abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82361681
Ko wilde gelijk even checken of hij nog steeds achter die kar kon stappen .

Poppedein, veel plezier en uitslaap ze morgen!

Chan en Timo, welkom terug

Oeke, ze had gister erwtjes, maïs, paprika en een paar frietjes. Dat lijkt me toch niet zo'n enorm winderig eten...
Fake it till you make it...
pi_82361738
Haha, Nijna, het was vast de mais!

Hij deed best wat stappen en toen viel hij op zijn neus. Hij was er meteen klaar mee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:12:35 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82362864
bedankt voor het welkom allemaal Even weer wennen hoor, nu is Evie ineens weer de allerkleinste; groot voordeel is wel, dat ik weer veel van jullie kan leren en horen fijn hoor!

@Poppedein; jeetje 3,5 uur op de terugweg!!! wat vervelend en wat vermoeiend ook; ik kan me voorstellen dat het wel even lekker in om een dagje met zijn 2tjes te hebben, ga dr lekker van genieten!

Ik val dr zo middenin; dus ben niet op de hoogte van alles en iedereen... maar zal vast snel genoeg weer mee kunnen kletsen

en jeetje Vicky; is jouw mooie lachebekkie al bijna een jaar joh hoop dat het weer zo mooi blijft; lekker buiten dr verjaardag vieren

Chan en Timo lekker op vakantie geweest! heerlijk!

ik las ook iets over toch nog een helmpje voor Stef? ik dacht dat dat eerst van de baan was? is het toch nog verergert Trix?

Ik heb net lekker met Evie in het zwembadje gespeeld; toen binnen nog even in de box, rondje BV en nu mijn meisje lekker in dr ledikantje gelegd voor haar middagdutje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82364054
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 08:57 schreef Nijna het volgende:
Stoere Ko aan de wandel! Leuk hoor!
Dat klappen vind ik ook zo schetig, dat lukt hier nog niet.

Mevrouw zit hier winden te laten waar een volwassen man jaloers op zou zijn . Ze vliegt bijna de lucht in zeg maar...
Sliep gisteravond tegen half 11 nadat ik toch maar over haar bed ben gaan hangen, want ze was zoooo moe (en ik wilde ook naar bed).

Tess, stoerrrr!
Vicky, is ze dan ook zo dat als ze het in de gaten heeft dat ze snel gaat zitten? Want dat doet Iris, die staat per ongeluk los, kan dat best eventjes, maar als ze het door heeft dan laat ze zich gauw door haar knieën zakken.
Blijkbaar toch nog niet dat vertrouwen dat het wel kan, oefening baart kunst .

Memmel, wat een mannetje zeg. Ook wel heel duidelijk broertje van Anna.
Daaaag Morris van harte gefeliciteerd en tot over een maand of 2 .

BJ en Evie, welkom!!!!

Zodra ze weet dat ze staat gaat ze ineens heel snel zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82365370
Heel even snel een vraagje:

Thomas heeft sinds twee dagen zijn eerste hapje gekregen. Worteltjes. Nu had ik het niet heel erg vochtig gehouden, dat ga ik vandaag wel doen. Maar toen ik hem net verschoonde, zag ik dat de wortelpuree er bijna onverteerd weer is uitgekomen. Is dat normaal?
pi_82366178
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:40 schreef Aoraki het volgende:
Heel even snel een vraagje:

Thomas heeft sinds twee dagen zijn eerste hapje gekregen. Worteltjes. Nu had ik het niet heel erg vochtig gehouden, dat ga ik vandaag wel doen. Maar toen ik hem net verschoonde, zag ik dat de wortelpuree er bijna onverteerd weer is uitgekomen. Is dat normaal?
Yep

zodra ze vast voedsel gaan eten heb je poep in alle kleuren van de regenboog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82366765
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

Yep

zodra ze vast voedsel gaan eten heb je poep in alle kleuren van de regenboog
Thanks!

Verschillende kleuren had ik wel verwacht, maar niet dat wat ik er ingeschept had er weer exact zo uitkwam... . Nouja, vanavond maak ik het iig iets vochtiger
pi_82370682
Gek he? Zo heb ik ook al bijna hele zwarte olijven gevonden. Dat eerste jaar verteren ze er nog erg weinig van. Vandaar bijvoeding.

Ik zat net even mijn foto's van vorig jaar te kijken. Moet je zien, vorig jaar vandaag, 40 weken:

pi_82371074
Oeke we zijn lekker burgerlijk naar Center Parcs geweest Het was wel echt een groot succes
Oh en je foto! Een jaar geleden alweer..

Wat onwerkelijk nog zeg, al die kindertjes die gaan staan en gaan zitten en al lopen, Timo kan nog steeds niet zelf zitten En staan wil hij wel op zich, maar als je m loslaat kukelt hij om..
pi_82371103
Ahhw Oeke, die foto van vorig jaar!

En gefeliciteerd Morris!
En natuurlijk welkom voor Evi en BJ!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82372283
Chan, Centerparks is leuk toch! En nu je een kind hebt mag je lekker burgerlijk doen!
Bedoel je dat hij omkukelt als hij losstaat? Of houdt hij zich vast en kukelt alsnog om? Ik vind Timo zo'n leukerd! Ik heb nog altijd dat beeld van Utrecht dat hij zo lekker lag te chillen op je schoot.
Ko is de laatste tijd ook wat aanhankelijker, en daar geniet ik echt enorm van, dat hoofdje op je schouder.

Van mijn eigen foto ga ik dus echt enorm rammelen!
En jij hebt gewoon alweer een babytje in je buik, Tessie!
pi_82372460
Ja dat is ook best wel raar Oeke, ik denk dat het straks op Graeme zn verjaardag ook wel raar zal voelen, een jaar geleden lag ik te bevallen, en dan is hij ineens 1 jaar, en ben ik gewoon weer zwanger, en na een paar maanden is zn zusje er dan . Past nog steeds een beetje moeilijk in mn hoofd geloof ik
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82372945
Hij houdt zich dan vast aan de spijlen van de box en valt dan om bijna direct nadat ik m loslaat.. Zelfde met zitten dus, zodra ik hem loslaat laat hij zich gewoon vallen.. Hij doet ook niet eens moeite om te blijven zitten/staan. Ik zou wel heel graag met hem willen fietsen, maar ja dat gaat dus nog niet..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:21:41 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82373119
oooo Oeke wat een moooooooie foto van je buik zeg! ik kan me voorstellen dat je spontaan gaat rammelen...

En Tessie; wat heerlijk een zusje op komst voor Graeme

en Chan; CP is idd burgerlijk; maar ook zoooooo leuk! wij gaan in augustus ook weer een weekje burgerlijk doen met Evie. (Kempervennen).
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:38:14 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82373577
hahaaa; Evie draaide al bij 2 maanden voor het eerst, maar de laatste tijd bijna niet meer...
deze week ineens elke keer als ik dr op de buik leg, zelf terugdraaien op de buik.. dus best knap.
Maar nu zit ik achter de laptop, kijk ik naar speelkleed, ligt ze ineens op dr buik... dus ook van rug naar de buik kan ze best zelf
(gister ook al )

en ze wil dus kruipen; trekt dr knietjes echt al onder dr lichaampje.. maar vooruit komt ze nog niet echt..
(en dat is natuurlijk frustrerend )
pi_82373684
Hey BJ, jij ook weer hier! gezellig.

Oeke, wat een ontzettend grote en vooral mooie buik had jij...

En CP rules. Wij gaan nu voorlopig nog niet op vakantie, we zijn niet echte vakantie mensen, hebben net een nieuw huis gekocht etc. Maar volgend jaar lekker naar de zee!!! Ook in een bungalow park, want dat is toch veel relaxter dan in een tent met zo'n kleine.
pi_82374224
Vicky, ze deed vandaag per ongeluk een stap los en dan snel gaan zitten natuurlijk .

Aoraki, volgens mij heel normaal.
Hier had ik van de week de halve druiven waar ze zo van had zitten smikkelen in bijna dezelfde hoedanigheid als ze erin gingen weer in de luier zitten...

Oeke, alweer een jaar geleden .
Fake it till you make it...
pi_82374309
Bedankt allemaal voor de geruststelling. Ik stond er gewoon even van te kijken, en waar kan je dit soort dingen vragen? CB? BWAHAHAHA, goede grap! Gewoon posten op Fok! en ik weet het vrijwel direct!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:05:47 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82374357
haha ja handig joh Fok; allemaal ervaringsdeskundigen hier

en bijzonder; ik kom vertellen over draaien,zitten en pogingen tot kruipen; en lees over beebs die al gaan staan en zich optrekken in de box! ongelofelijk wat ons het komende half jaar staat te wachten!

en as we speak ligt Evie ineens weer op de buik!!! (jeeeeej 2e keer binnen een uur! *TROTS*)
pi_82374537
BJ, leuk om je hier ook tegen te komen, welkom met Evie, en wat klink je enorm gelukkig met haar

Oeke, oeh wat een toeter had je!
Goh is het al bijna zover he, dat je kleine mannetje een jaar wordt. 1! tjonge. Zo'n jaar vliegt echt om.

Chan en Timo welkom terug, fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Lars heeft weer wat nieuws op het menu! Druifjes!
Gister aasde hij op een druifje, en liet ik hem er eentje opknabbelen (wel kleine stukjes) Vandaag maar een stuk of 4 druiven door zijn mangohap gemixt, dat ging er wel in! O, en een waterijsje, ook zo lekker! (appelijsje) ik had echt gekke bekkies verwacht door de kou, maar nee hoor, het mondje bleef maar open gaan!

Vanmiddag is hij met zijn zus in het badje geweest achter het huis, zo leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82374557
Lijkt me ook nog wel even puzzelen, Tessie. Maar het wordt gewoon hardstikke leuk met je koningskoppel.

Timo is gewoon liever lui dan moe. Slim van hem! Komt vanzelf, maar ik snap dat je lekker wil gaan fietsen met dit mooie weer.

Evie, lekker stiekem rollen hoor! Niks is leuker dan je mama verbazen.
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:41 schreef Aoraki het volgende:
Oeke, wat een ontzettend grote en vooral mooie buik had jij...
Ik droeg echt naar voren in een punt. Wat dat betreft klopte het bakerpraatje wel.

Ik moet zo lachen om Iris, die zich steeds snel laat zakken als ze beseft dat ze los staat.
pi_82374608
Kijk die twee nou in het badje!
En druifjes zijn lekker. Fijn voor Lars!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:48:41 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82375596
ahhh Karin wat een mooi stel kinders heb je toch... heerlijk!

en ik ben ook idd echt ontzettend verliefd op mijn lieve dochtertje...
en Evie heeft ook bedacht de laatste dagen; dat ze alleen van papa de laatste fles wil hebben; als mama deze wil geven; dan weigert ze en neemt ze alleen genoeg met de borst en lekker knuffelen met mama
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:27:30 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_82380333
Goedenavond meiden!
niet alles bij gelezen, tis hier een beetje warm achter de computer.
Karin, wat een schattige foto! Dat moet een geluksgevoel geven die twee kanjers van je in een badje.
Aoraki, wij grappen hier regelmatig dat we de wortelluiers net zo goed bij de konijnen neer kunnen leggen. Ja het is en blijft herkenbaar als wortel. Overigen is dat wel de enige groente waarbij het zo extreem is.
BJ, welkom met je mooie meisje!

Driekus heeft vandaag heerlijk in bad gespeeld thuis, hij vond het heerlijk. Wel meteen iets geleerd: niet bloot in bad zetten als er nog geen poepluier is geweest. Wij hebben vandaag dus het bad moeten verschonen ipv de luier. Ach ja, volgende keer gewoon de zwembroek aan, dan blijft het tenminste binnen.
Martine, jij was het! Thanks, echt het bleek gewoon de truc.

Oja, weet je wat eng is? Een manneke dat ineens doorheeft dat ie kan tijgeren op de mat in het zwembad en die dan ook zo van de mat het water in tijgert zonder bandjes oid. En de juf maar roepen dat ie het na 1 keer goed verslikken wel zou laten. Dan heb je dus buiten onze waterrat gerekend, die maakt er gewoon een spelletje van, met of zonder bandjes.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 6 juni 2010 @ 05:56:58 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82384992
mornings

@Mefke; dat is idd best engig.. kleine Driekus moet wel een beetje voorzichtig doen hoor

heeft hier iemand nog tips voor beter slapen met bekkenklachten?? tjee wat heb ik veeeeel last als ik eenmaal stil kom te liggen... slaap al weken enorm beroerd. Hoop dat de bekkenfysio iets voor me kan betekenen... overdag vallen de klachten eigenlijk best mee.. maar stilliggen is echt niet te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')