Goedzo! Dat is een belangrijke stap dat je voor jezelf zorgt en jezelf als uitgangspunt neemt tussen jullie twee.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef melanie_x het volgende:
Het is nu bijna 3 maanden uit met mijn ex. Hij bleef maar zeggen dat hij niet zonder me kon leven enzovoort en dit trok ik echt niet meer. Ik had al gezegt dat hij me mijn rust moest gunnen maar dit lukte hem blijkbaar niet. Ruim een week geleden heb ik hem geblokkeerd en verwijderd van msn en hebben we geen contact meer. Ik voel me eerlijk gezegd stukken beter nu!
Dat zou ik mischien ook is moeten doen maar weet dat ik dat toch niet doe/kan. In dit geval ben ik dan degene die het moeilijker heeft al zeg ik niet dagelijks of wekelijks dat ik niet zonder kan. Ik hou me opzich juist al kalm maar toch heb ik die drang wel is en afwisselend te grote downs voor mezelf...tijd zonder alles qua contact zou niet eens zo slecht zijn. Ik zie haar in ieder geval over 2 weken hoe dan ook toch wel weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:30 schreef Lallend het volgende:
[..]
Goedzo! Dat is een belangrijke stap dat je voor jezelf zorgt en jezelf als uitgangspunt neemt tussen jullie twee.
Ja maar het probleem is dus dat hij niet meer wil. Ik zou er graag aan werken, maar zijn besluit staat vast. Ik hoop dat ie zich nog bedenkt, maar hij zegt zelf dat dit echt niet gaat gebeuren. Hij vind het ook niet leuk, maar het voelt wel beter zo zegt ie. (Dan vraag ik me wel af waarom ie dan toch de twee keer dat we elkaar nog gesproken hadden zo depri/boos weg loopt. Als het je echt weinig kan schelen doe je dat toch ook niet lijkt me, maargoed).quote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom niet? Het probleem is boven water. Als jullie elkaar leuk genoeg vinden dan lijkt me dit juist iets waar je aan kan werken met zijn tweeen.
Ah die heerlijke tweezijdigheid! Wie kent het niet..! Meid, kap het contact wat af voor je eigen bestwil. Dit zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook zelf doen wanneer hij het bij iemand anders kwijt kan dan jij.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
(Dan vraag ik me wel af waarom ie dan toch de twee keer dat we elkaar nog gesproken hadden zo depri/boos weg loopt. Als het je echt weinig kan schelen doe je dat toch ook niet lijkt me, maargoed).
Laat hem even alles op een rijtje zetten. Zolang jij er niet over klaagt of hem smeekt bij je terug te komen is de kans groot dat hij binnenkort uit zichzelf contact opzoekt. Aangezien zijn beslissing zo dubbelop is, is de kans groot dat hij je gaat missen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
Ja ik zie m nu ook niet meer als t niet anders kan, daar zit ik echt niet op te wachten even. Hij belt/smst/wat dan ook mij gelukkig ook niet nu. Dat snapt ie gelukkig wel, dat ik m even niet hoef te zien. Ik merk wel hoe het loopt allemaal, het is net 3 dagen uit...
Nou, niet om lullig te doen, maar dat zit er sowieso niet in als hij een nieuwe meid aan de spreekwoordelijke haak slaat. Dus zoals nu blijkt werkt jullie 'vriendschapsrelatie' maar van één kant: de zijne. Tja, het is al vaker gezegd, maar het is een verkeerde insteek om met een vriendschap te beginnen als je nog gevoelens hebt voor elkaar... dat werkt (op den duur) niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is nu nog ruim een week weg. En vandaag jarig. Heb de afgelopen dagen heel veel nagedacht over ons. En over onze relatie momenteel. Ik mis hem momenteel echt heel erg, omdat ik ondertussen weer gewend was om hem meerdere keren per week te zien (als vrienden). Ik denk dat zoiets aangeven bij hem niet echt helpt, het lijkt wel alsof hij mij veel meer loslaat dan ik hem. Contact komt vaker van mij dan van hem. Wat niet erg is ofzo, meer nu ik er zo over nadenk is het ook niet echt een gezond iets. Ik voel nog gewoon zoveel voor hem. En hij beantwoord dat maar half. Maar op van die momenten dat ik niet eens te horen krijg dat hij veilig is geland, of alleen hoor wanneer hij precies terugkomt als ik dat vraag. Of dat ik gewoon geen proper afscheid heb kunnen nemen, terwijl hij anderhalve week weg ging. met dat soort dingen zit ik dan wel erg. Terwijl het toch maar een vriendschap is enzo. Ik weet het ff allemaal niet. Misschien toch even contact verbreken, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat hij alles met me wil delen, zoals eerst.
Als je je er nu al zo rot bij voelt... dan denk ik niet dat je dat wil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Ventilator het volgende:
Bah, vervelend dat zij een week op vakantie was, en het de chilste week van mn leven was sinds t uit was! Lekker smsen, flirten, doen en gaan wat ik wil. En nou is ze terug, en ze belde net.Ze wil samen naar de Efteling. En ik wil dat ook, of niet?
Denk dat ik het hier wel mee eens ben ja. Wat je wel kunt zeggen (mocht je geen drama willen) is dat je er geen prettig gevoel bij hebt gezien de recente gebeurtenissen en kun je aangeven dat je eventueel over 6 of 12 maand wel weer open zou kunnen staan voor dergelijke ondernemingen. Tot dan zou ik eerder aanraden om even 2 uur met z'n 2en op een terrasje te gaan zitten ofzo en andere KORTE ontmoetingen te houden mochten jullie hier beide behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Als je je er nu al zo rot bij voelt... dan denk ik niet dat je dat wil.
Je verstand wil waarschijnlijk wel, maar als jij na zo'n ontmoeting weer een paar dagen van slag bent.. dan is je gevoel er niet klaar voor.
Tuurlijk wil jij ook graag die vriendschap, maar is dat die pijn telkens waard?
Nog steeds aan het twijfelen wat ik moet doen. Hij komt zaterdag terug. En dan moet ik een beslissing hebben gemaakt vind ik. Heb hem alleen nog even gesproken op zijn verjaardag, verder probeer ik nu ff niets van me te laten horen, maakt de beslissing alleen maar moeilijker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
Is Tegan er ondertussen alweer een beetje bovenop gekomen?
welke beslissing wil je ook alweer maken :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog steeds aan het twijfelen wat ik moet doen. Hij komt zaterdag terug. En dan moet ik een beslissing hebben gemaakt vind ik. Heb hem alleen nog even gesproken op zijn verjaardag, verder probeer ik nu ff niets van me te laten horen, maakt de beslissing alleen maar moeilijker.
Of ik wel zo door kan gaan als vrienden terwijl ik toch dingen mis die ik niet ga krijgen. En of ik dan beter alle contact kan verbreken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
welke beslissing wil je ook alweer maken :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |