abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 18:48:15 #176
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82797851
Nee lieve schatten, niet deze jongen pushte me, mijn andere ex en eerste jongen waar ik wat dan ook mee deed. Mijn ex waar het nu net mee uit is heeft me nooit gepusht of wat dan ook, maar hij vond het natuurlijk niet echt leuk, vooral omdat hij niet snapte waarom. Ik vond het zelf ook vreselijk. Ik hou onwijs veel van hem en wilde echt wel altijd, maar het ging gewoon niet. Soms wel en dan was t ook erg leuk . Maar het kwam gewoon weinig voor dat ik echt reuze veel zin had. Tegen hem durfde ik wel nee te zeggen en dat accepteerde hij ook. Maar leuk was anders. Gewoon omdat ik me er zelf ook zo vreselijk klote over voelde en er het liefst met hem over wilde praten, maar dat ging gewoon niet.

Hij had er inderdaad misschien wel wat beter mee om kunnen gaan, maar hij wist niet dat er iets was. Ik ga m niet helemaal zitten verdedigen hier, maar bedenk wel dat hij van niets wist. Hij dacht dat er niets met me aan de hand was, maar dat ik hem gewoon niet wilde. Daar zou ik me ook nogal kut over voelen als het andersom was geweest.

Ik laat het inderdaad maar even zo, ik ga ook niet met m praten even nu of m opzoeken, alleen zal ik de komende 3 zaterdagen nog wel met m moeten werken waarschijnlijk, maar ik zie wel hoe dat gaat. Nu maar even leuke dingen doen. Een vriendin van me heeft t ook net uitgemaakt met dr vriend (ook een vriend van me, ik ken haar eigenlijk via hem, enige situatie ook ) en als die terug komt van vakantie gaan we samen iets doen, geen idee wat, het zal eerst wel een potje janken worden, maargoed dat zien we dan wel weer.

@goofy_goober: nee, er waren meer dingen, we praatten gewoon niet genoeg met elkaar. Over niets. Was de schuld van ons allebei, als we gewoon meer met elkaar gepraat hadden was het misschien goed gegaan. Maar dat maakt nu ook niks meer uit.

Het is misschien een wat warrig verhaal allemaal, sorry daarvoor.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:17:26 #177
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82799327
Waarom niet? Het probleem is boven water. Als jullie elkaar leuk genoeg vinden dan lijkt me dit juist iets waar je aan kan werken met zijn tweeen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82800037
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef melanie_x het volgende:
Het is nu bijna 3 maanden uit met mijn ex. Hij bleef maar zeggen dat hij niet zonder me kon leven enzovoort en dit trok ik echt niet meer. Ik had al gezegt dat hij me mijn rust moest gunnen maar dit lukte hem blijkbaar niet. Ruim een week geleden heb ik hem geblokkeerd en verwijderd van msn en hebben we geen contact meer. Ik voel me eerlijk gezegd stukken beter nu!
Goedzo! Dat is een belangrijke stap dat je voor jezelf zorgt en jezelf als uitgangspunt neemt tussen jullie twee.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:55:57 #179
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82801454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:30 schreef Lallend het volgende:

[..]

Goedzo! Dat is een belangrijke stap dat je voor jezelf zorgt en jezelf als uitgangspunt neemt tussen jullie twee.
Dat zou ik mischien ook is moeten doen maar weet dat ik dat toch niet doe/kan. In dit geval ben ik dan degene die het moeilijker heeft al zeg ik niet dagelijks of wekelijks dat ik niet zonder kan. Ik hou me opzich juist al kalm maar toch heb ik die drang wel is en afwisselend te grote downs voor mezelf...tijd zonder alles qua contact zou niet eens zo slecht zijn. Ik zie haar in ieder geval over 2 weken hoe dan ook toch wel weer.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 14 juni 2010 @ 20:36:17 #180
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82804191
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom niet? Het probleem is boven water. Als jullie elkaar leuk genoeg vinden dan lijkt me dit juist iets waar je aan kan werken met zijn tweeen.
Ja maar het probleem is dus dat hij niet meer wil. Ik zou er graag aan werken, maar zijn besluit staat vast. Ik hoop dat ie zich nog bedenkt, maar hij zegt zelf dat dit echt niet gaat gebeuren. Hij vind het ook niet leuk, maar het voelt wel beter zo zegt ie. (Dan vraag ik me wel af waarom ie dan toch de twee keer dat we elkaar nog gesproken hadden zo depri/boos weg loopt. Als het je echt weinig kan schelen doe je dat toch ook niet lijkt me, maargoed).
pi_82809420
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Bloempje. het volgende:

[..]
(Dan vraag ik me wel af waarom ie dan toch de twee keer dat we elkaar nog gesproken hadden zo depri/boos weg loopt. Als het je echt weinig kan schelen doe je dat toch ook niet lijkt me, maargoed).
Ah die heerlijke tweezijdigheid! Wie kent het niet..! Meid, kap het contact wat af voor je eigen bestwil. Dit zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook zelf doen wanneer hij het bij iemand anders kwijt kan dan jij.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:03:34 #182
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82810012
Ja ik zie m nu ook niet meer als t niet anders kan, daar zit ik echt niet op te wachten even. Hij belt/smst/wat dan ook mij gelukkig ook niet nu. Dat snapt ie gelukkig wel, dat ik m even niet hoef te zien. Ik merk wel hoe het loopt allemaal, het is net 3 dagen uit...
pi_82815534
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ja ik zie m nu ook niet meer als t niet anders kan, daar zit ik echt niet op te wachten even. Hij belt/smst/wat dan ook mij gelukkig ook niet nu. Dat snapt ie gelukkig wel, dat ik m even niet hoef te zien. Ik merk wel hoe het loopt allemaal, het is net 3 dagen uit...
Laat hem even alles op een rijtje zetten. Zolang jij er niet over klaagt of hem smeekt bij je terug te komen is de kans groot dat hij binnenkort uit zichzelf contact opzoekt. Aangezien zijn beslissing zo dubbelop is, is de kans groot dat hij je gaat missen.
pi_82816104
Mijn ex is nu nog ruim een week weg. En vandaag jarig. Heb de afgelopen dagen heel veel nagedacht over ons. En over onze relatie momenteel. Ik mis hem momenteel echt heel erg, omdat ik ondertussen weer gewend was om hem meerdere keren per week te zien (als vrienden). Ik denk dat zoiets aangeven bij hem niet echt helpt, het lijkt wel alsof hij mij veel meer loslaat dan ik hem. Contact komt vaker van mij dan van hem. Wat niet erg is ofzo, meer nu ik er zo over nadenk is het ook niet echt een gezond iets. Ik voel nog gewoon zoveel voor hem. En hij beantwoord dat maar half. Maar op van die momenten dat ik niet eens te horen krijg dat hij veilig is geland, of alleen hoor wanneer hij precies terugkomt als ik dat vraag. Of dat ik gewoon geen proper afscheid heb kunnen nemen, terwijl hij anderhalve week weg ging. met dat soort dingen zit ik dan wel erg. Terwijl het toch maar een vriendschap is enzo. Ik weet het ff allemaal niet. Misschien toch even contact verbreken, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat hij alles met me wil delen, zoals eerst.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:39:38 #185
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82819174
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is nu nog ruim een week weg. En vandaag jarig. Heb de afgelopen dagen heel veel nagedacht over ons. En over onze relatie momenteel. Ik mis hem momenteel echt heel erg, omdat ik ondertussen weer gewend was om hem meerdere keren per week te zien (als vrienden). Ik denk dat zoiets aangeven bij hem niet echt helpt, het lijkt wel alsof hij mij veel meer loslaat dan ik hem. Contact komt vaker van mij dan van hem. Wat niet erg is ofzo, meer nu ik er zo over nadenk is het ook niet echt een gezond iets. Ik voel nog gewoon zoveel voor hem. En hij beantwoord dat maar half. Maar op van die momenten dat ik niet eens te horen krijg dat hij veilig is geland, of alleen hoor wanneer hij precies terugkomt als ik dat vraag. Of dat ik gewoon geen proper afscheid heb kunnen nemen, terwijl hij anderhalve week weg ging. met dat soort dingen zit ik dan wel erg. Terwijl het toch maar een vriendschap is enzo. Ik weet het ff allemaal niet. Misschien toch even contact verbreken, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat hij alles met me wil delen, zoals eerst.
Nou, niet om lullig te doen, maar dat zit er sowieso niet in als hij een nieuwe meid aan de spreekwoordelijke haak slaat. Dus zoals nu blijkt werkt jullie 'vriendschapsrelatie' maar van één kant: de zijne. Tja, het is al vaker gezegd, maar het is een verkeerde insteek om met een vriendschap te beginnen als je nog gevoelens hebt voor elkaar... dat werkt (op den duur) niet.
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:15:06 #186
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82881567
Niemand meer last van ludduvuddu aan de reacties te zien?

Ik mis mijn ex af en toe nog wel maar voor de rest gaat het eigenlijk prima. Ik push mezelf constant om iets te doen en dat helpt heel goed.
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:33:12 #187
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82882424
hmmm.. ik wen aan het gevoel denk ik
Ik ga niet minder denken aan de situatie... De ene keer kan ik alleen beter omgaan met de gedachten dan de andere keer.

De keren dat ik er wel mee om kan gaan zie ik dan maar als een goede periode

Denk dat de gedachten pas weg gaan als ik in een nieuwe relatie zit. Ken mezelf inmiddels goed genoeg om dat met enige zekerheid te kunnen zeggen...
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_82883004
Bah, vervelend dat zij een week op vakantie was, en het de chilste week van mn leven was sinds t uit was! Lekker smsen, flirten, doen en gaan wat ik wil. En nou is ze terug, en ze belde net. Ze wil samen naar de Efteling. En ik wil dat ook, of niet?
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:54:33 #189
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82883550
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Ventilator het volgende:
Bah, vervelend dat zij een week op vakantie was, en het de chilste week van mn leven was sinds t uit was! Lekker smsen, flirten, doen en gaan wat ik wil. En nou is ze terug, en ze belde net. Ze wil samen naar de Efteling. En ik wil dat ook, of niet?
Als je je er nu al zo rot bij voelt... dan denk ik niet dat je dat wil.
Je verstand wil waarschijnlijk wel, maar als jij na zo'n ontmoeting weer een paar dagen van slag bent.. dan is je gevoel er niet klaar voor.

Tuurlijk wil jij ook graag die vriendschap, maar is dat die pijn telkens waard?
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:26:18 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82891957
Is Tegan er ondertussen alweer een beetje bovenop gekomen?
pi_82892021
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Als je je er nu al zo rot bij voelt... dan denk ik niet dat je dat wil.
Je verstand wil waarschijnlijk wel, maar als jij na zo'n ontmoeting weer een paar dagen van slag bent.. dan is je gevoel er niet klaar voor.

Tuurlijk wil jij ook graag die vriendschap, maar is dat die pijn telkens waard?
Denk dat ik het hier wel mee eens ben ja. Wat je wel kunt zeggen (mocht je geen drama willen) is dat je er geen prettig gevoel bij hebt gezien de recente gebeurtenissen en kun je aangeven dat je eventueel over 6 of 12 maand wel weer open zou kunnen staan voor dergelijke ondernemingen. Tot dan zou ik eerder aanraden om even 2 uur met z'n 2en op een terrasje te gaan zitten ofzo en andere KORTE ontmoetingen te houden mochten jullie hier beide behoefte aan hebben.
Op deze manier houd je de mogelijkheden/opties open en frustreer je de ander ook niet. Tenzij dit juist is om de gemoederen/gevoelens de spits op te drijven dat beide partijen kunnen zeggen dat ze klaar ermee zijn en ieder voor zich de gevoelens gaat verwerken.
Eerlijk gezegd valt er voor beide mogelijkheden wel wat te zeggen en het enige wat je hiermee kunt doen is naar je hart luisteren en kijken waar jij je het gelukkigste mee gaat voelen. Niet waar zij zich het gelukkigst mee gaat voelen maar JIJ. Keep that in mind.
pi_82892090
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
Is Tegan er ondertussen alweer een beetje bovenop gekomen?
Nog steeds aan het twijfelen wat ik moet doen. Hij komt zaterdag terug. En dan moet ik een beslissing hebben gemaakt vind ik. Heb hem alleen nog even gesproken op zijn verjaardag, verder probeer ik nu ff niets van me te laten horen, maakt de beslissing alleen maar moeilijker.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:39:55 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82898594
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nog steeds aan het twijfelen wat ik moet doen. Hij komt zaterdag terug. En dan moet ik een beslissing hebben gemaakt vind ik. Heb hem alleen nog even gesproken op zijn verjaardag, verder probeer ik nu ff niets van me te laten horen, maakt de beslissing alleen maar moeilijker.
welke beslissing wil je ook alweer maken :p
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_82898656
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

welke beslissing wil je ook alweer maken :p
Of ik wel zo door kan gaan als vrienden terwijl ik toch dingen mis die ik niet ga krijgen. En of ik dan beter alle contact kan verbreken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:51:42 #195
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82899218
Het staat notabene uitgebreid(er) beschreven op deze pagina.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:51:49 #196
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82899221
Oh bah. Z'n opa ligt in t ziekenhuis, lag ie al een tijdje en het ging niet zo heel goed. Maar nou gaat ie het dus niet zo lang meer redden waarschijnlijk (zou heel goed kunnen dat het z'n laatste nacht is). Hoe raar is dit. Ik kon het onwijs goed vinden met z'n opa en vind t ook echt vreselijk. Zou ook graag naar de begrafenis willen als het zo ver is. Ik ben daar toch 3 jaar in de familie geweest. Zucht.
pi_82899287
Gewoon gaan!
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:01:19 #198
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82899722
Ja denkt dat t m ook wordt.. Maar t zal wel vreemd zijn om die hele familie daar te zien terwijl ik er niet echt meer bij hoor zegmaar...
pi_82899746
Denk dat de meerderheid wel begrijpt dat je er bent, en aan de rest heb je schijt. Als jij er graag bij wil zijn, dan moet je dat vooral doen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:05:30 #200
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82899906
Ja denk t ook wel.. Ik kon het met die kant van de familie ook wel goed opschieten. Dus neem aan dat ze het wel snappen. Het is ook niet of we met knallende ruzie uit elkaar gegaan zijn omdat ik vreemdgegaan was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')