Ik ga niet op de PVV stemmen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Houzert is een extreemrechtse tokkie.
quote:ChristenUnie
VVD
Trots op Nederland
CDA
PVV
Groenlinksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Raadt eens wat er bij mij uitkomt bij de stemwijzer.
Die dingen zijn 50 cent bij de Blokkker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Arma
Regel voor mij eens zoeen TNT toetert.
Jamaar na 9 juni gaan we er allemaal op achteruit die 50 cent kan ik dan echt niet missen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Die dingen zijn 50 cent bij de Blokkker.
Regel het zelf zou ik zeggen
PvdAquote:
Ik gebruik alleen harddrugsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb voor legalisering van teelt en verkoop van softdrugs gestemd, H, dus je gaat je gang maar na 9 juni.
Kon je de camera niet even draaien, C. M'n monitor kan ik niet op z'n kop zetten.quote:
Hihi, die foto heb ik toch niet zelf gemaakt, gekkie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kon je de camera niet even draaien, C. M'n monitor kan ik niet op z'n kop zetten.
Shake it up.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef Chowi het volgende:
Hihi, die foto heb ik toch niet zelf gemaakt, gekkie.
Partij van de Jesters Chowi?quote:
Partij van de Puike Punten.quote:
Als je Nederland écht vooruit en uit de crisis wilt helpen en je keuze is tussen VVD en PVV, zou ik persoonlijk VVD stemmen, ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:31 schreef Joene het volgende:
Of stem ik VVD JK of PVV ?
Grappig, dat vind ik over de PVVquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Foxy-lady het volgende:
Wie PvdA stemt moet echt opgenomen worden in een gesticht. Serieus.<- Arma
Ik twijfel nog, misschien ga ik weer voor femkequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan maar het gesticht in.
* UIO_AMS stemt weer PvdA.
Ik heb gewerkt voor Job. Toch één van de betere bestuurders die we hier gehad hebben. Femke is natuurlijk een schatje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik twijfel nog, misschien ga ik weer voor femke
Blief je een knietje in je kruis, seksist??quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb gewerkt voor Job. Toch één van de betere bestuurders die we hier gehad hebben. Femke is natuurlijk een schatje.
Ik ben voor!quote:
Jij heb altijd zin .quote:
Nee, verre van. Maar je hebt vast al een afspraak met iemand anders gemaakt nu.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef NJ het volgende:
Kijk, dat zijn woorden die elke vrouw moet kunnen uitspreken.
Zit je in de buurt van Rotterdam, C?
quote:
Eerder een soort hartige baklava. Het zijn meerdere lagen.quote:
en wel pvv stemmen ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een Pita Giros gedaan in de Haagse Binnenstad.
Pita Gyros, Broodje Shoarma en Babi Pangan hoort bij ons Joods-Christelijke erfgoed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Joene het volgende:
en wel pvv stemmen ?
Paars zuigt HOER!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigenlijk zijn de [oldbies] al jaren NieuwPaars..
Ach jung, het is nog nooit zo goed gegaan in Nederland als tijdens Paars.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef Joene het volgende:
Paars zuigt HOER!
Nope. Het is kennelijk volgende week tentamenweek op de uni.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, verre van. Maar je hebt vast al een afspraak met iemand anders gemaakt nu.
Het is net Het Leven dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerder een soort hartige baklava. Het zijn meerdere lagen.
Gewoon leuk wonen. Spotten kan, zeker als je een leuke lens voor op de dslr cam hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuk voor vliegtuigspotters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |