Dat wel natuurlijk. Lekker bier drinken in je jungalow terwijl vrouwlief d'r jesters ligt bij te kleuren op het terras.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Joene het volgende:
Nou het was mooi weer dus in schubbekutteveen ?
Ja duh! Die dierentuin is maar een smoes natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
Zo van die aapjes met jesters een jaartje of 24/25 oud , in rokjes en topjes ?
Zekers! De iPhone 4watdanook is een zekerheid J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
ik hou dr van J dus. Wat denk jij van Steve aankomende maandag ? de iphone ?
Jij bent gewoon een echte germaan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Vodafone is goed , KPN ookmaar KPN is duur met roaming met buitenland en ik woon vlak bij friesland
Wie weet wat je er voor terug krijgt J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Joene het volgende:
Ach de vrouw wil dit zien , dus dan ik ook je weet zo gehoorzaam ben ik.
Wrs een uur lang gezeik voor we gaan slapen J.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wie weet wat je er voor terug krijgt J!
De hond van je moeder ?quote:
Geen gezuig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Wrs een uur lang gezeik voor we gaan slapen J.
Dat wel natuurlijk , mooi dat ik ook geen trek heb in vis vannacht.quote:
Pcies! Die klamme mossel hoef je ook niet dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk , mooi dat ik ook geen trek heb in vis vannacht.
J.quote:
Is zelfs heel toepasselijk want onze straat is altijd vol!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
heheheonze ook, auto half op de stoep enzo of aan de andere kant van het drop ongeveer.
Jij moet gewoon lekker je linkse koffie drinken J!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens DE Black dus! En dat is gewoon van slavernij negerts geloof ik.
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wonen jullie ook in zo'n kloterig jaren '50 straatje die zijn ontworpen in een tijd dat alleen doktoren en ministers een auto hadden?
Da's gewoon de schuld van GL J.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee de enige doorgaande straat van het drop. met uiteraard maar aan 1 kant van de weg parkeergelegenheid en nu na de jaren 90 ingevoerde verkeersheuvels en versmallingen
Jups, zelfs die.:Dquote:
Er rijden ook van die karren die mest vervoeren rond in Nederland waar de tekst "Wat wij vervoeren, lopen homo's in te roeren" op staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Mag mijn auto met de tekst Vol is Vol wel in jullie straat ?
Ja zo op het werkquote:
Humax ====>Traag Zappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Oh en welke harddisk recorder kan/moet ik hebben icm Ziggo? Met ingebouwde smartcard dinges enzo dus? Kwam op deze uit: http://tweakers.net/pricewatch/159311/humax-ipvr-9200c.html#tab:prices niet echt de nieuwste wel lekker goedkoop.
Hilarisch iddquote:
quote:
Yupzquote:Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moest hier ook hardop lachen.
Ook de versuftheid waarmee hij z'n fiets parkeert om daarna iets op te rapen.
Was het een collega?
Dat is bewakingscameraquote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik me dan afvraag. Waarom staat Herr Joene uit het raam te filmen?
Mja, is dat niet altijd bij dit soort dingen? Digitenne zapt ook traag dus daar ben ik wel aangewend ondertussen.quote:
Ik heb nog een antieke TV A.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Die van mij zapt ook zo traag als de tering maar ik ziet mooi wel alles in HD.
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?quote:
Hey J. Sneeuwt het ?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?
We hebben Digitenne, dus: ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Sta je ook nog 's avonds op het dak de antenne te stellen, terwijl wYPPY vanaf de bank roept wanneer het beeld goed is?
HD is idd maar een Hype / Fase J.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
HD is een hype!
(roep ik totdat ik er 1 heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |