Ik ga niet op de PVV stemmen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Houzert is een extreemrechtse tokkie.
quote:ChristenUnie
VVD
Trots op Nederland
CDA
PVV
Groenlinksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Raadt eens wat er bij mij uitkomt bij de stemwijzer.
Die dingen zijn 50 cent bij de Blokkker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Arma
Regel voor mij eens zoeen TNT toetert.
Jamaar na 9 juni gaan we er allemaal op achteruit die 50 cent kan ik dan echt niet missen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Die dingen zijn 50 cent bij de Blokkker.
Regel het zelf zou ik zeggen
PvdAquote:
Ik gebruik alleen harddrugsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb voor legalisering van teelt en verkoop van softdrugs gestemd, H, dus je gaat je gang maar na 9 juni.
Kon je de camera niet even draaien, C. M'n monitor kan ik niet op z'n kop zetten.quote:
Hihi, die foto heb ik toch niet zelf gemaakt, gekkie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kon je de camera niet even draaien, C. M'n monitor kan ik niet op z'n kop zetten.
Shake it up.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef Chowi het volgende:
Hihi, die foto heb ik toch niet zelf gemaakt, gekkie.
Partij van de Jesters Chowi?quote:
Partij van de Puike Punten.quote:
Als je Nederland écht vooruit en uit de crisis wilt helpen en je keuze is tussen VVD en PVV, zou ik persoonlijk VVD stemmen, ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Joene het volgende:
Of stem ik VVD JK of PVV ?
Grappig, dat vind ik over de PVVquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Foxy-lady het volgende:
Wie PvdA stemt moet echt opgenomen worden in een gesticht. Serieus.<- Arma
Ik twijfel nog, misschien ga ik weer voor femkequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan maar het gesticht in.
* UIO_AMS stemt weer PvdA.
Ik heb gewerkt voor Job. Toch één van de betere bestuurders die we hier gehad hebben. Femke is natuurlijk een schatje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik twijfel nog, misschien ga ik weer voor femke
Blief je een knietje in je kruis, seksist??quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb gewerkt voor Job. Toch één van de betere bestuurders die we hier gehad hebben. Femke is natuurlijk een schatje.
Ik ben voor!quote:
Jij heb altijd zin .quote:
Nee, verre van. Maar je hebt vast al een afspraak met iemand anders gemaakt nu.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef NJ het volgende:
Kijk, dat zijn woorden die elke vrouw moet kunnen uitspreken.
Zit je in de buurt van Rotterdam, C?
quote:
Eerder een soort hartige baklava. Het zijn meerdere lagen.quote:
en wel pvv stemmen ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een Pita Giros gedaan in de Haagse Binnenstad.
Pita Gyros, Broodje Shoarma en Babi Pangan hoort bij ons Joods-Christelijke erfgoed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Joene het volgende:
en wel pvv stemmen ?
Paars zuigt HOER!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigenlijk zijn de [oldbies] al jaren NieuwPaars..
Ach jung, het is nog nooit zo goed gegaan in Nederland als tijdens Paars.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef Joene het volgende:
Paars zuigt HOER!
Nope. Het is kennelijk volgende week tentamenweek op de uni.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, verre van. Maar je hebt vast al een afspraak met iemand anders gemaakt nu.
Het is net Het Leven dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerder een soort hartige baklava. Het zijn meerdere lagen.
Gewoon leuk wonen. Spotten kan, zeker als je een leuke lens voor op de dslr cam hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuk voor vliegtuigspotters?
Dat wel natuurlijk. Lekker bier drinken in je jungalow terwijl vrouwlief d'r jesters ligt bij te kleuren op het terras.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Joene het volgende:
Nou het was mooi weer dus in schubbekutteveen ?
Ja duh! Die dierentuin is maar een smoes natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
Zo van die aapjes met jesters een jaartje of 24/25 oud , in rokjes en topjes ?
Zekers! De iPhone 4watdanook is een zekerheid J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
ik hou dr van J dus. Wat denk jij van Steve aankomende maandag ? de iphone ?
Jij bent gewoon een echte germaan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Vodafone is goed , KPN ookmaar KPN is duur met roaming met buitenland en ik woon vlak bij friesland
Wie weet wat je er voor terug krijgt J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Joene het volgende:
Ach de vrouw wil dit zien , dus dan ik ook je weet zo gehoorzaam ben ik.
Wrs een uur lang gezeik voor we gaan slapen J.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wie weet wat je er voor terug krijgt J!
De hond van je moeder ?quote:
Geen gezuig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Wrs een uur lang gezeik voor we gaan slapen J.
Dat wel natuurlijk , mooi dat ik ook geen trek heb in vis vannacht.quote:
Pcies! Die klamme mossel hoef je ook niet dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk , mooi dat ik ook geen trek heb in vis vannacht.
J.quote:
Is zelfs heel toepasselijk want onze straat is altijd vol!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
heheheonze ook, auto half op de stoep enzo of aan de andere kant van het drop ongeveer.
Jij moet gewoon lekker je linkse koffie drinken J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens DE Black dus! En dat is gewoon van slavernij negerts geloof ik.
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?
Da's gewoon de schuld van GL J.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingen
Jups, zelfs die.:Dquote:
Er rijden ook van die karren die mest vervoeren rond in Nederland waar de tekst "Wat wij vervoeren, lopen homo's in te roeren" op staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Ja zo op het werkquote:
Humax ====>Traag Zappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Oh en welke harddisk recorder kan/moet ik hebben icm Ziggo? Met ingebouwde smartcard dinges enzo dus? Kwam op deze uit: http://tweakers.net/pricewatch/159311/humax-ipvr-9200c.html#tab:prices niet echt de nieuwste wel lekker goedkoop.
Hilarisch iddquote:
quote:
Yupzquote:Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moest hier ook hardop lachen.
Ook de versuftheid waarmee hij z'n fiets parkeert om daarna iets op te rapen.
Was het een collega?
Dat is bewakingscameraquote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik me dan afvraag. Waarom staat Herr Joene uit het raam te filmen?
Mja, is dat niet altijd bij dit soort dingen? Digitenne zapt ook traag dus daar ben ik wel aangewend ondertussen.quote:
Ik heb nog een antieke TV A.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Die van mij zapt ook zo traag als de tering maar ik ziet mooi wel alles in HD.
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?quote:
Hey J. Sneeuwt het ?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?
We hebben Digitenne, dus: ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?
HD is idd maar een Hype / Fase J.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HD is een hype!
(roep ik totdat ik er 1 heb)
ik moest zo lachen gister om je digitenne tweetquote:
Nouja, ik kijk eigenlijk nooit (live) televisie. Alle series die ik wil volgen, download ik. Series op NL televisie kijken doe ik nooit. De enige hier die tv kijken zijn wYPPY en Anna. En die zal HD of niet een biet wezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb ook nog een antieke TV, hoor, KOM.
Alleen paupers en de nieuwe rijken hebben zo'n modern ding.
Mja, Digitenne is gewoon ruk (hier iig). We hadden het als overblijfsel uit de flat zeg maar, waar de ontvangst echt super was, maar sinds we hier wonen is het echt slecht en het wordt ook steeds slechter zeg maar. En ALS ik dan een keer tv kijk heb ik geen zin om eerst weer eens de juiste positie van de antenne te gaan bepalen om zonder horten en stoten iets te kunnen volgen. Staat al langer op de actiepunten lijst maar moet er nu maar eens van komenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moest zo lachen gister om je digitenne tweet
Zelfde verhaal hier. Als ik één keer in de maand die tv aan heb is het veel.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk eigenlijk nooit (live) televisie. Alle series die ik wil volgen, download ik. Series op NL televisie kijken doe ik nooit. De enige hier die tv kijken zijn wYPPY en Anna. En die zal HD of niet een biet wezen.. Zelf zou ik het wel geinig vinden m'n series op een leuke LCD te kunnen kijken, maar ach, prioriteiten he! Die camera die ik pas gekocht heb had ik een leuke LCD voor kunnen kopen
.
quote:
Hier 45mb VDSLquote:Op maandag 7 juni 2010 15:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, Digitenne is gewoon ruk (hier iig). We hadden het als overblijfsel uit de flat zeg maar, waar de ontvangst echt super was, maar sinds we hier wonen is het echt slecht en het wordt ook steeds slechter zeg maar. En ALS ik dan een keer tv kijk heb ik geen zin om eerst weer eens de juiste positie van de antenne te gaan bepalen om zonder horten en stoten iets te kunnen volgen. Staat al langer op de actiepunten lijst maar moet er nu maar eens van komen. (En 20Mbit internet ipv 8Mbit (ADSL) is ook nooit weg!)
Weet je wat het ook is? Ik vind de meeste LCD's in mijn prijsklasse echt helemaal geen mooi beeld geven vaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Als ik één keer in de maand die tv aan heb is het veel.
M'n broertje daarentegen kijkt 24/7 naar dat ding en die heeft vandaag dus even een nieuwe gekocht:
http://yfrog.com/jpgv1fj
Ik download nu ook vaak BluRay rips ofzo omdat je die tegenwoordig het eerste te pakken hebt en die kijk ik dan via m'n Popcorn Hour op m'n beeldbuiskanonquote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier 45mb VDSL
Moet wel hè. Met HD.
Mja. Komt er ooit nog wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef Joene het volgende:
voor 699 heb je een hele mooie samsung met ingebouwde ziggo tuner J.
Ah je hebt dezelfde ziekte als ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Komt er ooit nog wel.. Ooit. Eerst nog een 50mm 1.4, een leuke telelens, een flitsert... Ohja en er moet ook nog een SSD in de MBP
. En en en en.
.
Dat komt omdat je dan naar een analoog signaal zit te loeren op zo'n LCD.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is? Ik vind de meeste LCD's in mijn prijsklasse echt helemaal geen mooi beeld geven vaak.. Dan zie ik echt nog de pixels en lijntjes en alles ofzo. Zo lelijk. Schermen van 1500 euro geven vaak wel een mooi beeld maar dat ga ik dus echt nevernooitniet aan een tv uitgeven
.
Waar kijk je dan naar? Er is echt geen donder aan met al die talentshows en foute klusprogramma's toch? Ik kijk af en toe een sitcom ofzo, maar dan heb je het wel gehad. En gisteren een stukje The Longest Day maarja da's een film uit 1765 ofzo dus daar is toch niks HD of breedbeeld aanquote:
Wat een RUK zenderquote:Op maandag 7 juni 2010 15:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag wel dat je bij Ziggo de keuzezender Syfy Universal erbij kunt nemen!.
Live tv veel discovery en animal planet. En voor de rest heel veel series van internet in 720P en DTSquote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waar kijk je dan naar? Er is echt geen donder aan met al die talentshows en foute klusprogramma's toch? Ik kijk af en toe een sitcom ofzo, maar dan heb je het wel gehad. En gisteren een stukje The Longest Day maarja da's een film uit 1765 ofzo dus daar is toch niks HD of breedbeeld aan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was ik ook wel van plan, maar ik wil dan wel een pakket met BBC 1 en 2.
Dank voor de info..
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1quote:
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
Die doet dat programma nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Echt... al die "Red mijn...." of "Help mijn man is....." programma's..
Totale a-creativiteit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
En geen idee wie de hosts worden, ik zit morgen en overmorgen in londen voor de consultancy
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd met de verkoop.
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
had iemand hier, oud en wijs, Nixon niet kunnen behoeden voor Watergate, dan had ik er nu geen essay over hoeven schrijven
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen..
Heb jij die drek bedacht R?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.
A-creativiteit of niet
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Molquote:
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Mol
Blame de kijkerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).
Los van het feit dat ik het sowieso waardeloze sensatie tv vind maar goed.
Oh geloof me, dat doe ik ookquote:
VPRO ftw!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij tot de volgevreten pluche-elite behoort inderdaad, KOM.
Had ik al gezien. Duh.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je gister nog "De Tegenpartij"special gekeken?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je gister nog "De Tegenpartij"special gekeken?
Prachtg toch. Dat soort dingen idd. Tegenlicht, Buren, KootenBie, In Europa, etc. Dat vind ik wel mooi om te zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij Ontspannen Door Alleen Natuur. Zo is de vrije jongen.
Het gekke is dat NL het 3e exportland is van de wereld (na UK en US) qua televisieformats - kennelijk wordt het internationaal beter gewaardeerdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat doe ik ook. Maar goed, ik heb sowieso niks met die commerciele nederderrie op tv. Dat ik van de gemiddelde tv kijker geen hoge pet op heb spreekt voor zich.
Hier ook niet echt te klagen toch? Dit soort dingen scoort toch redelijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gekke is dat NL het 3e exportland is van de wereld (na UK en US) qua televisieformats - kennelijk wordt het internationaal beter gewaardeerd
Ik vind dat ook leuk. Maar de puur ontspannende/amuserende tv ookquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Prachtg toch. Dat soort dingen idd. Tegenlicht, Buren, KootenBie, In Europa, etc. Dat vind ik wel mooi om te zien.
Ik voel me dan altijd per reclameblok dommer worden. En totaal niet serieus genomen als kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat ook leuk. Maar de puur ontspannende/amuserende tv ook
oh nee, hoe dommer hoe beter. Ik voel me dan juist slimmerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd per reclameblok dommer worden. En totaal niet serieus genomen als kijken.
SMS NU HOEVEEL DOMINOSTENEN ER OP DIT PLEKJE HOREN VOOR EEN AUTO!!!1111111
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef KingOfMars het volgende:
Prachtg toch. Dat soort dingen idd. Tegenlicht, Buren, KootenBie, In Europa, etc. Dat vind ik wel mooi om te zien.
haha, dat vind ik prachtig, kijk nu naar SOS verbouwing.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Echt... al die "Red mijn...." of "Help mijn man is....." programma's..
Totale a-creativiteit.
Die komt altijd in Den Oever die wouter klootwijkquote:
Wil ook! Maar ik moet nog anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:44 schreef Joene het volgende:
Q. Mijn vodafone abbo is afgelopen , ik ga zo een geile nieuwe iphone bestellen vanaf over 3 weken
Niet J. Niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat ik nog even terug naar bed ga.
Ja dan kan ik mn iphone 4 voor 1 tientje verkopen op marktplaats.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil ook! Maar ik moet nog anderhalf jaar.. Tegen die tijd zitten we al op de iPhone 5.
Jij ook al.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil ook! Maar ik moet nog anderhalf jaar.. Tegen die tijd zitten we al op de iPhone 5.
Vrouwlief is peuter naar KDV brengen, ik heb ontbeten en de interwebz gechecked, dus kan best nog ff!quote:
Niet het kan niet !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vrouwlief is peuter naar KDV brengen, ik heb ontbeten en de interwebz gechecked, dus kan best nog ff!.
Bijna tijd om naar huis te gaan A. of zal ik vanavond in de valk slapen ?quote:
Je bedoelt JK als in JK ?quote:
Nog een paar dagen en dan ben ik drie weken vrij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Bijna tijd om naar huis te gaan A. of zal ik vanavond in de valk slapen ?
Is het al bijna 8 juni?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Joene het volgende:
Oh die schijnt ergens in Juni jarig te zijn naar ik meen de 8ste ofzo.
Lekker Ouwe ! ik kom je opzoeken.....zaterdagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan ben ik drie weken vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |