abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82934210
Kwijl :):):):):)

Dat wil ik ook ooit nog eens alleen alles is zo fucking duur, ach ja je moet altijd wensen hebben
pi_82934407
Mwah, aquarium is natuurlijk een eenmalige uitgave. Maar ik woon op vier hoog en heb geen zin om een 500 literbak neer te zetten, en die uiteindelijk, samen met een stuk vloer, bij de onderburen weg te moeten halen

Bovendien heb ik zoveel wensen Volgend jaar, als we in een ander huis zitten, komt er ook een pup in huis. Alleen de aanschaf van de pup kost al 900 euro. En dan nog cursussen, eten, en alles wat erbij hoort. Om nog maar te zwijgen over de 3 katten, hond en 2 aqua's die we nu al hebben. Het is allemaal duur en tijdrovend
pi_82943753
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
Mwah, aquarium is natuurlijk een eenmalige uitgave. Maar ik woon op vier hoog en heb geen zin om een 500 literbak neer te zetten, en die uiteindelijk, samen met een stuk vloer, bij de onderburen weg te moeten halen

Bovendien heb ik zoveel wensen Volgend jaar, als we in een ander huis zitten, komt er ook een pup in huis. Alleen de aanschaf van de pup kost al 900 euro. En dan nog cursussen, eten, en alles wat erbij hoort. Om nog maar te zwijgen over de 3 katten, hond en 2 aqua's die we nu al hebben. Het is allemaal duur en tijdrovend
900 euro? Wat ga jij in hemelsnaam voor pup halen ?
Mijn ras labrador was 300, en gewoon gezond van een boerderij. (dus geen illigale fokker oid)
pi_82944216
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Markster het volgende:

[..]

900 euro? Wat ga jij in hemelsnaam voor pup halen ?
Mijn ras labrador was 300, en gewoon gezond van een boerderij. (dus geen illigale fokker oid)

Met stamboom
Ik wil er een cursus mee gaan doen bij Stichting Sociale Honden voor Gehandicapten. En eventueel een nestje. Misschien. Ooit.

En met een Dalmaatje moet je niet beginnen aan eentje zonder stamboom. Dan zijn ze vaak niet gehoor-getest, etc, wat zeer belangrijk is.
pi_82944265
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met stamboom
Ik wil er een cursus mee gaan doen bij Stichting Sociale Honden voor Gehandicapten. En eventueel een nestje. Misschien. Ooit.

En met een Dalmaatje moet je niet beginnen aan eentje zonder stamboom. Dan zijn ze vaak niet gehoor-getest, etc, wat zeer belangrijk is.
ow okay. Wij zijn ook met cursus met haar. Ze is heel slim en ze hebben al meerdere keren gevraagd of we haar niet als blinde geleide hond willen gaan inzetten.

Ehh nee dus
pi_82944441
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Markster het volgende:

[..]

ow okay. Wij zijn ook met cursus met haar. Ze is heel slim en ze hebben al meerdere keren gevraagd of we haar niet als blinde geleide hond willen gaan inzetten.

Ehh nee dus
Gaaaaf
Labradors en goldies zijn sowieso erg intelligent
Wel een heel compliment zeg!

Tsja, helaas hier een slechte ervaring met een fokker die zonder stamboom werkte.
Dit is Bram:

Bram heeft hartklachten, epilepsie en is verder ook nog helemaal gestoord. Zo kan hij zomaar ineens, zonder waarschuwing, opspringen om de slapende kat -hard- te bijten. En Bram is een chihuahua. Zou een grote hond dat doen, zouden we de kat kunnen begraven denk ik. :
pi_82944643
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:58 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Gaaaaf
Labradors en goldies zijn sowieso erg intelligent
Wel een heel compliment zeg!

Tsja, helaas hier een slechte ervaring met een fokker die zonder stamboom werkte.
Dit is Bram:

[ afbeelding ]

Bram heeft hartklachten, epilepsie en is verder ook nog helemaal gestoord. Zo kan hij zomaar ineens, zonder waarschuwing, opspringen om de slapende kat -hard- te bijten. En Bram is een chihuahua. Zou een grote hond dat doen, zouden we de kat kunnen begraven denk ik. :
wow
Dan hebben wij wel geluk idd Die van ons is echt heel lief, nog beetje wild/enthiosiast want ze is nog geen half jaar.
Luistert supergoed en leer snel (ik heb der: zit, poot, af, rol, high five (hoge poot ), blijf geleerd) Elke oefening binnen een dag geleerd

Wat ook zo mooi is, ze is een ontzettende vreter (welke hond niet) maar wij hebben haar geleerd dat ze haar eten pas mag pakken, als wij het zeggen. Dan zetten we der etensbak zo een 10cm voor der neus, en gewoon niet pakken he, totdat wij het zeggen
Als ze echt honger heeft begint ze zelfs te kwijlen
pi_82944889
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:03 schreef Markster het volgende:

[..]

wow
Dan hebben wij wel geluk idd Die van ons is echt heel lief, nog beetje wild/enthiosiast want ze is nog geen half jaar.
Luistert supergoed en leer snel (ik heb der: zit, poot, af, rol, high five (hoge poot ), blijf geleerd) Elke oefening binnen een dag geleerd

Wat ook zo mooi is, ze is een ontzettende vreter (welke hond niet) maar wij hebben haar geleerd dat ze haar eten pas mag pakken, als wij het zeggen. Dan zetten we der etensbak zo een 10cm voor der neus, en gewoon niet pakken he, totdat wij het zeggen
Als ze echt honger heeft begint ze zelfs te kwijlen
Natuurlijk is niet elke fokker slecht
Wat leuk voor haar dat ze zo goed luistert! Is voor haar ook het best, dan weet ze ook dat jullie de roedelleiders zijn en niet zij!

De rest van het verhaal deed me denken aan:

Offtopic!
pi_82944951
lol filmpje idd. Alleen mijne kijkt niet zo eng

maar erg offtopic idd, verder over visjes
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:58 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82951170
Mijn aquarium droom is een groot minimaal 2000 liter aquarium ingebouwd in de muur tussen keuken en kamer (bijvoorbeeld) zodat je er aan beide kanten in kan kijken. Ik zou er graag Discussen in houden
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:58:49 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82965648
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Kreator het volgende:
..loop ik zo met m'n vriendin door de aquariumwinkel, zie ik een cychlidenbak. Haske mooi qua inrichting enzo. Ik denk: Dat lijkt me nou wel wat!
Thuisgekomen enthousiast "het cychlidenboek" uit de kast gepakt en begonnen met lezen....en na een paar uur en een aantal fora verder diepdroevig toch het idee maar weer uit m'n kop gezet.

Valt dat nou echt zo tegen en is het echt zo moeilijk of is dat toch een beetje bullshit en is het niet zo moeilijk als 'men' zegt? Iemand hier die een cychlidenaqua heeft toevallig?

(oh en ik las op verschillende sites en in het boek dat het altijd slecht is om vissen rode muggenlarven te voeren en volgens mij deed iemand dat hier...)
je kunt beter een beginnersaquarium nemen idd, maar zo verschrikkelijk moeilijk is een chichlidenbak (neem aan dat je malawi of taganjikabak bedoelt en niet discussen oid) nou ook weer niet hoor . Je moet er alleen wat meer tijd en aandacht in stoppen dan in een normaal aquarium.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:59:30 #287
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82965659
O en ik wil ook weer een aquarium, maar ben me nu nog gaan het orienteren. Uiteraard met maanvissen, dus ik probeer een beetje hoge bak te regelen .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:39:11 #288
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_82966626
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef versteegrob het volgende:
Dank je, begin het aardig te leren he. Alleen echt balen dat ik 12 dagen zonder co2 heb gezeten, dat is niet echt positief voor je planten

Maar misschien een leuke vraag aan iedereen, wat is jou droom aquarium ?
En hebben er hier mensen een zoutwater aquarium ?
Ik ben me wel aan het orienteren en aan het sparen voor een zoutwaterbak, maar net als Faithfullness woon ik ook op x hoog in een antiek huis. Ben ook inderdaad bang dat de vloer met alles naar beneden dondert!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:10:17 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82967548
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt beter een beginnersaquarium nemen idd, maar zo verschrikkelijk moeilijk is een chichlidenbak (neem aan dat je malawi of taganjikabak bedoelt en niet discussen oid) nou ook weer niet hoor . Je moet er alleen wat meer tijd en aandacht in stoppen dan in een normaal aquarium.
Hij heeft al een gezelschapsbak. Een Nano met uitstekende waarden
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:15:09 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82967701
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft al een gezelschapsbak. Een Nano met uitstekende waarden
Dan is een cichlidenbak helemaal geen probleem. Zo moelijk is het echt niet . En anders begin gewoon met kersenbuiken en zebra's als je wilt oefenen met redelijk simpele cichlides .

Anyway, vroeger kwam ik met m'n vader wel eens bij zo'n aquariumzaak in spijk en bij een hele grote in zevenaar.. maar die zijn nu dicht?
Gelukkig bestaat Coenen in best nog .
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:02 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82968452
Aquatropica in Zevenaar bedoel je?

Ik kan nergens echt goed vinden of ze nog echt bestaan. Ik hoor er ook heel verschillende verhalen over, de een heeel positief, de ander enorm negatief.

Misschien gaan we vandaag even kijken, Zevenaar is niet heel ver.
pi_82981082
Kheb weer 4 vissen erbij

2 x de Longfin ancistrus Albino

En 2 x de Longfin ancistrus Chocolate Bushy nose

Plaatjes van google gepikt. Mijne zijn zo'n 2 cm per stuk nu
pi_82981798
De eerste foto lijkt wel van een vogel, dikke vinnen zeg
pi_82991309
Wooooow a_a, die Longfin ancistrus Albino vind ik echt megaprachtig!
Ik heb je berichtje ontvangen, zal je er vanavond nog even tussen stoppen!

Gaan jullie kijken voor een grotere aqua Samzz?

BTW rob, had nog helemaal niet opgemerkt dat ik jouw foto's ook weer prachtig vond!

De volgende topicstarter kan gebruikmaken van de nieuwe OP
pi_82991412
wow ik heb ook zo een albina ancistrus, maar dan zonder die lange vinnen, ziet er best dope uit
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:42:52 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82994828
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef Faithfulness het volgende:
Wooooow a_a, die Longfin ancistrus Albino vind ik echt megaprachtig!
Ik heb je berichtje ontvangen, zal je er vanavond nog even tussen stoppen!

Gaan jullie kijken voor een grotere aqua Samzz?

BTW rob, had nog helemaal niet opgemerkt dat ik jouw foto's ook weer prachtig vond!

De volgende topicstarter kan gebruikmaken van de nieuwe OP
Kijken ja. Aanschaffen nog niet hoor. Het is alleen mijn droom een mega aquarium in de muur te hebben zeg maar
pi_82994911
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kijken ja. Aanschaffen nog niet hoor. Het is alleen mijn droom een mega aquarium in de muur te hebben zeg maar
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Zoiets:

Of meer zo?:
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:56:27 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82995410
Die eerste is wel gaaf, maar eentje die zeg maar zo in de muur zit, dat je er van twee kanten in kan kijken.

Dit idee, maar dan hoger in de muur en ander formaat enz. enz. En vooral niet dat lelijke groen
pi_82995525
Ow wow, das inderdaad wel supergaaf!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:01:46 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_82995647
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: