwde vuvuzela? Altijd handig bij blowjobs, niet zuigen maar blazen, schat!
In het oranjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de toeter aan de verkeerde kant gestopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan blaas je hem zo terug zijn holletje in
Of je blaast te hardquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de toeter aan de verkeerde kant gestopt.
Slaap lekker Joooo-piquote:
Ik sluit met je meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook langzaam afsluiten, slaap lekker voor straks![]()
quote:
5 uur op he, dan heb je dat.quote:
Wel zo ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er ook vandoor gaat?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
* iBenny kijkt nog eens in glazen bol
ik voorspel dat c_a zich ook nog wel ff komt melden
Ik geef het ook een steeds grotere kans op een goed resultaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb goede hoop voor onze aanvraag
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen
weltrusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten![]()
Stoer hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat licht in deze duisternis?
Het is vuurvliegje![]()
Met een drukke UI
Ik heb het niet zo met Kamehameha-dingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Stoer he.
Ik moet eens een keer een nieuwe maken, nu het nog kan.
Samen met een hele hoop andere dingen die FOK! de moeite waard maken. Ik ben weer weg zodra die update doorgevoerd wordt. Gelukkig zal dat nog wel even duren gezien de ontwikkelingssnelheid van deze sitequote:
Om de avatars random te laten wisselen. Als het goed is zijn het er 4.quote:(waarom is het eigenlijk in PHP? )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie Benny's post.quote:
Zoals ik dat zo heb gehoord zit er nu wel redelijk wat vaart achterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Samen met een hele hoop andere dingen die FOK! de moeite waard maken. Ik ben weer weg zodra die update doorgevoerd wordt. Gelukkig zal dat nog wel even duren gezien de ontwikkelingssnelheid van deze site.
[..]
Om de avatars random te laten wisselen. Als het goed is zijn het er 4.
Ach het is mooi geweestquote:
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef Marlalala het volgende:
hi!
Hi FFquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marlalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala.
Heel fijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
Nou, was dat een hartelijke begroeting of niet![]()
?
Het klonk in ieder geval heel lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hi Koen![]()
Ja was heel goed te doen! De rozemarijn had ik niet maar de rest is goed gelukt!
Haha ja dat is waar!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het overtypen is toch lastiger inderdaad.![]()
Het was ook echt lekker! Knapperige kip en krokante patatjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het klonk in ieder geval heel lekker![]()
(verdorie, ik krijg weer honger...)
Hoest?quote:
Ook lekker!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond een frikandel met patat gehad. Was samen met vrienden voetbal kijken.
Je mag blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond een frikandel met patat gehad. Was samen met vrienden voetbal kijken.
Vind ik altijd een dilemma. Open: heerlijke frisse lucht en vogels die 's morgens als een gek me wakker maken. Of geen frisse lucht, warmte en stilte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef Marlalala het volgende:
Oh ik kan weer met het raam open slapen
Rokerigquote:
Voordeel: frisse lucht, frisse lucht, frissel luchtquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik altijd een dilemma. Open: heerlijke frisse lucht en vogels die 's morgens als een gek me wakker maken. Of geen frisse lucht, warmte en stilte.
Welneequote:
Zo fris is die daar toch niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
Voordeel: frisse lucht, frisse lucht, frissel lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |